Gosta treba znati "tetošiti", lijepo dočekati i ispratiti

Slika korisnika mkvanja
Veliki interes malih iznajmljivača za edukaciju
Nemojte kamuflirati stvarnost jer će gost biti nezadovoljan ako ne dobije ono što je navedeno. Važno je znati komunicirati s gostom i prije i za vrijeme kao i nakon boravka, naglasila je Meri Čizmić Kraljević
Arif SITNICA
Mali su iznajmljivači sa zanimanjem slušali na koji način unaprijediti poslovanje

Turistička zajednica grada Zadra je u suradnji sa Savjetovalištem za obiteljski smještaj Interligo d.o.o. jučer u Kneževoj palači organizirala edukaciju za male iznajmljivače. Predavači su bili Meri Čizmić Kraljević, Anamarija Cicarelli, Damir Hordov, Sanja Bubičić i Barbara Kardum, a obrađivale su se teme: "Uređenjem i designom do većeg broja rezervacija", "Prezentacija objekta i novi trendovi u 2019.-oj", "Komunikacija s gostom", "Upravljanje komentarima", " Načini oglašavanja – kanali oglašavanja, top 3 portala, trikovi uspješnosti rada na portalima, google novosti, društvene mreže", "Welcome projekt i poticajno kreditiranje" i "Administracija privatnog smještaja – potrebni dokumenti, ispostavljanje računa, plaćanje PDV – a, ulazak u sustav PDV–a, PDV na proviziju (za posredovanje sa stranim agencijama), GDPR, izrada cjenika, eVisitor, komunikacija s inspekcijom…".

Zanimanje za događanje je bilo veliko, Koncertna dvorana Kneževe palače je bila ispunjena do zadnjeg mjesta, mali su iznajmljivači sa zanimanjem slušali na koji način unaprijediti poslovanje.

- Mnogo je važnih stvari koje treba savladati u ovom poslu, od dobre prezentacije koja ne smije potencijalnim gostima prezentirati objekt onako kakav on nije. To je kontraproduktivno, nemojte kamuflirati stvarnost jer će gost biti nezadovoljan ako ne dobije ono što je navedeno. Važno je znati komunicirati s gostom i prije i za vrijeme kao i nakon boravka, naglasila je Meri Čizmić Kraljević, koja je prva govorila i informirala okupljene kako se što uspješnije baviti turizmom, prezentirajući adekvatna rješenja za niz za turizam bitnih situacija.

- Gost u privatni smještaj dolazi kako bi bio dio domaće atmosfere stoga je važno ostvariti bliski kontakt, prijateljski kontakt. Nadalje treba ga znati "tetošiti", treba posebice povesti računa o dočeku i ispraćaju, posebice o dočeku koji s vašom prisutnošću daje gostu na važnosti tako da nekakav ključ u pitaru ili ispod tepiha nije dobra opcija, upozorila je predavačica.

Važnost kućnog reda

U nastavku događanja navedene su se teme detaljno obrazlagale, počevši od važnosti kućnog reda koji u startu eliminira ili umanjuje potencijalne neugodnosti vezane za primjerice kućne ljubimce, posteljinu, buku... sve one važne stvari.

Okupljeni su bili u prilici upoznati se i s već napravljenim predlošcima, kako kućnog reda tako i standardiziranih mailova koji služe za bržu komunikaciju i koji se rade na način da se ubace samo imena gostiju za vrijeme komunikacije. Isto tako malim je iznajmljivačima sugerirano da naprave i upustva za dolazak na odredište da ih ne moraju svaki put nanovo pisati ili pisma zahvale, što je također jedna od danas uobičajenih rutina poslovanja. Puno se jučer moglo čuti o turizmu, o radu, o brojnim načinima unaprjeđenja poslovanja.

Kategorija: 
Ocjena: 
Prosječno: 4 (1 glasova)