U prvih dvadeset dana srpnja prodano je 1.500 karata na međunarodnim i prigradskim linijama, a toj brojci nisu uračunate karte prodane u autobusima. Procjenjuje se tako da je u tom razdoblju prodano oko 2.000 karata. Prošle godine u isto vrijeme prodano je 1.300 karata.
Inače, kako doznajemo iz Liburnijine pravne službe, svake se godine proda oko 15 posto više karata nego godinu ranije
Do željene turističke destinacije na zadarskom području može se doći s mora i kopna te iz zraka. Oni kojima je draga izreka “hvali more, drž’ se kraja” za dolazak u Donatov grad odabrat će jedan od “kopnenih” načina putovanja.
Među njima, drže mnogi, najbolje je i najsigurnije putovati dobrim starim autobusima.
Zadarski Autobusni kolodvor ovog je vikenda, a kažu da je takva situacija od kad je počela turistička sezona, bio krcat poput košnice u kojoj su se mogli čuti brojni poznati i manje poznati svjetski jezici.
Među putnicima nailazimo na Australke Susan Kim i Lauren Fisher koje su u Zadar stigle iz Italije.
– Rođene smo i živimo u Sidneyu, a posljednjih nekoliko godina studiramo u Italiji. Od prijatelja smo doznale da je na Garden festivalu u Petrčanima izvrsna zabava te smo odlučile ove godine svakako posjetiti Zadar i njegovu okolicu, kazuje Susan, dodavši da namjeravaju ostati 15 dana.
Prednosti zadarskog kolodvora
Djevojke su u Hrvatsku, točnije u Split, doplovile brodom iz Italije, a u Splitu su se ukrcale na autobus za Zadar.
Uspoređujući dva autobusna kolodvora, djevojke su bile složne u mišljenju da je zadarski puno veći i na boljoj poziciji.
– S obzirom na naše dosadašnje iskustvo putovanja svijetom, nekako smo navikle da željeznički ili autobusni kolodvor bude na gradskoj periferiji. Stoga nas je iznenadilo da je kolodvor u Splitu u središtu grada u neposrednoj blizini stare jezgre. Iako, moram naglasiti, pozitivna je strana splitskog kolodvora ta što smo, čim smo se iskrcale iz broda, praktički već bile u autobusu. Tako da nismo izgubile vrijeme tražeći gdje je kolodvor, ističe Lauren.
Mladim Australkama sviđa se što zadarski kolodvor ima razne sadržaje poput kioska gdje se mogu kupiti inozemne novine do ugostiteljskih objekata.
– Jedna od prednosti kolodvora u Zadru je i to što je pregledan. Točno znamo gdje se mogu dobiti odgovarajuće informacije ili kupiti karte. Lijepo je uređen, klupe su udobne i čist je. Autobusi su parkirani na peronima i osoblje je vrlo ljubazno tako da su nam izašli u susret za sve potrebne informacije, napominje Lauren.
Iz Slavonskog Broda u Zadar su na ljetovanje stigle Tena i Marijana. Dva tjedna godišnjeg odmora provest će u Vrsima, a vrijeme će ugodno provesti na plaži i na zabavama. Do sad su imale priliku putovati vlakom i autobusom.
Nikad manje gostiju
– Ako imam priliku birati, prednost uvijek dajem autobusu kojime je ugodnije putovati nego vlakom. Sjedala su puno bolja, klimatiziran je prostor, a time je odmah bolji doživljaj putovanja. Jedina prednost vlaka je što se možete ustati tijekom vožnje, a mana je što su sjedala stisnuta i nema baš nekog komfora, ističe Tena. Čekajući prijatelje da dođe po njih, vrijeme su kratile u jednom od brojnih ugostiteljskih objekata.
Porazgovarali smo i s konobaricom ugostiteljskog objekata koja ističe da u 23 godine, od kada radi na kolodvoru, nikad nije bilo manje putnika.
– Je li u pitanju recesija ili ljudi putuju nekim drugim prijevoznim sredstvima, ne znam. U svakom slučaju, nikad manje putnika, a time i gostiju u kafiću. I ne samo to. Oni koji i uđu u kafić paze koliko će potrošiti, kazuje sugovornica koja je željela ostati anonimna.
No iz pravne službe Liburnije doznajemo da je u prvih dvadeset dana mjeseca srpnja prodano 1.500 karata na međunarodnim i prigradskim linijama, a toj brojci nisu uračunate karte prodane u autobusima. Procjenjuje se tako da je u prvih dvadeset dana srpnja prodano oko 2.000 karata. Prošle godine u isto vrijeme prodano je 1.300 karata.
Inače, kako doznajemo iz Liburnijine pravne službe, svake se godine proda oko 15 posto više karata nego godinu ranije.
Autobusni kolodvor Zadar svoja je vrata putnicima otvorio 1989. godine. Projekt je izradila tvrtka Donat, a prostire se na površini od 18.000 četvornih metara i ima 36 perona. Inače, Autobusni kolodvor Zadar pripada B kategoriji.
Kojoj će kategoriji autobusni kolodvor propadati određuje se prema uslugama i sadržajima koje ima, kao što su garderoba, pošta, mjenjačnica, frizerski salon, ugostiteljski objekti i ostalo. Kategoriji A u Hrvatskoj jedino pripadaju autobusni kolodvori u Zagrebu, Puli i Osijeku.
najnovije
najčitanije
Scena
razvod
Ella Dvornik i Charles Pearce stigli na novo ročište u Puli
Zdravlje i ljepota
AKTIVNI SASTOJCI
Ljekovite biljke sposobne su pružiti dobrobit i olakšanje tijelu
Nogomet
Špekulacije
Španjolski mediji uvjereni da je Luka Modrić još potreban Realu
Crna Kronika
TRAGIČAN ISHOD
Policajci ga pokušali odvesti u zatvor. U bijegu skočio s kuće, preminuo u bolnici
Županija
obavijest građanima
Uskoro larvicidna dezinsekcija na područjima Općine Bibinje te Novalje
Scena
VICE MARTINOVIĆ
TRAGEDIJA U ‘VEČERI ZA 5’: Natjecatelj umro nakon snimanja, obitelj je htjela da se emisija prikaže
Zadar
PREDIVNO
Prvi put u Zadru zaposleni mladi s Down sindromom: ‘ Imaju predivnu voditeljicu i ekipu…’
Zadar
odjel za ginekologiju
VRIJEDNO PRIZNANJE Zadarska bolnica domaćin prvog tečaja ginekološke endoskopske kirurgije
Zadar
'za zadar'
‘Samo je Kalelarga bila pošteđena’: Stara fotka busa ispod Kopnenih vrata izazvala čuđenje kod Zadrana
Nogomet
TRENER MLAĐIH KATEGORIJA