Četvrtak, 25. travnja 2024

Weather icon

Vrijeme danas

15 C°

Njemački agenti i novinari upoznaju Zadar

Autor: Damir Maričić

25.02.2009. 23:00
Njemački agenti i novinari upoznaju Zadar

Foto: Zvonko KUCELIN



U grupi je više od 100 posjetitelja, koji će tri dana prebivati u Zadru su predstavnici autobusera i agencija te desetak novinara
Grupa od 100-tinjak Njemaca mahom agenata koji prodaju hrvatsku turističku ponudu, autobusera i vlasnika tvrtki, a među kojima i desetak novinara obilazi Zadar u okviru šireg programa koji će biti okončan 2. ožujka u Dubrovniku. Dolazak ove grupe koja bi trebala pomoći prodaji aranžmana za Hrvatsku u ovoj kriznoj godini, ali i narednima, organizirali su njemačka tvrtka Beringer i hrvatski Uniline.
– Vjerujemo da će to biti okosnica jednog uspješnog posla u idućim godinama. U Zadru smo od jučer (srijeda) i ostajemo još dva dana za koja je predviđeno upoznavanje sa znamenitostima Zadra te područja Sjeverne Dalmacije, odnosno Zadarske i Šibensko- kninske županije. Potom smo jedan dan u Splitu i završavamo u Dubrovniku, kazao nam je Martin Parađiković iz Unilinea.
Goste smo zatekli podijeljene u nekoliko grupa u razgledavanju grada, a prije okupljanja u autobusima i odlaska na Slapove Krke i Šibenik. Dio posjetitelja, njih 33 odlučilo je posjetiti Nin, pa im je tamošnja Turistička zajednica otvorila vrata Arheološkog muzeja. Svi su, naravno, bili izuzetno zadovoljni onim što su vidjeli.
Riječ je o ukupno 105 osoba od kojih je jedna grupa doputovala je izravno autobusom iz Njemačke, dok su ostali u Zagreb doputovali zrakoplovom te autobusima do Zadra. Smješteni su u Falkensteinerovim objektima na Boriku
Podsjetimo da je Zadar prije dvije godine bio domaćin kongresa njemačkih autobusera, jer je tada došlo vrijeme (izgrađene autoceste) za kvalitetnu ponudu ovdašnjih ljetovališta za autobusne ture.
Značajnije tvrtke uobičajeno dovode studijske grupe sastavljene od zainteresiranih turoperatora i agencija koje prodaju određeno područje da bi se izravno upoznali s onim što nude, a najčešće pri tom i novinare zbog približavanja odredišta javnosti, odnosno pobuđivanju interesa kod publike.
Njemačko tržište, nije loše ponoviti, najznačajnije je turističko tržište za Hrvatsku. Hrvatska je u skupini od nekoliko zemalja do kojih je moguće dovoditi ih autobusima. I autobuseri su u traganju za svojim “mjestom pod suncem” u navali povoljnijeg avioprijevoza te veza s Hrvatskom spada u obostrane interese.