Želimo potaknuti žene da se izraze kroz odjeću koju kreiramo

Poruka greške

Deprecated function: The each() function is deprecated. This message will be suppressed on further calls u _taxonomy_menu_trails_menu_breadcrumb_alter() (linija 436 od /opt/nginx-1.17.9/htdocs/zadarskilist.hr/sites/all/modules/taxonomy_menu_trails/taxonomy_menu_trails.inc).
Slika korisnika isikiric
MODNI BREND Novi projekt Hrvatice zadarskih korijena, Petre Grobensky, koja živi u Danskoj
Petrina majka Ilinka je Zadranka, a u Zadru na Meladi još živi njezina baka Draga, pa ne čudi da je odlučila taj grad uvrstiti na sami početak promidžbe modnog brenda namijenjenog ženama, Belle Époque Fashion, u Hrvatskoj
Marin GOSPIĆ
Htjeli smo stvoriti brend koji je ekskluzivan, ali cjenovno pristupačan - Petra Grobensky

Želeći predstaviti modni brend namijenjen ženama, Belle Époque Fashion, koji je u Aalborgu u Danskoj utemeljila krajem 2018. godine zajedno s poslovnom partnericom, Dankinjom Camillom Poulsen, Hrvatica Petra Grobensky boravila je ovih dana u Zadru. Petrina majka Ilinka je Zadranka, a u Zadru na Meladi još živi njezina baka Draga, pa ne čudi da je odlučila taj grad uvrstiti na sami početak promidžbe ovog modnog brenda u Hrvatskoj.
- U Dansku sam otišla studirati grafički dizajn, a potom sam tamo ostala živjeti i raditi. Naš modni brend smo, dakako, najprije počeli promovirati u Danskoj, a sada to nastavljamo i u mojoj Hrvatskoj. Želimo predstaviti naš brend Hrvaticama. Promovirat ćemo ga putem Facebooka, Instagrama, a imamo i web shop. Unutar Hrvatske imamo besplatnu dostavu i besplatan povrat odjeće, govori Grobensky dodajući kako tijekom svoje promidžbe u Zadru nije mogla preskočiti posjet svojoj baki.

Pomažu oboljele od karcinoma

- Od malena smo moj brat Luka i ja putovali u Zadar i u Ždrelac na Pašmanu. Dok je pokojni djed bio živ u Ždrelcu je lovio ribu. Sjećam se naših ljetovanja na Pašmanu kada bi se djed ustajao u 4 sata ujutro kako bi otišao u ribolov, a i mi unuci bismo znali otići s njime. Stoga i danas u Zadar dolazim na odmor i na bakinu kuhinju. Iz djetinjstva mi se sviđaju riba na gradele s malo češnjaka, blitvom i krumpirom. U međuvremenu sam postala vegan, zbog čega mi je baka isprva malo prigovarala, pa sad jedem povrtne juhe i svježe povrće s tržnice, priča ova dizajnerica koja je rekla kako su se u prvoj kampanji svojeg brenda povezali s hrvatskom udrugom Sve za nju.
- Želimo donirali dio prihoda udruzi koja skrbi za žene oboljele od karcinoma dojke i psihološku pomoć njihovim obiteljima. To je i meni posebno važno, budući da imam prijateljicu u Danskoj koja je nedavno oboljela od karcinoma. Voljela bih pomoći oboljelim Hrvaticama, budući da su Danci u tome više organizirani, imaju više pomoći od države, govori Grobensky. Tijekom prodaje njihove odjeće u humanitarne svrhe ide 10 posto iznosa svakog odjevnog komada naručenog iz Hrvatske, a prikupljat će se iznos do 50 tisuća kuna za ovu udrugu. Prikupljanje novca za pomoć traje do 1. svibnja.
- Predstavljanje brenda u Hrvatskoj pa tako i Zadrankama za koje znamo da itekako vole pratiti modu, tek je započelo te se nadamo dobrim rezultatima. Odjeća se može kupiti putem web shopa mybelleepoque.dk, s obzirom da mi žene dosta kupujemo odjeću on line, pa tako i Hrvatice, kaže Petra dodajući kako možda u budućnosti otvore pop up store, prema kojem se unutar 24 sata otvori trgovina te se u tom vremenu može kupiti.

