Četvrtak, 25. travnja 2024

Weather icon

Vrijeme danas

14 C°

Zadarski proizvodi u borbi za svjetsko tržište

Autor: Vanja Mirčeta

22.04.2010. 22:00
Zadarski proizvodi u borbi za svjetsko tržište

Foto: Zvonko KUCELIN



Jučer je u još uvijek službeno neotvorenom restaurantu Bruchetta održana konferencija za novinare tvrtke Telluris-Medin. Povod konferenciji bilo je skorašnje sudjelovanje ove tvrtke na Međunarodnom sajmu robe široke potrošnje, koji će se od 8. do 12. lipnja održati Ningbou, u blizini Šangaja u Kini. Hana Medin, vlasnica tvrtke je iskoristila ovu prigodu kako bi pozvala sve privrednike koji i sami imaju nešto za izložiti, pokazati ili predstaviti da to i učine na njezinom štandu bez ikakve naknade. Ovim pozivom tvrtka Telluris-Medin želi motivirati hrvatske poduzetnike/proizvođače da plasiraju svoje proizvode, a time i hrvatsku kvalitetu na stranom tržištu te na taj način pomognu Hrvatskoj izaći iz krize.
– U Hrvatskoj, pa tako i u Zadru postoji puno malih privrednika, obrtnika, malih proizvođača koji možda nisu u mogućnosti svoje proizvode plasirati, odnosno predstaviti ih na inozemnom tržištu. Hrvatski proizvodi su jako interesantni stranom tržištu, upravo zbog svoje još uvijek netaknute industrije. Odlučila sam putem svoje tvrtke pružiti priliku svima koji imaju nekakav proizvod, svima koji smatraju da mogu nešto plasirati, pokazati, bez ikakve naknade, staviti njihove proizvode uz bok s našima te ih prezentirati na svom štandu te tako pokazati da Hrvatska nije samo država rijetkih pojedinih velikih tvrtki već da Hrvatsku praktički održavaju mali privrednici sa svojima proizvodima koji su zaista napravljeni s puno uloženog truda. Dakle, sada je vrijeme da se skupimo i iziđemo iz globalne krize. Na sajmu će sudjelovati oko 40 tisuća izlagača, pretežito iz SAD-a, Rusije, Saudijske Arabije i Kine. Moramo biti svjesni da tržište prehrambenih proizvoda nikada neće ići silaznom putanjom. Svi zajedno tamo možemo postići jako dobre cijene i jako dobar uspjeh. Nema razloga zašto jedni drugima ne bismo pomogli na taj način da udružimo svoje proizvode sa svima onima koji imaju nešto za ponuditi te da to zajedno prezentiramo kao jedan hrvatski dragulj još uvijek neiskvarene, netaknute domaće industrije. Imamo što ponuditi i sada je pravo vrijeme za to, istaknula je Hana Medin, vlasnica tvrtke Telluris-Medin.
Nastup hrvatskih tvrtki na CICGF-u održat će se putem “Programa poticanja međunarodne konkurentnosti i internacionalizacije gospodarstva RH 2009. do 2010.”, koji predstavlja Vladine poticajne mjere za institucionalizaciju hrvatskog gospodarstva. Projekt će dijelom podržati Ministarstvo gospodarstva, rada i poduzetništva, a na sajmu će sudjelovati hrvatske tvrtke, uglavnom iz prehrambenog sektora koje su do sada pokazale interes za kinesko tržište. Agencija za promicanje izvoza i ulaganja u suradnji s Ministarstvom gospodarstva, rada i poduzetništva te Hrvatskom gospodarskom komorom organizira zajednički nastup manje od 30 tvrtki na kineskom međunarodnom sajmu robe široke potrošnje.
Tvrtka Telluris-Medin pozvana je i na prezentaciju svojih proizvoda u Bangkok na Tajlandu.
– To je prilika da se s proizvodima uđemo i na azijsko tržište, Tajland i u Kinu. Naša tvrtka prati svjetske trendove te smo se usredotočili na ekološku poljoprivredu. Sada smo uplivali i u gastronomske vode, a s obzirom da smo jako dobro istražili tržište uvjereni smo da će i taj projekt naći svoju klijentelu. Naime, osnova svega je dobrobit čovjeka, dakle, cilj nam je raditi na prehrani koju čovjek može svakodnevno konzumirati, a koja sadrži mnoge hranjive i ljekovite sastojke. Po tome smo prepoznatljivi, istaknula je Medin.