Četvrtak, 25. travnja 2024

10 C°

Šime Fantela i Igor Marenić vodeći

22.04.2012. 22:00

Izvrsno otvaranje regate Svjetskog kupa u francuskom Hyeresu za hrvatske jedriličare. Prema neslužbenim rezultatima nakon dva plova Šime Fantela i Igor Marenić prvi su u dvojcu 470, Tonči Stipanović i Milan Vujasinović su četvrti i deveti u Laseru, a Tina Mihelić je 13. u Laser Radialu. Jedrilo se po skoro 30 čvorova. Prognostičari su najavili vjetrovitu regatu Svjetskog kupa u francuskom Hyeresu i prognoza se apsolutno ostvarila. Čuveni mistral dobro se danas raspuhao, dostizao je i do 30 čvorova jačine, tako da nije bilo jednostavno izdržati dva plova na moru. Hrvatski su jedriličari pokazali da su spremni i za takve ekstremne uvjete. Šime Fantela i Igor Marenić uvjerljivo su pobijedili oba odjedrena plova.
– Brzina je bila ključna, taktika i strategija su bile na drugom mjestu. Bili smo jako brzi i to je presudilo. Četiri treninga koja smo ovdje odradili također po jačem vjetru puno su nam značila – zadovoljan je Šime Fantela s prvim danom natjecanja u konkurenciji skoro 90 posada. Odlično su jedrili i hrvatski laseraši. Čak četiri naša kormilara plasirana su u prvih 20 od 106 natjecatelja u ovoj disciplini. Po jednu pobjedu u svojoj kvalifikacijskoj skupini ostvarili su Tonči Stipanović i Milan Vujasinović. Stipanović je u prvom plovu dana bio šesti, dok je drugi pobijedio i nakon dva plova je četvrti.
– Dobro je krenulo. Prvi plov sam kasnio na startu, ali sam dobro odvozio drugi dio plova. U drugom plovu sam dobro startao, od početka je sve bilo super, na prvu oznaku sam stigao drugi, uskoro preuzeo vodstvo i do cilja samo povećavao prednost – rekao je Tonči.
Vujasinović je nakon pobjede u prvom plovu u drugom bio deveti, ukupno je deveti.
– Nakon lošeg starta u prvom plovu sam bio strpljiv i vozio sam u dobru stranu, do izražaja je došla moja brzina. U drugom plovu nisam bio strpljiv – kazao je Milan.
Ivan Taritaš zauzima 15. mjesto, 19. Daniel Mihelić, 71. je Filip Jurišić, 76. Nenad Bugarin, 99. Bogoslav Bugarin.
Bez obzira na uvjete koji joj nimalo ne odgovaraju Tina Mihelić danas je bila šesta i sedma, nakon prvog dana zauzima 13. mjesto među 80ak Radialki.
– Danas je bilo malo ludi dan, regatni odbor je imao problema sa sidrenjem, pa smo morali čekati dva sata na moru i malo smo se smrzli. Na kraju je stvarno bilo jakog vjetra, dva plova po 25 do 30 čvorova, što nije malo. Mogu reći da sam zadovoljna, prvi plov sam čak bila druga na privjetrinskoj oznaci, nakon toga sam u slijedeće dvije stranice bila malo možda i ukočena da se ne bi prevrnula jer se onda puno gubi, tako da sam par mjesta izgubila. I drugi plov je bilo solidno, tako da mogu reći jedan dobar dan – ispričala je Tina.
Daskaš Luka Mratović je 34. nakon dva plova, Enia Ninčević i Romana Župan u ženskom 470 jedrile su u drugoj polovici flote, rezultati za njihovu disciplinu zasad još nisu objavljeni. Zbog prejakog vjetra klasa Zvijezda nije jedrila, a u 49er-u samo je jedna skupina odjedrila jedan plov, u kojem je svega 11 posada stiglo do cilja. Pavle Kostov i Petar Cupać su trebali jedriti u slijedećoj kvalifikacijskoj skupini, njihova grupa nije niti isplovila.