Ambulanta Sfinga muku muči s izdavanjem uputnica i lijekova

Poruka greške

Deprecated function: The each() function is deprecated. This message will be suppressed on further calls u _taxonomy_menu_trails_menu_breadcrumb_alter() (linija 436 od /opt/nginx-1.17.9/htdocs/zadarskilist.hr/sites/all/modules/taxonomy_menu_trails/taxonomy_menu_trails.inc).
Slika korisnika anamarijabilan
»ZAUZETO« Ni nakon pet mjeseci nije otklonjen kvar na mreži
Ne želeći nikoga optuživati za ovo neshvatljivo dugo otklanjanje problema na mreži jedne ambulante, imamo pravo barem na simboličan dojam kako sam problem nalikuje na »srednji vijek«, a rješava se u 21. stoljeću
Vedran SITNICA
Ambulanta na Sfingi već mjesecima ima problem s linijom

Mještani, odnosno pacijenti koji su orijentirani na ambulantu opće medicine Sfinga na Obali kneza Trpimira br. 25, već su dulje vrijeme komunikacijski »odsječeni« od svoje liječnice do koje ne mogu doći putem telefonske ili internetske mreže. Na to nam se požalilo više pacijenata, a jedan od njih nam je ispričao svoje iskustvo.

Ambulanta krcata pacijentima
- Danima sam bezuspješno pokušao uspostaviti telefonski kontakt s ambulantom i stalno, uporno mi se na slušalici oglasio onaj zvuk zauzetosti linije. Pomislio sam, pa nije moguće da više od desetak puta u par dana zovem i uvijek baš u trenutku kad je zauzeta linija. Preostalo mi je da doslovce odem do ambulante i vidim da li ona uopće radi, iako mi je trebalo samo naručiti lijek koji ionako uzimam pa sam htio telefonom zamoliti liječnicu da ga »pusti« u sustav kako bih ga preuzeo u ljekarni. E, kad sam došao konačno u ambulantu, koja je usput rečeno bila krcata pacijentima, vidio sam na vratima dva pisana upozorenja i postalo mi je jasno u čemu je problem, iako je teško shvatiti da u 21. stoljeću toliko dugo može trajati otklanjanje tako banalnog problema.
Na papiru, na vratima ambulante piše, dakle, sljedeće: »Važna obavijest. Obavještavamo pacijente da već mjesec dana imamo poteškoće u radu s mrežom i sustavom Ceziha (zdravstvena mreža), a od 4. 2. 2019. nadalje poteškoće su svakodnevne po više desetaka puta prekida u radu na mreži, što otežava izdavanje uputnica i lijekova. Molimo za razumijevanje, do rješavanja poteškoća koje nisu do nas«.
Ma, ljudi moji, je li to moguće?
Eto, jedna nevjerojatna obavijest usred 21. stoljeća iz koje je razvidno da već gotovo pet mjeseci ove vrijedne zdravstvene radnice na Sfingi muku muče s prekidima mreže što, dakako, usporava brzinu i efikasnost njihova rada i skrbi za pacijente, a same pacijente dovodi do toga da dulje čekaju, ne mogu uspostaviti kontakt s ambulantom, poglavito starije pacijente kojima fizički nije nimalo lako osobno doći u ambulantu za uslugu koju mogu riješiti jednim telefonskim pozivom. Uz ovu citiranu obavijest, istaknuta je još jedna iz koje se razaznaje da od 27. svibnja i HT pokušava popraviti kvar na svojoj mreži.
Ne želeći nikoga optuživati za ovo neshvatljivo dugo otklanjanje problema na mreži jedne ambulante, imamo pravo barem na simboličan dojam kako sam problem nalikuje na »srednji vijek«, a rješava se usred 21. stoljeća.
Ma, ljudi moji, je li to moguće, rekao bi pokojni Mladen Delić.

Kategorija: 
Ocjena: 
Nije još ocijenjeno