Broj poziva na Zeleni telefon stalno u porastu

Slika korisnika admin

Voditeljica zadarskog Zelenog telefona udruge Eko Zadar, Linda Šušteršić, sudjelovala je prošli tjedan na godišnjem sastanku članica Mreže Zelenih telefona. Ujedno je održano i Strateško planiranje Mreže Zelenih telefona, a sve kao dio partnerskog projekta "Partnerstvo za okoliš: Razvoj kapaciteta u zaštiti okoliša javnog i civilnog sektora u Hrvatskoj kroz primjenu servisa Zelenog telefona".

Ovo druženje bilo je prilika da svi voditelji Zelenih telefona razmijene iskustva i alate u radu te razgovaraju o aktualnim problemima u zaštiti okoliša i prirode.

- U Mreži je deset članica, to jest deset gradova u kojima djeluje Zeleni telefon i tako pokriva područje cijele Hrvatske. Ovo je odlična prilika da razmjenimo iskustva, savjetujemo jedni druge kako smo riješili pojedine slučajeve. Osim toga, možemo razmjenjivati i nove alate. Primjerice, udruga Sunce iz Splita je osmislila aplikaciju koja se zove sinjaj.hr. Sinjaj u splitskom žargonu znači 'vidi ovo'. Građani preko aplikacije prijavljuju razna onečišćenja okoliša, na karti označuju lokaciju onečišćenja te svoje prijedloge kako ih riješiti. Razmišljamo kako tako nešto uvesti i u Zadru, rekla je Šušteršić.

Dodala je i kako se broj poziva na svim Zelenim telefonima u Hrvatskoj stalno povećava, što je znak da se svijest kod ljudi podiže, a i pokazatelj da Zeleni telefon mora opstati kao permanentan projekt.

- Ljudi koji rade na Zelenim telefonima stalno se i dodatno educiraju jer je vrlo širok spektar područja na koja se pitanja odnose, a i potrebno je pratiti nove trendove, izmjene u zakonodavstvu kako bismo ljudima mogli dati adekvatan odgovor, kazala je Šušteršić.

Osim godišnjeg sastanka i razmjene iskustva, održano je i strateško planiranje koje je provela, konzultantica Aktivista d.o.o., Milena Radošević. Kroz strateško planiranje Mreža i sve njene članice su imale za cilj izraditi zajednički Strateški plan za naredno trogodišnje djelovanje kao i Akcijski plan za buduće jednogodišnje razdoblje, a sve u svrhu poboljšanja zajedničkog rada kroz pružanje usluge Zelenog telefona.

Kategorija: 
Tag: 
Ocjena: 
Nije još ocijenjeno