Srijeda, 24. travnja 2024

Weather icon

Vrijeme danas

11 C°

Hrvatski potrošači još ne prepoznaju domaće mlijeko

Autor: Ivan Stagličić

21.05.2010. 22:00
Hrvatski potrošači još ne prepoznaju domaće mlijeko

Foto: Adam VIDAS



Kriteriji za dobivanje ove markice su izuzetno strogi tako da kupac može doista biti siguran da je kupio hrvatsko mlijeko, a ne uvezeno iz neke druge zemlje ili mješavinu od mlijeka u prahu. Pozvala bih sve kupce i u Zadarskoj županiji da kupuju ovako označene proizvode jer time izravno potpomažu svoje gospodarstvo, znači i farmere i prerađivačku industriju, istaknula je Elvira Sterle
Upravno vijeće Hrvatske poljoprivredne agencije donijelo je 14. listopada prošle godine Pravilnik o korištenju znaka “Mlijeko hrvatskih farmi” koji je u svoju punu i praktičnu primjenu ušao prije nešto više od mjesec dana. Glavni cilj uvođenja Znaka je promotivnom kampanjom domaće proizvodnje mlijeka i mliječnih proizvoda proizvedenih od mlijeka na hrvatskim farmama osigurati povećanje potrošnje tih proizvoda uz istovremeno povećanje proizvodnje mlijeka na hrvatskim farmama.
Kako se ističe u pravilniku, “stvaranjem prepoznatljivog znaka na ambalaži mlijeka i mliječnih proizvoda šalje se potrošačima jasna poruka o proizvodu u čiju je proizvodnju ugrađena kvaliteta mlijeka s hrvatskih farmi te se na taj način želi potrošačima omogućiti da kupnjom proizvoda označenih Znakom kupe kvalitetan, prepoznatljiv i cijenom konkurentan proizvod proizveden u Hrvatskoj te da na taj način podrže razvoj hrvatske proizvodnje mlijeka”.
– Ovo je projekt koji bi se dugoročno trebao isplatiti. Njime se omogućava prerađivačima isticanje svog proizvoda kao nečeg što bi kupci željeli kupiti, kao hrvatski proizvod. To bi trebalo generirati bolju prodaju domaćih proizvoda na polici, samim time veću preradu, a na kraju i veću proizvodnju, kazala nam je o ovom projektu u čijoj je provedbi i sama sudjelovala, direktorica farme “Vigens” i predsjednica udruge “Mliko” Elvira Sterle. Prema njenom mišljenju, prvi rezultati bi se mogli očekivati nakon jednog tromjesečnog razdoblja primjene Pravilnika pod uvjetom da se provedu nužne mjere pripreme tržišta.
– Smatram da treba raditi jaču medijsku kampanju, dodatno poraditi na marketinškoj prezentaciji, odnosno omogućiti kupcima da shvate kako kupnjom mlijeka koje ima markicu podupiru hrvatske farme i pomažu da Hrvatska ima svoje mlijeko. Također, kriteriji za dobivanje ove markice su izuzetno strogi tako da kupac može doista biti siguran da je kupio hrvatsko mlijeko, a ne uvezeno iz neke druge zemlje ili mješavinu od mlijeka u prahu. Pozvala bih sve kupce i u Zadarskoj županiji da kupuju ovako označene proizvode jer time izravno potpomažu svoje gospodarstvo, znači i farmere i prerađivačku industriju, istaknula je Elvira Sterle, koja je i članica Savjeta za provedbu procedure korištenja ovog znaka.