Zadranka Renata Lijić o ljepoti krstarenja na plovećoj "Veneciji"

Slika korisnika mkvanja
Jugo omelo "Costa Veneziu" da otvori zadarsku cruising sezonu, no usprkos tome Zadarski list u "šetnji" po svih 14 paluba
Nema tog hotela koji može zamjeniti kruzer. Ne samo da ste svaki ili svaki drugi dan u nekom od atraktivnih turističkih središta, već vam brod pruža takvu količinu luksuza da je to teško i za opisati. Od vrhunske hrane uračunate u cijenu preko trgovina, glazbenih kutaka s klavirima do diskoteka, kazališta i animacijsko sportskih lokacija
Zvonko KUCELIN
Zadranka Renata Lijić o ljepoti krstarenja na plovećoj "Veneciji"

Otvaranje ovogodišnje zadarske cruising sezone, predviđeno prije nekoliko tjedana, uplovljavanjem u Luku Gaženica novog broda poznate svjetske brodarske kompanije - Costa: "Costa Venezie", omelo je orkansko jugo, o čemu se već pisalo u medijima. No, priliku da se "upoznaju" s najvećim brodom Coste, dugim 323 metra, širokim 37 metara te kapaciteta 4232 putnika, čitateljima Zadarskog lista pruža Renata Lijić, Zadranka koja je upravo na tom krstarenju bila na brodu, upoznavši se detaljno s kompletnom ponudom "Venezie".

Uplovljavanje u Gaženicu opasno za putnike

- Kapetan nam je večer prije uplovljavanja u Gaženicu najavio da od planiranog privezivanja u zadarskoj luci neće biti ništa jer je prognoza orkansko jugo, što bi moglo biti opasno za putnike i posadu pa je stoga odlučio zaobići Zadar, informira nas Renata.     

Krstarenje je, kako dodaje, stoga nastavljeno u pravcu sjevera, bez uplovljavanja u Gaženicu.

Renata je inače završila Ekonomski fakultet u Splitu te neko vrijeme radila na ukrcaju i iskrcaju pomoraca u Jadroplovu u Splitu te se nakon toga, zavoljevši posao vezan za brodove, za more, prebacila na sjever Europe, radeći kao komesar na britanskim brodovima koji su plovili po engleskim i belgijskim lukama, spuštajući se i južnije.

- Radila sam neko vrijeme na sjeveru Europe, no kada mi je dosadilo vratila sam se u Zadar i sad radim tu u turizmu. No, ljubav prema brodovima, prema krstarenju, ostala je trajno u meni, stoga kada god imam priliku ja idem na krstarenje. Neki ljudi godišnji odmor provode na kopnu, no ja radije biram brod. Nema tog hotela koji može zamjeniti brod, zamijeniti krstarenje. To je nevjerojatan osjećaj, biti na kruzeru, doživjeti sve ono što jedan dobar kruzer nudi uspomena je za cijeli život, objašnjava Renata.

Dizajnerska tema "Venezie" Casanova i Marco Polo

A "Costa Venezia" je upravo to - ne dobar već fenomenalan kruzer, novi i najveći brod Costine flote, kako nas dalje informira Renata.

- "Costa Venezia" je rađena za japansko tržište, a inspiracija, zapravo dizajnerska tema broda je Casanova i Marco Polo. Ulaskom na brod imate osjećaj da ste došli u Veneciju, što će vjerujem posebice biti zanimljivo za putnike tržišta za koje je brod rađen. Tko nije bio u Veneciji ima priliku evo posjetiti ju na Costi, smije se Renata.

Ona je za svoje krstarenje odabrala kabinu s terasom, što je dakako luksuznija varijanta putovanja, no tko želi proći jeftinije može se odlučiti za unutarnju kabinu bez prozora pa cijena za nekih tjedan dana dođe oko 3.500 kuna.

Sve što možete poželjeti za 3.500 kn na više

- Vi danas možete putovati već za 3.500 kuna, što stvarno nije neki iznos, posebice ako uzmemo u obzir što se sve može vidjeti i doživjeti na jednom takvom krstarenju. Ne samo da ste svaki ili svaki drugi dan u nekom od atraktivnih turističkih središta, što je nešto što, ako putujete kopnom, teško za doživjeti, već vam brod pruža takvu količinu luksuza da je to teško i za opisati. Jednostavno imate sve što možete poželjeti. Hrana je je uračunata u cijenu putovanja i možete ju konzumirati 20 sati dnevno s tim da su vam na raspolaganju švedski stolovi koji su zatvoreni svega 4 sata noću, a izbor je toliko raznovrsan da će zadovoljiti i one najizbirljivije, a da ne kažem da se ljudi nakon krstarenja i udebljaju. Vodu, kavu i čaj isto tako imate uračunate u cijenu, a ako se odlučite za jela a la carte ni to ne morate posebno platiti, u ponudi je velik broj restorana raspoređenih po brodu, kako standardnih, tako i orijentalnih. A kako se brod približava nekoj destinaciji na jelovniku su specijaliteti specifični za luku u čijem pravcu se plovi kao što su  program i zabavni dio, također povezani sa skorašnjim odredištem.

Vrhunska zabava

Zabave svakako ne nedostaje, od trgovina preko glazbenih kutaka s obzirom da je na brodu najmanje desetak klavira pa do diskoteka, kazališta i animacijsko sportskih lokacija. Toliko je toga da imate itekako što raditi, od jutra do mraka. Svaku večer imate prilike upoznati se sa sutrašnjim programom i onda što vam se sviđa, hoćete li upisati kakvu radionicu, hoćete li vježbati, odmarati se i sunčati uz bazen ili uživati u kakvom zanimljivom dramskom ili glazbenom nastupu. A ono što je posebno interesantno je taj osjećaj zajedništva i slobode, taj osjećaj da ste svi jedno - i putnici i posada.

Šampanjac s kapetanom

Po dolasku obavezno je piće dobrodošlice, pije se s kapetanom, i to šampanjac koji teče u potocima, a za nas koji smo članovi Costa kluba druženje s kapetanom - koktel party je organiziran i tijekom putovanja . Na program je obavezno i “Bijela noć”, kada je dressing code – bijelo te “Tropical night” kada su tema tropska područja,  ističe dalje Renata, prisjećajući se brojnih druženja te vrste, s obzirom da joj je krstarenje s "Costa Veneziom" bilo deseto, no svakako ne i zadnje, kako zaključuje.

Kategorija: 
Ocjena: 
Nije još ocijenjeno