Utorak, 19. ožujka 2024

Weather icon

Vrijeme danas

11 C°

RECI DA! SVEMU Ukupan iznos traženih sredstava potpore više od 1,2 milijuna kuna

22.05.2019. 14:43
RECI DA! SVEMU Ukupan iznos  traženih  sredstava  potpore više  od 1,2 milijuna  kuna


Turističko vijeće Turističke zajednice Zadarske županije na svojoj 2. sjednici, održanoj 20. svibnja 2019. godine razmatralo je kandidature pristigle na dva poziva Turističke zajednice Zadarske županije (TZZŽ). U oba poziva je bitna svrha identificirati i podržati projekte i aktivnosti lokalnih turističkih zajednica i njihovih partnera na destinaciji koje podižu vidljivost regionalnog turističkog brenda „Zadarska regija – Reci DA! svemu“.


Pristigle ukupno 32 kandidature
Na „Javni poziv za potpore događanjima i doživljajima putem marketinških aktivnosti u 2019. godini“ objavljenog na web stranici TZZŽ te distribuiranog putem sustava turističkih zajednica pristigle su ukupno 32 kandidature. Ukupan iznos traženih sredstava potpore iznosio je više od 1,2 milijuna kuna, a planirana sredstva TZZŽ uvećala su se za iznos od 390.000,00 kn koji je Hrvatska turistička zajednica osigurala u svrhu podrške regionalnih javnih poziva.
Podsjećamo kako su se tzv. potpore događanjima koje je TZZŽ do sada dodjeljivala zajedno sa Zadarskom županijom razdvojile u dva javna poziva. Dogovor između dviju institucija, TZZŽ i Županije, omogućio je veće iznose za organizatore ovisno o namjeni i aktivnostima koje provode. Tako je praksu potpore s namjenom pokrivanja organizacijskih troškova nastavila Zadarska županija, što je omogućilo TZZŽ da potpore usmjeri na marketinške aktivnosti što i odgovara zakonskim zadaćama i svrsi samih turističkih zajednica.
Organizatori događanja su stoga u sklopu kandidature trebali dostaviti TZZŽ-u svoj Plan oglašavanja i distribucije po kanalima zajedno s ukupnim troškom. Prag za ostvarivanje potpore bio je 20 od maksimalnih 60 bodova, pa je tako za ona događanja ocijenjena u rasponu 21-40 bodova osigurana potpora u iznosu 1/2 troškova kandidiranog plana oglašavanja, a za one s 41-60 bodova čak 2/3 troškova kandidiranog plana oglašavanja uz pojedinačno ograničenje od 50.000,00 kuna. Nezaobilazni uvjet za ostvarivanje potpore jest istaknuta primjena novog regionalnog brend-identiteta (Say YES! koncepta) u materijalima za oglašavanje.
– Želimo olakšati, a vjerujem da ćemo nekima ovim i omogućiti, promidžbu koja će motivirati dolaske, posebno u periodima manje turističke potražnje, te uz to probuditi tržišta i ciljne skupine gdje još nismo dovoljno prepoznatljivi. Ovu potporu u biti gledamo kao partnerstvo – poseban oblik udruženog oglašavanja jer svojim oglašavanjem organizatori u biti promiču razne doživljaje u Zadarskoj županiji, a primjenom Say YES! koncepta jačaju regionalni brend, kazala je Mihaela Kadija, direktorica TZZŽ-a


Regionalni brend-identitet
Odlukom Turističkog vijeća ova su događanja ostvarila potporu TZZŽ-a za marketinške aktivnosti (oglašavanje i distribuciju) u 2019. godini: ukupno 537.500,00kn. Po 50.000,00 kn su dobili Say yes! To your Paklenica adventure travanj-rujan, Zadarhalf triatlon by Falkensteiner Punta Skala 4.-12-svibnja, Advent 2019 24. studeni-2. siječnja i Zadar basketball tournament 2019 19.-22. rujna, a slijedi Škojatlon 7. rujna 47.500,00 kn.
Uz potpore događanjima, u 2019. godini TZZŽ je uvela još jednu novinu i to podršku izradi promotivnih alata sustava TZ-a. Uvjet je i ovdje bio naglašeno apliciranje regionalnog brend-identiteta. Tako su se turističke zajednice samostalno ili u suradnji s ključnim turističkim subjektima na destinaciji mogle aplicirati projekte i aktivnosti koje se odnose na dizajn, produkciju, odnosno tisak: promotivnih materijala (brošure, letci, karte i slično); digitalnih alata, a poglavito web stranica, te drugih obrazloženih aktivnosti.
Zaprimljeno je 8 kandidatura, a ukupan iznos traženih sredstava potpore je iznosio 138.750,00 kuna, dok je na raspolaganju TZZŽ-a budžet predviđen Programom rada od 100.000,00 kuna.
Turističko vijeće Turističke zajednice Zadarske županije je stoga razmatralo kandidature, a prema prijedlogu Povjerenstva, te donijelo odluku o dodjeli potpora i to u maksimalnom udjelu od 25% ukupno planiranih troškova po subjektu s tim da se ostatak sredstava namjeni za ponovljeni Poziv u 2019. godini ukupno 78.550,00 kn, od čega Sali – podizanje vidljivosti reg brenda – web, brošure, letci, plakati, banneri… 25.750,00 kn i Starigrad – implementacija sayYES koncepta u promotivne materijale ključnih turističkih proizvoda subregije Rivijera Paklenica 3.237,50 kn.