Nova komunikacijska strategija istaknut će posebnost Pakoštana

Poruka greške

Deprecated function: The each() function is deprecated. This message will be suppressed on further calls u _taxonomy_menu_trails_menu_breadcrumb_alter() (linija 436 od /opt/nginx-1.17.9/htdocs/zadarskilist.hr/sites/all/modules/taxonomy_menu_trails/taxonomy_menu_trails.inc).
Slika korisnika asaric
U TZO-u Pakoštane sezonu ne prepuštaju slučaju
Autor: 
Volimo za sebe reći da smo kao Hrvatska u malom. Imamo jezero, more, otoke, prekrasne plaže. Imamo plodna polja, izvore vode, vidikovce, a ponosimo se i bogatom kulturnom baštinom i poviješću. Sve to skupa čini jedan veliki paket koji smo upravo ovom komunikacijskom strategijom odlučili na kvalitetan način povezati, objašnjava Danijela Vulin, direktorica Turističke zajednice općine Pakoštane
Marin GOSPIĆ
Prekrasno more uklopit će se u mozaik drugih osobitosti mjesta

Turistička zajednica Pakoštane za ovu godinu priprema niz novih stvari, a najzanimljivija novost za nadolazeću sezonu svakako je nova komunikacijska strategija koja je izrađena na temelju strategije turizma koja je usvojena prošle godine. Iz tog je strateškog plana iznjedrena upravo ta komunikacijska strategija koja Turističkoj zajednici daje smjernice na koji način komunicirati s turistima, ali i s domaćim iznajmljivačima, ugostiteljima te drugim pružateljima raznih usluga.
- Ideja nam je da svi skupa imamo zajednički kišobran koji će nam dati prepoznatljivost na tržištu koje je izuzetno veliko, istaknula je Danijela Vulin, direktorica Turističke zajednice općine Pakoštane koja je s radošću najavila predstavljanje te strategije.

Hrvatska u malom

- Ovu strategiju predstavljamo početkom ožujka. Velika prezentacija strategije održat će se u sportskoj dvorani i namijenjena je svima pružateljima usluga koji su posredno ili neposredno vezani uz turizam. Cilj prezentacije je da i oni koji čine taj turizam vide u kojem smjeru želimo ići. Već ćemo ove sezone imati potpuno novu sliku Pakoštana i okolnih mjesta, najavila je Vulin. Ovom strategijom Turistička zajednica želi istaknuti posebnosti Pakoštana. Ono što ovo mjesto čini posebnim je svakako pozicija. Blizinom i mora i jezera u razmaku od samo koji kilometar malo tko se može pohvaliti, a cijelo područje obiluje i nizom drugih pogodnosti.
- Volimo za sebe reći da smo kao Hrvatska u malom. Imamo jezero, more, otoke, prekrasne plaže. Imamo plodna polja, izvore vode, vidikovce, a ponosimo se i bogatom kulturnom baštinom i poviješću. Sve to skupa čini jedan veliki paket koji smo upravo ovom komunikacijskom strategijom odlučili na kvalitetan način povezati, objašnjava Vulin koja je i predstavila strategiju. Izričaj cijele strategije se oslanja na tri osnova stupa koja taj prostor i čine posebnim. To su voda, zemlja i ljudi i od tuda sve kreće. Vode, onu slatku i slanu, predstavljaju tamno-plava i tirkizna boja, zelena predstavlja zemlju, a žuta povijest i baštinu. Cijelu strategiju prate i posebni prepoznatljivi vizuali koji će ljude upućivati na značajne povijesne događaje, ali i prirodne fenomene. U okviru toga, kreće se i s interpretacijom kulturne baštine pa je tako cijela općina nazvana »muzejem na otovreneom«.
- Mi nemamo neke velike, značajne spomenike, ali one male što imamo za nas znače puno i želimo da ih i turisti primijete. Tako ćemo ih označiti s komunikacijskim tablama, oznakama i opisnim tekstom, a sve će to pratiti vizuali te komunikacije strategije, kazala je Vulin. Osim kopnenih ljepota koje se nalaze u Pakoštanima, u Turističkoj zajednici kažu kako će naglasak staviti i na svoje otoke, posebice Vrgadu zbog njene prirodne i povijesne zanimljivosti koju također žele urediti informacijskim tablama, a planira se i povezivanje triju otočića.

Kopno, more i otoci

- Do ljeta ćemo završiti i uređenje otoka Sv. Juštine. Tamo uređujemo jednu stazu, inače dio projekta Staza tri otoka, koja će također biti uređena s informativnim tablama o flori i fauni otoka. U planu nam je svake godine urediti jedan otok. U okviru muzeja na otvorenom idemo na uređenje staza edukativnim sadržajem, a te staze ćemo urediti i na kopnu pa je tako u planu uređenje Staze babe Dore koja ide prema Dragama te interpretacijska Staza borova koja ide prema Crvenoj luci, rekla je Vulin ističući kako se cijeli brend oslanja na tri dijela: istraživanje cesta, slušanje priča i otkrivanje vrtova.
- Upravo je to ključ naše strategije. Naši će gosti tako moći povezati aktivni turizam, učenje o našoj povijesti te otkrivanje domaćih vrtova i domaće spize. Međutim, cijela strategija nije namijenjena samo turistima. U nju želimo uključiti i naše domaće ljude. Bilo da se turizmom bave kao iznajmljivači ili ugostitelji, bilo da su mali OPG-ovci. Tako će naši mali proizvođači dobiti oznake, opet u skladu s vizualima cijele strategije. Tim potezom želimo osigurati da svi idemo u istom smjeru i sviramo istu melodiju, rekla je direktorica Vulin ističući važnost zajedništva. U izradi je još mnogo elemenata poput nove web stranice, aplikacija, vizuala. Sve to planiraju završiti do početka nove turističke sezone. Cilj im je, kako kaže Vulin, turistima pružiti kvalitetan, aktivan i zanimljiv odmor.

Kvaliteta naspram kvantitete

- Brojke jesu važne, ali vodimo se time da kvantiteta ne smije dolaziti prije kvalitete. Već svi znaju da dobre brojke u srpnju i kolovozu nisu novost i da će tada svi biti bukirani, ali želimo gostima pružiti nešto drugačije, da dođu i u travnju, da budu tu i u listopadu, kazala je Vulin ističući kako u Turističkoj zajednici rade cijelu godinu, smišljaju nove ideje, udružuju se. To potkrepljuju mnoge gasrto i sportske manifestacije koje se održavaju kroz cijelu godinu.
- Primjerice za Uskrs radimo »Uskrsni doručak« u centru mjesta, time okupljamo mještane, svi pripreme svoju domaću, tradicionalnu hranu, OPG-ovi nešto daju, a gosti koji se tu zateknu mogu uživati u domaćoj kuhinji, probati nešto novo. Uvijek se trudimo osigurati im nešto tradicionalno, poput šparoga, žutenice i slično, govori Vulin koja nerijetko i sama sudjeluje u tim pripremama. Osim stranih turista, iz TZ-a naglašavaju kako žele priuštiti i ugodan boravak i dnevnim turistima koji ovaj kraj rado posjećuju na svojim dnevnim izletima, a takvih je sve više i više.

Ocjena: 
Nije još ocijenjeno