Strategija razvoja turizma za nove iskorake Pakoštana

Poruka greške

Deprecated function: The each() function is deprecated. This message will be suppressed on further calls u _taxonomy_menu_trails_menu_breadcrumb_alter() (linija 436 od /opt/nginx-1.17.9/htdocs/zadarskilist.hr/sites/all/modules/taxonomy_menu_trails/taxonomy_menu_trails.inc).
Slika korisnika asaric
Danijela Vulin, direktorica TZ, o pakoškom turizmu na prekretnici
Jedinstveni prirodni krajolik Općine Pakoštane s raskošnom raznolikošću na malom prostoru

Općina Pakoštane je sredina koja je u poraću napravila gotovo najveće iskorake u turizmu na području Zadarske županije, popevši se do predvodnika druge skupine ovdašnjih turističkih odredišta.

Iskorak u brojkama i kreativnosti

Predvode sredine iza onih koje rade preko milijun noćenja. Time je Pakoštane, do rata znano po Klubu Mediterane, nešto kampinga i privatnog smještaja, manje značajno od Sv Filipa i Jakova, ili Starigrada, pa i nekadašnjih zvjezda poput Kukljice i sl., makar i bez resorta, hotela ili marine, uz najveće stope rasta, preteklo mnoge. Uz brojke, nametnuli su se i kreativnošću i događanjima. Uz svoje užance, klape i tradicije, otvorili su spektar aktivnih sadržaja, te najveći iskorak - skok s obale ka - jezeru. Obnovom i stavljanjem u funkciju Maškovića hana, viteškim igrama, sastavnica je i pomorska bitka u Pakoštanima, i razigravanjem oko Vranskog jezera, su od ovdašnjih sredina napravili najviše za turizam u zaleđu.

D. Vulin: Pakoški turizam budućnosti

Strategija razvoja turizma Općine Pakoštane (Pakoštane, Drage, Vrana, Vrgada) za razdoblje od 2021. do 2025, čime TZ uz Općinu Pakoštana definira strategiju i metodologiju projekata, ka zacrtanim društvenim i ekonomskim ciljevima, najkraće komentira direktorica Turističke zajednice Pakoštana Danijela Vulin:
- Prioritet je kreiranje suvremenog turističkog proizvoda, uz razvoj i sinergiju specifičnih oblika turizma, aktivnog odmora i outdoora, nautičkog, kulturnog, ruralnog, odmorišnog turizma i ekoturizma uz jedinstveni doživljaj izvornog dalmatinskog ambijenta. Od izrazito sezonalne destinacije masovnog turizma, temeljem dobrog geoprometnog položaja, prirodne obdarenosti i raznolikosti, kulturne baštine i dosegnute razine turizma, tržišno usmjerenje i specijalizaciju bazirati ćemo na autohtonosti u cilju produljenja sezone. Turizam je industrija doživljaja koja počiva na pričama za pamćenje koje pubuđuju emocije. Strategija stavlja naglasak na razvoj avanturističkog, outdoor, sportskog i zelenog, te razvoj transformativnog i participativnog turizma, Uz nezaboravne priče i emocije kojima se promovira desetinacija, inovativna digitalna i tehnološka rješenja, online platforme koje povezuju ponudu i potražnju, prelazak su u »pametni turizam«, zaključuje Vulinka.

Ocjena: 
Prosječno: 5 (1 glasova)