Srijeda, 24. travnja 2024

Weather icon

Vrijeme danas

8 C°

Turistička kampanja u finalu Digital communications awardsa

23.09.2019. 19:50
Turistička kampanja u finalu Digital communications awardsa


Digitalna kampanja Discover Zadar Region ušla je u uži izbor od 600 prijavljenih kandidata za uglednu nagradu Digital Communications Awards 2019 u Berlinu i to u prestižnom društvu globalnih kompanija poput Ikee, Vodafona, Coca-Cole, American Expressa, Microsofta i mnogih drugih.
Nagrade za digitalno komuniciranje odaju počast izvanrednim projektima, kampanjama i inovacijama u sferi mrežnih komunikacija. Pokrenute su 2011. godine od strane Sveučilišta primijenjenih znanosti Quadriga te od tada podižu standarde suvremene on-line komunikacije.
Kategorija Content marketing
Turistička zajednica Zadarske županije (TZZŽ) je za prvo mjesto u kategoriji Content marketing bila u konkurenciji s tvrtkama HSBC, ING, Dremel i Geodan, a u kategoriji Storytelling s NNGroup, 24sata, LM Wind Power i A+E Networks Poland.
Direktorica TZZŽ, Mihaela Kadija kazala je kako je velika čast i priznanje za jednu turističku zajednicu iz tako male zemlje biti među konkurencijom globalnih kompanija koje ulažu iznimno velika sredstva u digitalno komuniciranje.
– Biti odabran za finalista već je neizmjeran uspjeh za nas, ali i veliki poticaj za napredovanje. Ovu kampanju odradili smo uz mnoga ograničenja, a najveći izazov bio je uskladiti zahtjeve partnera i složiti sadržaj koji će biti atraktivan, ali i pitak za čitatelje – naše potencijalne goste, istaknula je Kadija.
Kampanja je ostvarena u odličnoj suradnji s agencijom S.T.A.R. Digital koja je ograničenja pretvorila u izazove i ostvarila odlične rezultate. Naime, za kampanju je izrađeno više od 300 oglasnih »bannera«, ali i posebna »landing« stranica, odnosno 12 podstranica, kako bi se u obliku svojevrsnog bloga komunicirale najbitnije i najatraktivnije točke interesa – destinacijski i proizvodno, a članci, odnosno advertoriali, čitani su na sedam tržišta 264.592 puta. S prosječnim rasponom vremena čitanja od 1:44 – 6:69 min, možemo računati kako su čitatelji proveli preko 13 tisuća sati aktivno konzumirajući sadržaj o zadarskoj regiji. Uz to je realizirano 89.127.414 impresija display i native oglasa.
Udružili novac TZ-ova
Veliki značaj i uspjeh ove kampanje je u biti u samom udruživanju sredstava na svim razinama sustava. Namjera je bila maksimizirati pojedinačne resurse, kako TZŽ-a, tako i vodećih lokalnih turističkih zajednica kako bi se kumuliranim sredstvima moglo uopće ostvariti kampanju ovakvog značaja i dosega. Tako su se u projekt uključile ključne destinacije Zadarske županije: Zadar, Nin, Pag, Biograd i Starigrad, a njima su podršku opet dale manje TZ u okružju. Sama ta činjenica je izuzetno hvalevrijedna i pokazuje da se sinergijom zaista može postići više i značajnije. Naravno, ne smije se izostaviti i veliku podršku Hrvatske turističke zajednice kroz čini je program Udruženog oglašavanja ova kampanja i provedena.
Više o finalistima i kampanjama možete naći ovdje: https://www.digital-awards.eu/best-of-2019/