U prostoru u TIC-u bit će salon s muzejskom interpolacijom

Slika korisnika valentinam
Završen javni natječaj
Riječ je o tvrtki Potomac d.o.o. nositelju ekskluzivne modne marke CROATA koja je kravatu učinila prepoznatljivim hrvatskim simbolom
Vedran SITNICA

Na sjednici Turističkog vijeća Turističke zajednice grada Zadra održanoj 25. siječnja 2018. godine, temeljem raspisanog Javnog natječaja za davanje u zakup poslovnog prostora u palači Cedulin, odabrana je ponuda tvrtke Potomac d.o.o.

Riječ je o tvrtki nositelju ekskluzivne modne marke CROATA koja je kravatu učinila prepoznatljivim hrvatskim simbolom. U palači Cedulin tvrtka Potomac d.o.o. planira otvoriti salon s muzejskom interpolacijom u prostoru s ciljem promocije Zadra i Hrvatske kao važnih čimbenika europske kulture kroz kravatu koja simbolizira i promiče vrijednosti zapadne civilizacije.

Kategorija: 
Ocjena: 
Prosječno: 5 (2 glasova)