Kamp Soline kao adut

Slika korisnika admin
sajam_stand htz
S predstavljanjem na turističkom sajmu u Hamburgu vrlo su zadovoljni predstavnici Ilirije i Turisthotela

Hotelska kuća Ilirija d.d. nastavlja s promidžbom svojih kapaciteta na turističkim sajmovima diljem Europe. U nizu nastupa na kojima se prezentiraju hotelski i nautički kapaciteti po kojima je ova tvrtka već prepoznatljiva, sve se više promoviraju i njezini smještajni kapaciteti u kampu. Veliko zanimanje upravo za ovu vrstu smještajnih kapaciteta moglo bi biti važan čimbenik za nadolazeću turističku sezonu. Tim prije što su ti kapaciteti između ostalog i znatno jeftiniji te bi kao takvi s obzirom na još uvijek prisutnu gospodarsku krizu, mogli donijeti prevagu upravo u korist te vrste smještaja.

Pogotovo ako je riječ o kvalitetno opremljenim kampovima kakav je kamp-park Soline u vlasništvu Ilirije d.d. Ovaj kamp i protekle je godine izuzetno dobro poslovao kao i čitava tvrtka, no ništa se ne ostavlja slučaju već se i nadalje radi na promociji i kako se čini po pokazanom zanimanju kamp bi i ove godine trebao privući veliki broj kampera.

Takva očekivanja iznijeli su Danijel Karabatić, šef recepcije spomenutog kampa, i voditeljica prodaje i marketinga Kristina Brčić.

- Na jednom od najvećih turističkih sajmova Reisen Hamburg, koji je održan sredinom mjeseca u Hamburgu, izložili smo našu ponudu u sklopu štanda Hrvatske turističke zajednice, zajedno s Turisthotelom - Zaton, koji je predstavljao njihov referent prodaje Frane Skoblar. Svi zajedno nastojali smo predstaviti kapacitete i objekte koje zastupamo, ali i Županiju, posebno istaknuvši neposrednu blizinu četiri nacionalna parka, brojne kulturne i povijesne znamenitosti te posebno zanimljivu gastroponudu ovog područja. Prema pokazanom zanimanju i brojnim upitima moglo se zaključiti da je ono što smo ponudili dosta primamljivo njemačkim gostima te su nam dojmovi s ovoga sajma pobudili optimizam u još jednu dobru sezonu, zaključila je Brčić.

Kategorija: 
Ocjena: 
Nije još ocijenjeno