Četvrtak, 28. ožujka 2024

Weather icon

Vrijeme danas

16 C°

Marketing – ubojita strategija i promocija

24.09.2010. 22:00
Marketing – ubojita strategija i promocija


Seminar, koji ima 22 polaznika, pruža malim i srednjim poduzetnicima uvid u razumijevanje marketinškog načina razmišljanja


Jednodnevni seminar pod nazivom “Marketing”, koji je sastavni cio projekta “Obrazovanje za poduzetništvo”, održan je u prostorijama Razvojne agencije Zadarske županije. Seminar, koji ima 22 polaznika, pruža malim i srednjim poduzetnicima uvid u razumijevanje marketinškog načina razmišljanja, usmjerenosti tržištu, poznavanju potreba svojih kupaca i potrošača kako bi se diferencirali na tržištu od konkurencije i rasli na profitabilnoj osnovi.
Predavač Ohran Lujinović, direktor firme “Rent a marketing”, diplomirani ekonomist i marketinški trener, pojašnjava kako ovaj jednodnevni seminar uključuje i poslovno savjetovanje. Naime, svaki polaznik uz pomoć predavača Lujinovića izrađuje marketinški plan svoje tvrtke, odnosno svoje poslovne ideje.
– Ovakav seminar u zadarskoj Razvojnoj agenciji održava se već treći put jer su polaznici stečenim znanjem iznimno zadovoljni. Kako ovaj seminar uključuje i poslovno savjetovanje, možemo reći da polaznici na kraju dobiju gotov, finalni proizvod, govori Ohran Lujinović, ističući kako uspješna, ubojita marketinška strategija, podrazumijeva visoku kvalitetu dizajna na kojoj se nikako ne smije štedjeti jer to je dio poslovne kulture.
Na jučerašnjem seminaru detaljno je obrađeno sedam tema i to: temljeni marketinški pojmovi, osnove marketinga, proizvod kao instrument poslovnog marketinga, marketinške komunikacije, osnove upravljanja reputacijom i e-marketingom, analiza stanja i osnovne gerilskog marketinga.