Danas predstavljanje knjige Marketing vina

Slika korisnika admin

Nakon što je predstavljena u Međugorju knjiga "Marketing vina", autora prof. dr. sc. Marka Ivankovića s Agronomskog fakulteta u Mostaru i prof. dr. sc. Ante Kolege Bage, redovitog profesora u trajnom zvanju Agronomskog fakulteta u Zagrebu, stiže i u Zadar.

Predstavljanje će se održati danas u izložbenoj dvorani Gradske lože u 12 sati.

Uz autore o knjizi će govoriti poznati zadarski agronom mr. sc. Marijan Tomac, te pisac i publicist Veljko Barbijeri, autor popularnog serijala "Jelovnici izgubljenog vremena". Predstavljanje vodi Nedjeljko Jusup, urednik Plodova zemlje i mora Zadarskog lista.

Knjiga "Marketing vina" pisana je ponajprije kao vinarsko-vinogradarski priručnik koji može poslužiti kao pomoćni udžbenik studentima, vinarima kao putokaz kako tržiti vino, a vinoljupcima koje vino, uz koje jelo i kada piti.

Opisani su primjeri dobre prakse u hrvatskim i hercegovačko-bosanskim vinogorjima. Nakon prikaza o proizvodnji vina autori pojašnjavaju marketinšku strategiju i okolnosti pripreme marketinškog plana vinarske tvrtke.

Kroz glavne marketinške funkcije, knjiga nas preko planiranja proizvoda uvodi na tržište u funkciju prodaje vina, kojoj na putu stoji dobro i široko obrazložena promidžba vina i vinska komunikacija.

U posebnom poglavlju knjiga se bavi načinima istraživanja marketinga vina.

 Sljubljivanje hrane i vina nalazi se u prilogu i odgovara na pitanje kako odabrati odgovarajuće vino uz jelo. Pitanje je kako praktične tako i marketinške prirode.

Kako promicati prodaju i poboljšati prodaju vina autori također u prilogu knjige prikazuju preko opisanih primjera uspješnih hrvatskih i bosansko-hercegovačkih vinara.

Knjiga "Marketing vina" tiskana je u nakladi od 1000 primjeraka. Nakladnik je Sveučilište u Mostaru, a sunakladnik Hrvatska akademija za znanost i umjetnost u BiH.

U sklopu predstavljanja u Zadru bit će upriličeno i kušavanje vina poznatijih vinara zadarsko-biogradskog i benkovačko-stankovačkog vinogorja.

Kategorija: 
Ocjena: 
Nije još ocijenjeno