Petak, 19. travnja 2024

Weather icon

Vrijeme danas

14 C°

Novi identitet školskog prostora

24.02.2012. 23:00
Novi identitet školskog prostora


U predvidljivoj strukturi i organizaciji klasične škole, školska lođa je biljeg koji joj daje novi identitet. Kroz školsku lođu očitava se specifikum zajednice u kojoj ona nastaje


Izložba studentskih radova nastalih u sklopu Radionice arhitektonskog projektiranja 3, Fakulteta građevinarstva, arhitekture i geodezije – Split, otvorena je jučer u krletkama Kneževe palače. Riječ je o projektu Školska lođa Bibinje i osnovna škola Bokanjac, a voditelji su Iva Letilović i Idis Turato.
U ime domaćina okupljene je pozdravila Renata peroš, ravnateljica Narodnog muzeja Zadar. Istaknula je kako je “arhitekt stvaraoc čiji je rad važan za svekoliku javnost”.
Idis Turato osvrnuo se na prostor u kojem je izložba postavljena, krletke Kneževe palače, kazavši kako je riječ o najboljoj realizaciji u hrvatskoj arhitekturi u posljednjih 20 godina.
– Drago mi je da je ovdje 45 mladih inteligentnih ljudi napravilo nešto ovakvo. Treća važna stvar je da je lokalna vlast odlučila dati potporu jednom ovakvom projektu, kazao je Turato.
Ivan Šimunić, pročelnik Odjela za društvene djelatnosti Zadarske županije kazao je kako su studenti motivacija za sve što Županija potiče.
– U ideji da apriori ne odbacujemo sve za što prvi put čujemo odlučili smo prihvatiti ovaj projekt. Prihvatili smo projekt Ive Letilović jer je to sinergija i preklapanje četri javna sektora, županije, općine, škole i fakulteta, kazao je pročelnik Šimunić.
“Školska lođa novi je prostor škole namijenjen učenicima, ali i čitavoj zajednici, školska lođa postaje njezina vitalna točka. Ovaj novi školski prostor veličine je jedne učionice, omogućava implementiranje novih tehnologija, klasičnu nastavu, individualni, ali i rad u manjim grupama. Koristi se kao dnevni boravak školske djece,
 ali kao i prostor za razne vanškolske aktivnosti, dok ga istovremeno koristi i lokalna zajednica za predavanja, projekcije ili izložbe. U predvidljivoj strukturi i organizaciji klasične škole, školska lođa je biljeg koji joj daje novi identitet. Kroz školsku lođu očitava se specifikum zajednice u kojoj ona nastaje.”, napisali su voditelji radionice.