Prilagodba je predstavljala veliki financijski teret, iako uopće nije dokazano da su, primjerice, obavezni pojasevi na svakom sjedalu učinkoviti, kazao je Edvin Šimunov
S početkom školske godine u prometu su ponovno školski autobusi, odnosno oni koji organizirano prevoze učenike osnovnih škola u mjestima na području Zadarske županije. Poznato je da je od početka prošle školske godine na snazi novi Pravilnik o prijevozu djece, koji je prilično zahtjevan, a za čije su nepridržavanje kazne veoma rigorozne.
Kako doznajemo u Liburniji, na području Zadarske županije je 13 školskih autobusa od kojih svi udovoljavaju uvjetima iz Pravilnika bez čega nisu mogli niti dobiti licenciju za prometovanje.
– Od početka prošle školske godine kada je novi Pravilnik stupio na snagu svi naši školski autobusi mu udovoljavaju, a moram naglasiti da je riječ o vrlo strogom pravilniku kakav nemaju ni Njemačka ni Italija. Osim toga, sama prilagodba predstavljala je veliki financijski teret, iako uopće nije dokazano da su, primjerice, obavezni pojasevi na svakom sjedalu učinkoviti, kazao je Edvin Šimunov, direktor Liburnije, napomenuvši također da se iz svega ovoga da zaključiti su djeca u Njemačkoj i Italiji manje sigurna nego djeca u Hrvatskoj, a u što ne vjeruje.
Također je potvrdio i pojačani nadzor posebnog linijskog prijevoza učenika od i do škole, kao i visoke kazne u slučaju nepoštovanja Pravilnika. Navodno, sukladno Zakonu o prijevozu u cestovnom prometu, predviđene kazne za prekršaje su od 15 do 70 tisuća kuna za prijevoznika, odnosno pravnu osobu te od 5 do 10 tisuća kuna za odgovornu osobu. Kako je istaknuo Šimunov, neki od uvjeta istaknutih Pravilnikom o prijevozu djece su da se djeca smiju prevoziti samo u autobusima koji imaju naslone za glavu i ruke, sigurnosne pojaseve, vatrogasne aparate, sigurnosnu sklopku u slučaju požara, ventile na vratima, istaknute ploče s natpisom “prijevoz djece” i slično.
Slobodan Erslan, voditelj prometno-operativnog sektora Liburnije, pojasnio je također da je prava prošlogodišnja novost zapravo spomenuta licencija, odnosno potvrda o ispunjavanju uvjeta za prijevoz školske djece, koju uz potvrdu o tehničkoj ispravnosti vozila svaki školski autobus mora imati.
– Među uvjetima koje smo morali ispuniti da bismo zadovoljili Pravilnik, najzahtjevnija je bila upravo ugradnja sigurnosnih pojaseva u svako sjedalo, dok smo većini ostalih uvjeta udovoljavali i ranije ili smo ih vrlo lako ispunili. Pojasevi su predstavljali i veliki financijski izdatak, jer samo jedna garnitura sigurnosnih pojaseva iznosi oko 6 tisuća kuna, pojasnio je Erslan.
najnovije
najčitanije
Hrvatska
Zatvoreni dio
Vlada razriješila gospićkog gradonačelnika Karla Starčevića, vodi ga Vladin povjerenik
Kultura
Pjesnička večer
Editi Vlahov dodijeljena nagrada »Joja Ricov«
Scena
Zsa Zsa
Domaća pjevačica kroz suze: Cijeli život nisam dobro, jako sam tužna osoba
Županija
Ponešto za svakoga
USKRS U PAGU: Povodom blagdana TZ i Grad pripremili bogat program
KK Zadar
ABA liga, 25. kolo
Košarkaši Zadra ostali bez važnih bodova u srazu s FMP-om
Županija
U POLA SATA
Nin opet poplavljen!
Županija
TURIZAM NA OTOCIMA
PROFESORICA ČUKA: “Vir je ekstremni primjer pretjerane i nekontrolirane gradnje”
Zadar
TUŽNA VIJEST
Preminuo fra Josip Vrdoljak, višegodišnji gvardijan i župnik u Zadru
Zadar & Županija
NOVI SKANDAL
Skoro 5 milijuna eura moćnom zadarskom HDZ-ovcu za privatni hotel
Zadar
PANEL RASPRAVA