Lav razjapljene čeljusti

Slika korisnika admin
Autor: 
peugeot1
MASKA MU DAJE ATRAKTIVNOST - Peugeot 4007

Sve je dakako poznato i na neki način već viđeno pa je pravi uspjeh u okviru zadanih karakteristika koje se unutar "trojki" (uz Peugeot 4007 tui su još Citroen C-Crosser i Mitsubishi Outlander) smiju razlikovati samo u maski i nekim drugim, diskretnijim detaljima, napraviti prepoznatljivi odmak. Peugeotovi su dizajneri odlučili maski svog vozila dati goleme rešetke hladnjaka, na neki način čitavu priču preuveličati do krajnjih granica i tako istaknuti razmišljanje kako neki automobil da bi dobio SUV odrednicu mora biti moćan i po svom izgledu. Efekt takvog razmišljanja je bio uspješan te je razjapljena čeljust francuskog lava Peugeotu omogućila da se može ipak reći kako i u SUV-u ima svoju osobnost. Ne pretjeranu ali ipak - osobnost.

Sve ostalo što smo na Peugeotu 4007 promatrali i bilježili zaslužuje dobre ocjene. Ponajprije - materijali. Kvalitetni, jako dobre završne obrade. Uz to što najavljuju svoju trajnost pomažu i osjećaju luksuza kojim unutrašnjost obiluje. Niža razina opreme znači da su sjedala presvučena tkaninom a ne kožom. Na neki način - tako je i bolje. Uz pet sjedala u dva reda, iz podnice prtljažnika se vade još dva, pomoćna koja mogu poslužiti prijevozu djece pa čak i odraslih ali samo na kraćim relacijama. Zanimljiva su i peta vrata, otvaraju se dvodjelno pa uz olakšani utovar, poglavito ako su predmeti teži, pružaju i mogućnost sjedenja na prigodnoj klupi. Kada se primjerice presvlači "pancerice" takva je pomoć naprosto genijalna.

Dizelski motor opremljen i FAP filterom čestica dobri nam je znanac a ma koliko ga dobro znali, uvijek nas oduševi. Naizgled i nema previše "konja" no odlično ubrzava, postiže sasvim pristojnu maksimalnu brzinu a i okretni moment mu je tako dobar tako da je osjećaj dinamike više nego uzbudljiv. K tome motor ne karakterizira neka pretjerana rastrošnost pa bismo se zapravo vrlo lako složili kako Peugeot i ne treba u ovom automobilu ponuditi ma koji drugi. Uostalom, to za sada i ne čini.

Ponašanje u vožnji Peugeota 4007 je uzorno. Integralni pogon pa čak i mogućnost blokade diferencijala omogućavaju mu i značajne terenske izazove no mnogo je bitnije da se ovaj automobil odlično snalazi u uobičajenom prometu, u situacijama koje i jesu najčeće u realnom životu. Važno je također dodati da je u ovom Peugeotu 6-stupanjski mjenjač za svaku pohvalu: precizan, brz i poslušan.

Cijena testnog Peugeota 4007 bila je 270 tisuća kuna. U zoni doplate nalazili su se stražnji park-senzori i metalik boja za što je potrebno izdvojiti još 6400 kuna pa je ukupna cijena i dalje ostala podnošljivom. Zapravo, kad uvažimo činjenicu da je Peugeotov SUV u baznom paketu opreme "premium" odlično strukturiran automobil (posjeduje zapravo cjelokupnu opremu uključujući alu-naplatke, audio sustav, dvozonsku automatsku klimu no ne i kožna sjedala ili automatski mjenjač) te da su mu pojavnost i voluminoznost također izražajni - cijena se može smtrati čak i prihvatljivom.

Znamo da je teško pronaći prevagu zbog koje bi se netko odlučio upravo na Pugeotovu SUV varijantu unutar "trojki" no kad bismo ipak krenuli u razlaganje, maska 4007 je najagresivnija, najmarkantnija a kako bi SUV-ovi i trebali nositi dozu takvog stila, možda se odgovor "da upravo za lava" krije baš u rešetki hladnjaka. Uostalom, Peugeot ima u Hrvatskoj golem broj poklonika pa je naprosto samorazumljivo da će svi oni koji žele kompetentni, kvalitetni SUV na granici luksuza odlučiti za 4007. A i mi im dajemo za pravo.

Tehničke karakteristike

Zapremina: 2179 ccm Snaga: 156 KS pri 4000 o/m Okretni moment: 380 Nm pri 2000 o/m Dimenzije (d/š/v): 4646/1806/1713 mm Međuosovinski razmak: 2670 mm Ubrzanje od 0 do 100 km/h: 9,9 s Maksimalna brzina: 200 km/h Potrošnja (o/g/p): 5,9/9,5/7,2 l Emisija CO2: 191 g/km Težina: 1750 kg Gume: 215/70 R16 Prtljažnik: 510 l

Kategorija: 
Ocjena: 
Nije još ocijenjeno