Unatoč lockdownu zadružna pivovara Brlog posluje uspješno

Poruka greške

Deprecated function: The each() function is deprecated. This message will be suppressed on further calls u _taxonomy_menu_trails_menu_breadcrumb_alter() (linija 436 od /opt/nginx-1.17.9/htdocs/zadarskilist.hr/sites/all/modules/taxonomy_menu_trails/taxonomy_menu_trails.inc).
Slika korisnika mkvanja
U koronakrizi preselili pogon iz Murvice u Zadar, reorganizirali se i uspostavili dostavu
Autor: 
Selidba pogona, a to znači tona i tona proizvodne opreme, za nas je bila najteži i najkompliciraniji, ali i najvažniji projekt koji smo realizirali u prošloj godini, koja je sama po sebi bila teška za poslovanje. Uspjeli smo i to, unatoč svim ostalim otežavajućim okolnostima s kojima smo lani bili suočeni. Brlog sada proizvodi pivo na Voštarnici. Otvorenje pivskog dućana planirano je za kraj veljače, a ubrzo nakon toga otvorit će se i Brlog Tap Room, kazala je Teskera
Zadrugari zadarske pivovare Brlog

Za Brlog je 2020. bila godina velikih promjena. Prva promjena bila je selidba pogona iz Murvice u grad, gotovo u sam centar Zadra, gdje smo sada lako dostupni našim kupcima. Druga je preslagivanje unutar same tvrtke, pa smo, moglo bi se reći, razdoblje lockdowna iskoristili da se bavimo sami sobom i ostvarimo niz unaprjeđenja poslovnih procesa, a zaposlili smo i dodatnog radnika. Treća promjena, koja se u prošlom razdoblju pokazala iznimno značajnom za održavanje poslovanja, jest uspostava dostave Brlogovih piva na kućna vrata, rekla je Ana Teskera koja je prije više od četiri godine zajedno s Majom Šepetavec doslovno iz dnevnog boravka pokrenula proizvodnju craft piva.
Iako uvođenje lockdowna i za njihovu branšu nije bilo nimalo bezbolno, vrlo brzo su se reorganizirali i uspostavili dostavu, te pravovremeno prodali zalihe piva. U svibnju prošle godine, ponovno su pokrenuli proizvodnju i još jednom se uvjerili da imaju stvarno široku i snažnu bazu kupaca koji ih podržavaju.

Nova lokacija i ugodno mjesto za rad i proizvodnju

- Naši fanovi će, unatoč neuobičajenim okolnostima u kojima još uvijek svi živimo, naći put do svog omiljenog piva, bila to Plavuša ili Neposlušna. Zahvalni smo im na podršci i zauzvrat im obećavamo nove okuse piva i još neka iznenađenja.
Slobodno vrijeme, kada ga je bilo, iskoristili smo za dodatno uređenje novog pogona, koji pretvaramo u ugodno radno mjesto za sve nas u tvrtki. Selidba pogona na sadašnju lokaciju, što je za nas bio veliki podvig i nemala investicija, donijela je i nove poslovne mogućnosti. Tu prije svega mislim na pokretanje pivske kušaonice, Brlog Tap Room u centru grada, gdje će se naravno moći kupiti pivo, ali i zabaviti se i družiti u dvorištu pivovare, naglasila je Ana Teskera.
Na pitanje jesu li zadovoljni kako ide dostava, mlada je poduzetnica odgovorila kako su Zadrani sve više svjesni da u svom gradu imaju ne samo pivovaru, već i domaće vrlo kvalitetno pivo i novo mjesto za uživanje u slobodno vrijeme, a ako je suditi po reakcijama ljudi, Teskera je naglasila kako im se jako zanimljiv Brlog Tap Room koji kao da im je na neki način vratio optimizam.

Puno planova

- Selidba pogona, a to znači tona i tona proizvodne opreme, za nas je bila najteži i najkompliciraniji, ali i najvažniji projekt koji smo realizirali u prošloj godini, koja je sama po sebi bila teška za poslovanje. Uspjeli smo i to, unatoč svim ostalim otežavajućim okolnostima s kojima smo lani bili suočeni. Brlog sada proizvodi pivo na Voštarnici. Uskoro ćemo postaviti i putokaze da nas se još lakše nađe, te urediti vanjski prostor za druženje. U našem budućem beer shopu moći će se kupiti pivo za doma, a moći će se i konzumirati na licu mjesta. Otvorenje pivskog dućana planiramo za kraj veljače, a ubrzo nakon toga otvorit ćemo i Brlog Tap Room, otkrila je Teskera.
Kad je riječ o novoj lokaciji pivovare, naša je sugovornica rekla da ima puno prednosti jer je Brlog mikro-pivovara i dovoljno je da se lokaciji može prići dostavnim vozilom. Prednost je i laka dostupnost građanima, koji će ih moći posjetiti i kušati njihove proizvode.

Dodatno povezivanje s lokalnom zajednicom

- Pivovara je kao malo veći restoran, u kojem se, doduše, ne kuha svaki dan, ali tu proizvodi odležavaju i pakiraju se, da bi se u njima moglo uživati i na licu mjesta. Dosta toga radimo sami, vlastitim rukama, pa stvari možda idu malo sporije, ali ipak vjerujem da možemo biti zadovoljni što ćemo sve uspjeti lansirati već u veljači i ožujku. Investiciju su ponovno osigurali članovi zadruge Brlog. Oni su junaci 2020. godine! Ustvari, u doba covida samo smo još jače utvrdili svoje temelje - zadrugari, zaposlenici i kupci. To je to, zaključila je zadovoljno.
Na kraju je otkrila kako je u planu nova razvojna faza Brloga. Imaju pregršt novosti i planova - od novih piva do otvaranja lokacije i tap rooma, ali i još neka iznenađenja koja će uskoro otkriti i koja će Zadranima biti posebno zanimljiva.
- To nas, unatoč lockdownu, drži u vedrom raspoloženju i jako se veselimo dodatnom povezivanju s lokalnom zajednicom, kojoj ćemo u novoj godini ponuditi nove sadržaje i novi prostor za druženje koje nam svima nedostaje, poručila je na kraju Teskera.

 

Članovi zadruge rasuti širom Hrvatske i svijeta

Impresivan rast prihoda od 41 posto i instalacija nove proizvodne opreme obilježili su prošlu poslovnu godinu u Zadružnoj pivovari Brlog iz Zadra. Članovi zadruge rasuti su širom Hrvatske i svijeta, u različitim vremenskim zonama. Zadruga Brlog danas broji 83 člana i stalno pristižu upiti za nova učlanjenja, pa su potencijalni novi zadrugari u svojevrsnoj »čekaonici«. Osim što su članovi investirali svoj kapital u zadrugu, svatko od njih u skladu sa svojom profesijom i znanjem vlastitim angažmanom podržava poslovanje Brloga, bilo da je riječ o osmišljavanju razvojnih planova, financijama, pravnim poslovima ili radom u pivovari. Uz pozitivne trendove u prodaji i realno postavljene razvojne planove, Brlog je dobio vrijedno priznanje za svoj koncept društvenog poduzeća - kao primjer socijalnog poduzetništva ušao je u udžbenik jednog zagrebačkog fakulteta. Glavni su kupci distributeri koji dalje preprodaju pivo ugostiteljskim objektima, a putem webshopa i društvenih mreža pivo se prodaje po cijeloj Europi i svijetu.

Kategorija: 
Ocjena: 
Nije još ocijenjeno