Ina: Goriva ima, i ne uvozi se iz Mađarske

Poruka greške

Deprecated function: The each() function is deprecated. This message will be suppressed on further calls u _taxonomy_menu_trails_menu_breadcrumb_alter() (linija 436 od /opt/nginx-1.17.9/htdocs/zadarskilist.hr/sites/all/modules/taxonomy_menu_trails/taxonomy_menu_trails.inc).
Slika korisnika asaric
OSIGURANA OPSKRBA
Vedran KARUZA
Ilustracija

Proizvodnjom u Rafineriji nafte Rijeka Ina osigurava dovoljno benzina za domaće tržište, dizel osigurava dijelom iz vlastite proizvodnje, a dijelom s mediteranskog tržišta te sigurnost opskrbe tržišta gorivom nije ugrožena, a kompanija ne ovisi ruskoj nafti, priopćila je Ina u utorak.

U Ini svoj istup tumače velikim interesom javnosti za opskrbu gorivom te, kako navode, brojnim neprovjerenim i netočnim informacijama koje se iznose u javnosti.

Ovo je istina o derivatima iz Mađarske

Iznose da je Ina 2021. godine iz Mađarske uvezla samo 1,3 posto derivata od ukupno prodanih količina derivata, a trend je sličan i u ovoj godini.

“Istovremeno, Ina je izvezla u Mađarsku 0,7 posto ukupno prodanih količina derivata u 2021.

Dakle, Ina se ne opskrbljuje derivatima iz Mađarske, kako se plasira u medijima proteklih dana od strane nekih analitičara, već uglavnom vlastitom proizvodnjom u rafineriji pridonosi stabilnosti opskrbe tržišta”, kažu u Ini.

U skladu s tim, dodaju, potpuno je tržišno opravdano da se u određivanju cijena prate kretanja derivata na mediteranskom tržištu, uz kretanje cijena nafte Brent te odnos tečaja kune i dolara.

Rafinerija Rijeka u maksimalnom kapacitetu

Što se tiče tvrdnji o nužnom pokretanju Rafinerije nafte Rijeka, u Ini kažu da ta rafinerija kontinuirano prerađuje naftu od ožujka, kada je završio redoviti remont i radi u maksimalnom kapacitetu.

Ističu da sigurnost opskrbe tržišta gorivom nije ugrožena “jer Ina kontinuirano osigurava opskrbu svojih veleprodajnih i maloprodajnih kupaca”.

Kažu kako je moguće da u danima prije promjena cijena na pojedinim lokacijama bude pojačana potražnja za naftnim derivatima koja znatno premašuje uobičajene potrebe, što stvara pritisak na logističke i transportne kapacitete.

“U takvim situacijama kompanija interventno, u skladu s logističkim kapacitetima, opskrbljuje kupce i maloprodajna mjesta svim vrstama goriva kako ne bi došlo do nestašice goriva na niti jednom maloprodajnom mjestu”, zaključuju u Ini.

Kategorija: 
Ocjena: 
Nije još ocijenjeno