"U Kauflandu su me tretirali kao kriminalca"

Poruka greške

Deprecated function: The each() function is deprecated. This message will be suppressed on further calls u _taxonomy_menu_trails_menu_breadcrumb_alter() (linija 436 od /opt/nginx-1.17.9/htdocs/zadarskilist.hr/sites/all/modules/taxonomy_menu_trails/taxonomy_menu_trails.inc).
Slika korisnika admin
Adam VIDAS
U Kauflandu priznaju propust, ali tvrde da je zabuna trajala samo 2-3 minute

Pogrešno su mi vratili novac na blagajni u Kauflandu, a kad sam se požalio tretirali su me kao kriminalca, kazao nam je M.V., pomorac iz Zadra. Naime, kako je rekao, u ponedjeljak navečer kupio je jogurt i platio ga novčanicom od 200 kuna, a blagajnica mu je vratila ostatak do 20 kuna. Nakon što se požalio, stigli su voditelj i zaštitar te su ga, prema njegovim riječima, tretirali kao da je lopov. Kasnije mu je vraćen novac, ali ispriku zbog tretmana nije dobio te je slučaj prijavio i policiji.

- Blagajnici sam platio račun s novčanicom od 200 kuna, a ona mi je vratila ostatak do 20 kuna. Odmah sam se požalio, no blagajnica nije htjela ni čuti. Kada više nisam znao što ću, unio sam joj se u lice i ona je počela plakati, a uskoro su stigli zaštitar i voditelj. Tražio sam da zovu policiju, ali oni nisu htjeli. Uzeli su blagajnu i nakon više od pola sata zaštitar mi je donio 180 kuna i kazao kako je to moje, kazao nam je M.V.,  ističući kako mu se nitko nije ispričao, već su ga tretirali kao kriminalca i gurali samo zbog toga što je tražio svoj novac.

Nakon svega što se dogodilo, kaže kako će podići prijavu te da mu najviše smeta to što mu se nitko nije ispričao niti nakon što su uvidjeli grešku.

- Zvao sam policiju, oni su išli u Kaufland i napisao sam prijavu, ali nisu mi otkrili ime voditelja koji je radio. Smeta mi što niti nakon što su uvidjeli da su pogriješili, nitko se nije ispričao. Za taj novac ja radim tri dana, kaže ogorčeni M. V. 

Goran Butorac iz Odnosa s javnošću Kauflanda kazao nam je kako se kupnja dogodila te se ispričao kupcu,  ali je dodao i kako je cijeli događaj trajao dvije do tri minute.

- Navedeni gospodin je obavio kupovinu u zadarskom Kauflandu u ponedjeljak oko 20 sati. Prilikom plaćanja računa, blagajnica je zabunom upisala da je primljeni iznos 20,00 kuna umjesto 200,00 kuna. Nakon što je, na temelju netočnog upisa, htjela vratiti ostatak, ustanovljena je pogreška. Odmah se, u više navrata, ispričala kupcu zbog navedenog propusta. Također, odmah je napravljen obračun blagajne i gospodinu je ispravno vraćen ostatak novca do iznosa 200,00 kuna. Cijeli događaj do povrata novca trajao je svega dvije do tri minute, kazao je Butorac te dodao kako koriste i ovu priliku da se kupcu još jednom najiskrenije ispričaju zbog nenamjernog propusta.

Kategorija: 
Tag: 
Ocjena: 
Nije još ocijenjeno