Digitalna kampanja Discover Zadar Region ušla je u uži izbor od 600 prijavljenih kandidata za uglednu nagradu Digital Communications Awards 2019 u Berlinu i to u prestižnom društvu globalnih kompanija poput Ikee, Vodafona, Coca-Cole, American Expressa, Microsofta i mnogih drugih.
Nagrade za digitalno komuniciranje odaju počast izvanrednim projektima, kampanjama i inovacijama u sferi mrežnih komunikacija. Pokrenute su 2011. godine od strane Sveučilišta primijenjenih znanosti Quadriga te od tada podižu standarde suvremene on-line komunikacije.
Kategorija Content marketing
Turistička zajednica Zadarske županije (TZZŽ) je za prvo mjesto u kategoriji Content marketing bila u konkurenciji s tvrtkama HSBC, ING, Dremel i Geodan, a u kategoriji Storytelling s NNGroup, 24sata, LM Wind Power i A+E Networks Poland.
Direktorica TZZŽ, Mihaela Kadija kazala je kako je velika čast i priznanje za jednu turističku zajednicu iz tako male zemlje biti među konkurencijom globalnih kompanija koje ulažu iznimno velika sredstva u digitalno komuniciranje.
– Biti odabran za finalista već je neizmjeran uspjeh za nas, ali i veliki poticaj za napredovanje. Ovu kampanju odradili smo uz mnoga ograničenja, a najveći izazov bio je uskladiti zahtjeve partnera i složiti sadržaj koji će biti atraktivan, ali i pitak za čitatelje – naše potencijalne goste, istaknula je Kadija.
Kampanja je ostvarena u odličnoj suradnji s agencijom S.T.A.R. Digital koja je ograničenja pretvorila u izazove i ostvarila odlične rezultate. Naime, za kampanju je izrađeno više od 300 oglasnih »bannera«, ali i posebna »landing« stranica, odnosno 12 podstranica, kako bi se u obliku svojevrsnog bloga komunicirale najbitnije i najatraktivnije točke interesa – destinacijski i proizvodno, a članci, odnosno advertoriali, čitani su na sedam tržišta 264.592 puta. S prosječnim rasponom vremena čitanja od 1:44 – 6:69 min, možemo računati kako su čitatelji proveli preko 13 tisuća sati aktivno konzumirajući sadržaj o zadarskoj regiji. Uz to je realizirano 89.127.414 impresija display i native oglasa.
Udružili novac TZ-ova
Veliki značaj i uspjeh ove kampanje je u biti u samom udruživanju sredstava na svim razinama sustava. Namjera je bila maksimizirati pojedinačne resurse, kako TZŽ-a, tako i vodećih lokalnih turističkih zajednica kako bi se kumuliranim sredstvima moglo uopće ostvariti kampanju ovakvog značaja i dosega. Tako su se u projekt uključile ključne destinacije Zadarske županije: Zadar, Nin, Pag, Biograd i Starigrad, a njima su podršku opet dale manje TZ u okružju. Sama ta činjenica je izuzetno hvalevrijedna i pokazuje da se sinergijom zaista može postići više i značajnije. Naravno, ne smije se izostaviti i veliku podršku Hrvatske turističke zajednice kroz čini je program Udruženog oglašavanja ova kampanja i provedena.
Više o finalistima i kampanjama možete naći ovdje: https://www.digital-awards.eu/best-of-2019/
najnovije
najčitanije
Županija
DARIVANJE KRVI
Čak 60 uspješno odrađenih darivanja krvi i 1.800 eura donacije za obrovačku obitelj Marinković
Nogomet
BIVŠI NAPADAČ
Mijatović: Real treba produžiti ugovor Modriću na godinu dana
Hrvatska
NEZADOVOLJSTVO RASTE
Glasači Domovinskog pokreta negoduju na društvenim mrežama: “Samo pregovaranje s HDZ-om je izdaja”
Nogomet
16. kolo
Preokret pionirki Donata, slavile i kadetkinje
Nogomet
NOGOMET
Abecedini kadeti pobijedili Solin
Zadar
ryanair
NOVA AKCIJA Iz Zadra letite u više od 30 europskih destinacija za 13 eura!
Nogomet
TRENER MLAĐIH KATEGORIJA
Zadarski trener Patrik Puljić o borbi s bolešću: ‘Najteža faza bila je suočavanje s dijagnozom…’
Zadar
velika promjena
NOVI KONCEPT Od sljedeće godine uvodi se devetogodišnje obrazovanje. Evo kako će funkcionirati
Rukomet
bliži se kraj sezone
Dvije generacije Zadrana potvrdile titulu prvaka Dalmacije
Crna Kronika
NAPAD