RANI BUKING Veći interes za Zadar, "rupa" se očekuje u lipnju

Slika korisnika admin
Autor: 
Fabio ŠIMIĆEV

Krajem godine uobičajeno svi programi organizatora putovanja u Njemačkoj za Hrvatsku, ali i druge zemlje izlaze na tržište i počinje rani buking. Ove godine, kako nam veli direktor predstavništva Hrvatske turističke zajednice u Frankfurtu Romeo Draghicchio prodaja za Hrvatsku je na istoj razini kao i prošle godine u ovo vrijeme.

- Pojedini turoperatori proširili su svoju ponudu za Hrvatsku, a javili su se i neki novi turoperatori koji do sada nisu imali Hrvatsku u ponudi. Planirani su i novi letovi za Hrvatsku sa zračnih luka u središtu i na sjeveru Njemačke. Studeni i prosinac osiguravaju tek nekoliko postotaka ukupnog volumena bukinga, tako da je prerano za konkretnije zaključke o trendovima za predstojeću sezonu. Konkretnije ocjene o trendovima u prodaji očekuju se krajem mjeseca siječnja u kojem se realizira veći volumen bukinga u stacionarnim i online agencijama, tvrdi Draghicchio.

Njemački turoperator TUI Njemačka već sada navodi da se trendovi u putovanjima za 2015. nisu previše izmijenili u odnosu na proteklu godinu.

- Španjolska ostaje i dalje omiljeno odredište njemačkih gostiju koju putuju preko TUI-ja, nakon čega slijede putovanja unutar Njemačke, u Tursku i Grčku. Za Hrvatsku u 2015. očekujemo porast broja putovanja, posebno zato jer smo uložili u zadarsku regiju, prije kroz direktne avionske linije našeg avioprijevoznika TUIfly iz Njemačke te suradnju s Falkensteinerovim hotelima, tvrdi Susanne Stünckel iz njihove službe za odnose s javnošću.

Zanimljivo je da veći organizatori putovanja u toj zemlji te njemački mediji najavljuju veliki bum putovanja u Grčku. TUI navodi da je potražnja jako velika te da sukladno tome očekuju i velik rast putovanja. Također, u odnosu na lani nude 10 posto više sjedišta u avionima, a omiljeno odredište bit će Kreta. Turistički gigant Der Touristik također najavljuje ljeto Grčke uz tursku Antalyju i španjolsku Mallorcu čime se nastavlja trend iz 2014. kada su omiljene destinacije bile Rodos i Kreta. Za Grčku vlada velika potražnja i zbog činjenice što su cijene kod ranog bukinga poprilično snižene.

- Izazovi s kojima se turizam može susresti u 2015. godini na njemačkom tržištu uobičajeni su i odnose se na one koji su pratili kretanja iz ove zemlje i u proteklim godinama. Prvenstveni izazov je stvaranje prepoznatljivog proizvoda koji će se razlikovati od konkurencije i koji će biti motivom dolaska gostiju te privući više gostiju u naše destinacije. Jednako tako, ključan je i odnos cijene i kvalitete. Osim toga, veći napori i ulaganja usmjereni su na produženje sezone, tvrdi Draghicchio.

Kategorija: 
Ocjena: 
Nije još ocijenjeno