Zadar je riznica lijepih žena

Slika korisnika admin
casting_6
Adam VIDAS
Najvažnije je da djevojke ostanu prirodne, poručuje Robert Stambolija

Veliki casting modne agencije Midiken za područje Dalmacije održan je u subotu u hotelu Kolovare, a prijavilo se tridesetak djevojaka starih od 14 do 21 godinu koje su imale želju postati modeli. Uz poznatog zadarskog modela i manekenku Katarinu Golubović, koja je Midikenov scout manager za područje Sjeverne Dalmacije, na castingu su bili i Midikenovi suvlasnik Sayon Bangoura te "headbooker" Robert Stambolija. Kažu kako četiri Zadranke imaju izrazit potencijal i objašnjavaju čemu se potencijalne Midikennove djevojke mogu nadati i što ih očekuje od ovog posla nakon što su prošli casting.

- Najvažnije je da djevojke ostanu prirodne, da paze na prehranu, vježbaju, da ne uništavaju ten cigaretama. Naravno, nikakve plastične operacije ili bilo što umjetno ne dolazi u obzir, rekao je Stambolija dodajući kako je na njima da učine sve kako bi djevojke plasirali na tržište, dok je na djevojkama da brinu o svom izgledu.

Mnoge je zanimalo i kakvi su danas svjetski trendovi i kakve se cure traže te koliko je recesija utjecala na modu.

- Definitivno mršavice, naravno da se pod tim podrazumijevaju zdrave djevojke, nikakvo izgladnjivanje ne dolazi u obzir. Bez obzira što mediji pišu kako cure ispod indeksa tjelesne težine 17 više nisu poželjne, to je samo slovo na papiru. Ove godine je bila novost da su uz afirmirane modele sve vodeće kompanije na svojim revijama angažirali "no name" djevojke, dakle nova lica i naravno prirodna ljepota je na cijeni. Ono što Midiken traži od djevojaka to traži i svjetsko tržište, kaže Stambolija ističući kako je recesija utjecala i na modno tržište.

- U Hrvatskoj je situacija u modi kao i u drugim djelatnostima, posla ima samo nitko ništa ne plaća, kao što ni država nikome ne plaća, a ako se i plaća onda je to s ogromnim zakašnjenjem. Na svjetskoj sceni definitvno se još uvijek okreće veliki novac za naše pojmove. Čak i ako posao koji je prije recesije stajao 5.000 dolara sada bude plaćen 3.000 dolara, to je još uvijek veliki novac. Velike kompanije igraju na sigurno, sve više angažiraju poznate glumice i pjevačice, jer im one donose i veću reklamu, govori Stambolija dodajući kako je ono što Midikenn traži od djevojaka prije svega osobnost.

- Ono što tražimo kod djevojaka je definitivno osobnost. Osobnost koju možeš dobiti rođenjem, ali i naučena osobnost. Svaka osoba ima taj "x" potencijal u sebi, ali mnogi zbog kulturoloških, društvenih ili religioznih okova ne uspijevaju taj potencijal razviti do kraja. Taj potencijal u djevojci treba probuditi. Pozitivan odnos prema klijentu, poslu, svijetu općenito i nadasve profesionalnost je ono što se traži, rekao je Stambolija koji se nakon dugo vremena vratio iz Londona u Hrvatsku, a kaže da je odlučio vratiti se korijenima.

Suvlasnik agencije Midiken Sayon Bangoura kaže kako je Zadar riznica lijepih žena, a uz scouta kojeg sada imaju to je bio i jedan od razloga castinga ovdje.

- Meni je Zadar jako drag, a može se slobodno reći da je i riznica lijepih žena. Kako je Midiken pronašao kompetentnu osobu kao scouta za područje Dalmacije, a do sada to nismo imali, mislim na Katarinu Golubović, odluka je bila jednostavna. Katarina je sve to vrhunski organizirala, na nama je bilo samo da se pojavimo. Siguran sam da će zbog toga castinzi sada biti učestaliji, kaže Sayon, inače brat poznatijeg Hameda Bangoure, koji mu je utabao put u svijet castinga.

- Najprije je upoznavanje s roditeljima, jer su djevojke najčešće maloljetne, pa je riječ njihovih roditelja zadnja. Slijedi izrada fotografija, koje ćemo poslati svojim suradnicima u modnim metropolama i naravno zajedno s djevojkom dogovoriti odlazak u neko modno središte. Važno je naglasiti kako je škola na prvom mjestu, tako da putovanja dolaze u obzir kada je djevojka slobodna, kaže Bangoura.

- Očekujemo da djevojka pazi na sebe, na svoj izgled, na zdravlje. Treba voljeti taj posao i psihološki biti spremna, u čemu ima svu našu podršku. Sigurno nije ugodno kada mjesec dana radite na plasiranju djevojke na svjetsko tržište i onda kada stigne dan da otputuje ona se pojavi s drugom bojom kose, neurednim licem te dvostrukim mjerama samo zato što je bila lijena paziti na svoj izgled, a prvenstveno i na svoje zdravlje. To vam odmah govori kako ta djevojka i nije za taj posao, poručuje Bangoura.

 ENERGIČNE DJEVOJKE BEZ SKANDALA

Sayon Bangoura, suvlasnik agencije, rekao nam je kako treba izgledati Midiken djevojka.

- Prvenstveno treba biti prirodno lijepa cura, izražene osobnosti. Jednostavno djevojka čija energija plijeni pažnju, koja je kompletna osoba s čvrstim stavovima. Na primjer Helena Šopar ili Ljupka Gojić, uspješni modeli, a Ljupka će uskoro biti i uspješna majka, siguran sam. To su cure za koje se ne vežu nikakvi skandali, a uspjeh smo postigli uzajamnim povjerenjem, poštivanjem i komunikacijom. Najvažnija osobina koju model mora imati je strpljenje, jer ništa ne ide preko noći, rekao je Sayon.

Kategorija: 
Ocjena: 
Nije još ocijenjeno