Petak, 19. travnja 2024

Weather icon

Vrijeme danas

7 C°

U kriznim situacijama najvažnija dobra komunikacija

25.11.2011. 23:00
U kriznim situacijama najvažnija dobra komunikacija


Kada kriza nastane već u fazi anticipacije treba napraviti krizni plan, oformiti kriznu skupinu koja će isključivo raditi na tom slučaju i pokušati riješiti krizu. Najvažnije u svemu tome jest imati dobru komunikaciju s javnošću te je sustavno i valjano informirati, kaže Juričia


Hrvatska gospodarska komora – Županijska komora Zadar, u suradnji s Centrom za razvoj ljudskih potencijala “Educamix”, organizirala je jučer trening seminar “Krizne komunikacije” u prostorijama Komore u Zadru. Trening je vodila trenerica Marina Buntić Juričić, inače glasnogovornica predsjednika Hrvatskog sabora, a bio je namijenjen menandžerima, strateškim i poslovnim komunikatorima, stručnjacima za odnose s javnošću te svima onima kojima će novostečeno znanje pomoći pri svakodnevnom komuniciranju s različitim javnostima.
Kriza je svaki interni i eksterni događaj koji ometa normalno poslovanje organizacije i koja, ako se njome nekvalitetno upravlja, može uništiti teško stečenu reputaciju i poslovanje.
– Svaka tvrtka svojim poslovanjem, načinom rada i proizvodima nastoji izgraditi pozitivnu reputaciju. Ona se dugo gradi i jednim pogrešnim potezom može se uništiti na dugi rok, kaže Buntić Juričić.
Kriznim situacijama u organizacijama, kao i korporativnom komuniciranju u krizi, posvećuje se rastuća pozornost tijekom posljednjih nekoliko desetljeća, tim više što su krize u posljednje vrijeme postale svakodnevna vijest u medijima. Snaga i potencijal kriznog komuniciranja su u tome što neočekivanu situaciju mogu pretvoriti u predvidljivu, u kojoj će sudionici krize imati svoje definirane uloge i djelovati sukladno. Krizno komuniciranje može biti glavnim alatom za svladavanje krizne situacije u državnom i u privatnom poslovanju, kao i u neprofitnim organizacijama.
– Vodećim ljudima tvrtki savjetujemo da vode računa da im se kriza može dogoditi, da to nije nešto što se događa drugima. Prevencija nastanka kriza je svakako prvi korak u njihovu rješavanju. Kada ona nastane već u fazi anticipacije treba napraviti krizni plan, oformiti kriznu skupinu koja će isključivo raditi na tom slučaju i pokušati riješiti krizu. Najvažnije u svemu tome jest imati dobru komunikaciju s javnošću te je sustavno i valjano informirati, kaže Juričić.