Izvrsne reakcije Dankinja

- Brend je u Danskoj iznimno dobro prihvaćen, Camilla i ja ni sanjati nismo mogle da će djevojke i žene tako dobro reagirati na naše kreacije. Nadamo se da će i Hrvatice prepoznati, ne samo dizajn već i vrijednosti koje stoje iza Belle Epoquea. Želimo potaknuti žene da se kroz našu odjeću izraze, da budu svoje, priča ova poduzetnica dodajući kako jednako tako žele potaknuti žene da međusobno više surađuju te se podržavaju, pogotovo u ovom poduzetničkom smislu.
- Htjele smo stvoriti brend koji će po broju primjeraka jednog modela, a to je u ovoj kolekciji sto, biti ekskluzivan, dok će cjenovno biti pristupačan velikom broju žena, s posebnim naglaskom na one koje se karijerno izgrađuju, kaže Petra Grobensky koja je vlastitu odjeću počela dizajnirati i šivati već u tinejdžerskim jer u trgovinama nije mogla pronaći kreacije kakve je htjela nositi. Poslovna odijela i kostimi, elegantni, ali i ženstveni, poseban su fokus prve i aktualne kolekcije brenda koja je inspirirana snažnim ženama, pop-kulturnim i modnim ikonama poput Jackie Kennedy i Marilyn Monroe.

Umjetni materijali

- Sva je odjeća proizvedena u Europskoj uniji, u izradi odjeće koristi se organski pamuk te pažljivo odabrani umjetni materijali. Velika se pažnja pridaje i zaštiti životinja – koristimo samo umjetnu kožu, što mi je posebno bitno kako sam i sama veganka već više od pet godina, govori ova dizajnerica.
- Od ranih sam dana znala da ne želim raditi u uredu niti za neku veliku korporaciju već da želim raditi za sebe. Naravno, nisam odmah znala što će to točno biti – trebalo mi je neko vrijeme, ali i iskustvo da shvatim što mi je u životu zapravo bitno i u kojem se smjeru želim kretati, objašnjava Petra te napominje kako je joj je prijateljstvo s Camillom Poulsen, također zaljubljenicom u modu te vlasnicom jednog od najboljih noćnih klubova u Danskoj, pomoglo da se odluči krenuti u modne poduzetničke vode.
- Nas dvije imamo vrlo različite osobne stilove, ali jednaku strast prema stvaranju i modi, prije svega onoj koja je pristupačna i proizvodnjom obazriva prema okolišu i životinjama. Poduzetništvo nije lako, ni u Danskoj ni u Hrvatskoj, no kada nešto zbilja želiš onda imaš dobru motivaciju da se potrudiš da to i ostvariš, kaže mlada poduzetnica koju najviše veseli kada svoje kreacije vidi na ulici, u klubu ili pak fotografijama na Instagramu. Njihove kreacije kupuju i neki poznati modeli poput Alberte Mortensen koja službeno nosi revije za Chanel & Veru Wang.


»Od malena smo moj brat Luka i ja putovali u Zadar i u Ždrelac na Pašmanu. Stoga i danas u Zadar dolazim na odmor i na bakinu kuhinju. Iz djetinjstva mi se sviđaju riba na gradele s malo češnjaka, blitvom i krumpirom
Petra Grobensky


Nedostaje mi sunčano i toplo vrijeme

Za život u Danskoj Petra kaže kako je lijep, iako joj ponekad nedostaje naše sunčano i toplo vrijeme, a ljudi su, iako na prvu rezerviraniji nego kod nas, kad ih bolje upoznaš, iznimno srdačni.

- Porezi su ovdje veliki, ali velike su i plaće, a zdravstvo je u potpunosti besplatno. Kao student, s potporama koje sam dobivala te prihodom od studentskih poslova koje sam radila, živjela sam bolje nego mnogi zaposlenici u Hrvatskoj, kaže Petra koja se iznimno veseli predstavljanju svog brenda u rodnoj zemlji, u kojoj bi, naglašava, u budućnosti voljela investirati.


S bratom Lukom vodi ICBD brend

U Belle Epoqueu obje partnerice imaju jednaki suvlasnički udio. Petra je više zadužena za dio idejnog osmišljavanja modela odjeće, dok se Camilla, iako sudjeluje u svim, dugotrajnim procesima izrade dizajna do njegove realizacije, više bavi administrativnim dijelom posla. Iako luksuzan po broju proizvedenih komada određenog modela, Belle Époque cjenovno je pristupačan - cijene se kreću od 299 do 799 kuna. Odjeća se naručuje putem online trgovine, a za iznos iznad 499 kuna dostava je besplatna.

Iako je dominantan dio njezine poslovne, ali i osobne svakodnevice – u slobodno vrijeme bavi se i modelingom – modni izričaj nije jedina njezina strast. S bratom Lukom vodi i vodi ICBD, hrvatski brend vrhunskih proizvoda od konoplje.


10
posto iznosa svakog prodanog odjevnog komada Belle Époque Fashion naručenog iz Hrvatske ide u humanitarne svrhe za hrvatsku udrugu Sve za nju

Kategorija: 
Ocjena: 
Prosječno: 5 (2 glasova)