Jesen uz Sonik nije tužna!

Poruka greške

Deprecated function: The each() function is deprecated. This message will be suppressed on further calls u _taxonomy_menu_trails_menu_breadcrumb_alter() (linija 436 od /opt/nginx-1.17.9/htdocs/zadarskilist.hr/sites/all/modules/taxonomy_menu_trails/taxonomy_menu_trails.inc).
Slika korisnika admin
Autor: 

Jedna od najvećih zadarskih trgovački kuća, Sonik ove godine proslavlja 25 obljetnicu. Nakon što su se ugasili nekad veliki trgovački lanci Zadranka i Plodine, Sonik je nastavio tradiciju vrlo uspješnih zadarskih trgovačkih poduzeća, postavši nezaobilazno ime u zadarskoj trgovini na veliko i malo. Ne manja važnost Sonika je i na području Zadarske županije, osobito kroz kampanju "Kupujmo lokalno".

Naime, Sonik otkupljuje voće i povrće od firmi i obiteljskih poljoprivrednih gospodarstva iz zadarske županije. Ovime Sonik svojim kupcima nudi kvalitetne domaće proizvode, po pristupačnim cijenama.

Društvena odgovornost očituje se i u tome što Sonik sudjeluje u raznim donacijama, bilo da se radi o donacijama za zadarsku bolnicu ili o sponzorstvima kulturnih manifestacija, raznih fešta i obljetnica. Doprinos sportu posebno je izražen kod sportskih kolektiva kao što su: NK Zadar, KK Zadar, KK Sonik Puntamika i dr.

Tradicionalne i facebook igre

Sonik trenutačno radi na redizajnu svojih prodavaonica po novim, prepoznatljivim standardima. Međutim, najveće bogastvo Sonika su njegovih 500 zaposlenika, te 120 prodavaonica diljem Zadarske županije uključujući i vanjske otoke Silbu, Rava, Molat, Sestrunj, Zverinac, Iž... Te Sonikove trgovine nisu samo obični dućani, nego su i otočka društvena okupljališta pa bi tako bez njih život na otocima postao još teži.

- Proslava 25 godina zadarske trgovačke kuće Sonik bit će obilježena tradicionalnom nagradnom igrom "Jesen uz Sonik", kao i facebook foto natječajem, te brojnim kvizovima na sve četiri zadarske radio postaje. Prateći trendove, odlučili smo se približiti našim kupcima putem društvene mreže facebook, gdje objavljujemo sve aktualnosti i informacije vezane za akcije, evente, te obavijesti o otvorenjima i preuređenjima prodavaonica i sl. Na ovoj društvenoj mreži, organizirali smo foto natječaj "Moja jesen uz Sonik" koji je trajao od 25. rujna do 11. listopada 2015. Za vrijeme trajanja natječaja primili smo velik broj kreativnih fotografija, na kojima su se naši kupci fotografirali u ili ispred ULTRA Sonik prodavaonica, diljem Zadarske županije. Žiri se zbilja morao namučiti kako bi odabrao najbolje, a one najkreativnije smo nagradili s vrijednim smartphone aparatima i tabletom, koje nam je osigurao VIP. Tako je glavnu nagradu Apple iPhone6 Plus osvojila Martina Škaulj, koja nam je poslala kolaž s tri fotografije (ja volim Sonik). Naša facebook stranica trenutno broji 4.100 fanova, a taj broj svakodnevno raste. Uz facebook stranicu www.facebook.com/sonik.hr, sve aktualnosti se mogu pratiti i i na redizajniranoj web str www.sonik.hr, rekao nam je Marin Bakotić, voditelj marketinga Sonika.

Prva nagrada golf VII

Trenutno je u Soniku aktualna tradicionalna nagradna igra Jesen uz Sonik, koja traje od 15. listopada do 10. prosinca. Sonikovi kupci za kupovine iznad 50,00 kn dobiju kupon u kojeg upisuju svoje podatke i ubacuju u nagradne kutije. U ovoj nagradnoj se može osvojiti auto Volkswagen GOLF VII TSI Trendline, te gratis kupovine u vrijednosti 10.000,00 i 5.000,00 kn. Završno izvlačenje će se održati 18. prosinca 2015. u klubu Arsenal, a za dobar štimung pobrinut će se Neno Belan i Mediteranski bend.

Sonik s svojim dobavljačima također sponzorira i nagradne kvizove svih četiriju zadarskih radio postaja: Novi radio, 057 radio, HR radio ZD i Soundset Centar. U ovim, iznimno slušanim emisijama, koje će se emitirati svakog radnog dana od 12. listopada do 13. prosinca 2015., Sonik će podijeliti ukupno 180 nagrada.

Jesen uz Sonik nije tužna! Zato što svaki zadarski kvart ima barem jednu Sonikovu prodavaonicu. Sve one opiru se trendovima velikih trgovačkih centra vraćajući u zadarske četvrti duh zajedništva i okupljanja u malim trgovinama. Najviše znače onima koji ne mogu doći do udaljenih trgovačkih centara i velikih marketa. Zato se u Zadru ne kaže idem skoknuti u trgovinu, nego - idem u Sonik!

Kategorija: 
Ocjena: 
Nije još ocijenjeno