Foto: Adam VIDAS
Kriteriji za dobivanje ove markice su izuzetno strogi tako da kupac može doista biti siguran da je kupio hrvatsko mlijeko, a ne uvezeno iz neke druge zemlje ili mješavinu od mlijeka u prahu. Pozvala bih sve kupce i u Zadarskoj županiji da kupuju ovako označene proizvode jer time izravno potpomažu svoje gospodarstvo, znači i farmere i prerađivačku industriju, istaknula je Elvira Sterle
Upravno vijeće Hrvatske poljoprivredne agencije donijelo je 14. listopada prošle godine Pravilnik o korištenju znaka “Mlijeko hrvatskih farmi” koji je u svoju punu i praktičnu primjenu ušao prije nešto više od mjesec dana. Glavni cilj uvođenja Znaka je promotivnom kampanjom domaće proizvodnje mlijeka i mliječnih proizvoda proizvedenih od mlijeka na hrvatskim farmama osigurati povećanje potrošnje tih proizvoda uz istovremeno povećanje proizvodnje mlijeka na hrvatskim farmama.
Kako se ističe u pravilniku, “stvaranjem prepoznatljivog znaka na ambalaži mlijeka i mliječnih proizvoda šalje se potrošačima jasna poruka o proizvodu u čiju je proizvodnju ugrađena kvaliteta mlijeka s hrvatskih farmi te se na taj način želi potrošačima omogućiti da kupnjom proizvoda označenih Znakom kupe kvalitetan, prepoznatljiv i cijenom konkurentan proizvod proizveden u Hrvatskoj te da na taj način podrže razvoj hrvatske proizvodnje mlijeka”.
– Ovo je projekt koji bi se dugoročno trebao isplatiti. Njime se omogućava prerađivačima isticanje svog proizvoda kao nečeg što bi kupci željeli kupiti, kao hrvatski proizvod. To bi trebalo generirati bolju prodaju domaćih proizvoda na polici, samim time veću preradu, a na kraju i veću proizvodnju, kazala nam je o ovom projektu u čijoj je provedbi i sama sudjelovala, direktorica farme “Vigens” i predsjednica udruge “Mliko” Elvira Sterle. Prema njenom mišljenju, prvi rezultati bi se mogli očekivati nakon jednog tromjesečnog razdoblja primjene Pravilnika pod uvjetom da se provedu nužne mjere pripreme tržišta.
– Smatram da treba raditi jaču medijsku kampanju, dodatno poraditi na marketinškoj prezentaciji, odnosno omogućiti kupcima da shvate kako kupnjom mlijeka koje ima markicu podupiru hrvatske farme i pomažu da Hrvatska ima svoje mlijeko. Također, kriteriji za dobivanje ove markice su izuzetno strogi tako da kupac može doista biti siguran da je kupio hrvatsko mlijeko, a ne uvezeno iz neke druge zemlje ili mješavinu od mlijeka u prahu. Pozvala bih sve kupce i u Zadarskoj županiji da kupuju ovako označene proizvode jer time izravno potpomažu svoje gospodarstvo, znači i farmere i prerađivačku industriju, istaknula je Elvira Sterle, koja je i članica Savjeta za provedbu procedure korištenja ovog znaka.
najnovije
najčitanije
Nogomet
Pojačanje u uredu
Borussia Dortmund u klupskoj legendi pronašla novog glavnog direktora kluba
Zadar
PRIRODOSLOVNO-GRAFIČKA ŠKOLA
EKO DANI Drvo nade i biografija vode simboli ekoloških izazova
Scena
posebno iznenađenje
Jelena Rozga doživjela emotivan trenutak na pozornici
Zadar
ART DESIGN
Važno je da naši mladi upoznaju neke od najbitnijih dijelova zadarske umjetničke scene
Rukomet
bliži se kraj sezone
Dvije generacije Zadrana potvrdile titulu prvaka Dalmacije
Scena
VICE MARTINOVIĆ
TRAGEDIJA U ‘VEČERI ZA 5’: Natjecatelj umro nakon snimanja, obitelj je htjela da se emisija prikaže
Zadar
PREDIVNO
Prvi put u Zadru zaposleni mladi s Down sindromom: ‘ Imaju predivnu voditeljicu i ekipu…’
Zadar
odjel za ginekologiju
VRIJEDNO PRIZNANJE Zadarska bolnica domaćin prvog tečaja ginekološke endoskopske kirurgije
Nogomet
TRENER MLAĐIH KATEGORIJA
Zadarski trener Patrik Puljić o borbi s bolešću: ‘Najteža faza bila je suočavanje s dijagnozom…’
Zadar
'za zadar'