Kako strateški planirati sadržaj za vaše društvene mreže i web kojim ćete doprinijeti boljoj promidžbi i prodaji vaših usluga i proizvoda. Koje resurse i alate ćete koristiti za učinkovito planiranje sadržaja i kako povećati angažman s kvalitetnim sadržajem na Facebooku i Instagramu. Sve to bilo je tema jučerašnje Brendaonice koja je održana u Inovativnom Zadru. Nakon što je na Brendaonici sudjelovalo oko 450 polaznika u Puli, Poreču, Rijeci i Zagrebu, Morena Milevoj i Tomislav Pancirov ponovno su doveli predavanje u Zadar.
Kako je naglasila autorica i nositeljica projekta Morena Milevoj, Brendaonica Content MIX nastala je iz potrebe da se freelancerima i malim poduzetnicima pomogne u izgradnji svojih brendova na digitalnim kanalima uz pomoć strateškog korištenja sadržajnog marketinga. Glavni predavač bio je Zadranin Tomislav Pancirov.
– U biti naša je radionica prilagođena sadržajima na društvenim mrežama u kojima mali poduzetnici kogu unaprijediti svoj brend ili unaprijediti svoje poslovanje. Naučit ćemo ih kako pozicionirati i diferencirati svoj brend autentičnim sadržajem. S primjerima u interaktivnoj vježbi pokazat ćemo im na koji način izraditi content mix plan. Iako radionica nije specifična za Zadar, već smo imali formate usuglašene s Inovativnim Zadrom koji su bili jako posjećeni. U današnjem kaotičnom online okruženju jedini način da budete zapaženi je kvalitetan autentičan sadržaj koji iskreno pomaže vašem targetu. Jednostavno, više nemate nikakvog drugog izbora ako želite ostvariti dugoročni odnos koji rezultira dobrim rezultatima za vaše poslovanje, rekao Pancirov.
Brendaonica je promovirala tri savjeta za sadržajni marketing. Prvi govori kako bi čak 80 posto sadržaja trebalo biti edukativnog, informativnog i zabavnog karaktera, dok bi 20 posto sadržaja trebalo biti prodajnog tipa. Treba razmišljati kako riješiti problem vaših pratitelja, a ne da ih odmah pretvorite u kupce.
Drugi sadržaj govori da se ovisno o resursima odlučite se za distribucijske kanale (društvene mreže) i medije (foto, video, audio i tekst). Ne treba raditi samo da bi bili prisutni, jer bitno je da imate kvalitetu, a ne kvantitetu. Uz to svakako trebate raditi na web stranici koja će biti centralno mjesto te pomoći da vas otkriju uz dobru SEO optimizaciju za tražilice.
Treći savjet kaže kako treba stvarati “how to” sadržaj kojim pomažete pratiteljima da riješe neki problem, potrebu ili izazov s kojim se susreću. Zanimljivu inspiraciju za ostale tipove sadržaja i teme možete pronaći na Pinterestu.
Brendaonica je namijenjena svima, malim i mikro poduzetnicima, ali i studentima, freelancerima, nezaposlenim osobama te blogerima i influencerima koji već imaju iskustvo brendiranja na društvenim mrežama. Među njima je i mladi zadarski fotograf Domagoj Horak.
– Trebalo mi je dvije sezone rada u turizmu kako bih uspio zaraditi za opremu neophodnu za profesionalni rad. Kupio sam kameru Sony A7 mark III, s pripadajućim lećama i opremom. O brendaonici sam čuo sve najbolje i nadam se da će mi pomoći u daljnjem razvoju kao profesionalnog fotografa. Već sam poduzeo neke korake u tehničkom ekipiranju te sam, iako se trenutačno bavim pejzažima, okupio nekoliko modela, rekao je Domagoj Horak dodajući kako je u ovoj brendaonici sam već sad dobio neophodna saznanja o tome kako plasirati svoj rad na tržištu koristeći digitalne platforme.
najnovije
najčitanije
Hrvatska
predizborni program
HDZ predstavlja predizborni program, Plenković otkrio neka od imena na listama
Ostali sportovi
Taekwondo
Berba medalja Zadrana u Zvonimirovom gradu
Zadar
SLIKOVNICA
Predstavljena slikovnica „Mirisi i okusi geografskih otkrića“
Hrvatska
PREDALA LISTE
Koalicija Rijeke pravde predala liste. Grbin: “Hrvatska će biti slobodna od korupcije, država više neće krasti”
Županija
DJEČJI VRTIĆ
[FOTO] Pogledajte kako je bilo na tradicionalnoj uskršnjoj radionici u Dječjem vrtiću Smješko u Viru
Županija
U POLA SATA
Nin opet poplavljen!
Županija
TURIZAM NA OTOCIMA
PROFESORICA ČUKA: “Vir je ekstremni primjer pretjerane i nekontrolirane gradnje”
Zadar
TUŽNA VIJEST
Preminuo fra Josip Vrdoljak, višegodišnji gvardijan i župnik u Zadru
Zadar & Županija
NOVI SKANDAL
Skoro 5 milijuna eura moćnom zadarskom HDZ-ovcu za privatni hotel
Zadar
Plan B