Održano osmo izdanje Večeri plesne minijature

Poruka greške

Deprecated function: The each() function is deprecated. This message will be suppressed on further calls u _taxonomy_menu_trails_menu_breadcrumb_alter() (linija 436 od /opt/nginx-1.17.9/htdocs/zadarskilist.hr/sites/all/modules/taxonomy_menu_trails/taxonomy_menu_trails.inc).
Slika korisnika asaric
Tradicionalni susreti plesnih umjetnika čitave Hrvatske
Sve je započelo kao okupljanje zadarske plesne scene u doba proslave Dana grada Zadra, a nastavilo se sa susretom plesnih umjetnika na nivou Hrvatske s programom koji uključuje predavanja, izložbe i plesne izvedbe
Vedran SITNICA
Program je održan u Kneževoj plači, ali i na prostoru ispred nje

U Kneževoj palači održano je osmo izdanje Večeri plesne minijature koje je započelo kao okupljanje zadarske plesne scene u doba proslave Dana grada Zadra, a nastavilo se sa susretom plesnih umjetnika na nivou Hrvatske. Program je koncipiran od predavanja, izložbe i plesnih minijatura, a koriste se prostori ispred palače, u predvorju, edukativna i multimedijalna dvorana, te Koncertna dvorana braće Bersa. Pokrovitelji su Grad Zadar i Zaklada Kultura nova. Suradnici na projektu su Narodni muzej Zadar i Koncertni ured Zadar.
Program je otpočeo predvanjem izv. prof. art. Maje Đurinović: »Diplomski studij Neverbalni teatar na Kazališnom odsjeku Akademije za umjetnost i kulturu Osijek«.
Otvorenje je održano u predvorju i atriju Kneževe palače gdje su pozdravno obraćanje održale Lorena Peroš, voditeljica Kneževe palače i Sanja Petrovski, umjetnički voditelj Zadarskog plesnog ansambla, čemu je uslijedila izvedba »30« podmladka Zadarskog plesnog ansambla u koreografiji Patricie Gospić i Sanje Petrovski, glazba: Svadbas Treblebass

Kabinet (plesnih) čuda

U Kreativnoj dvoranu otvorena je izložba: Kabinet (plesnih) čuda.
»Pokušavajući sakupiti materijal za izložbu koji bi bio u skladu s Kabinetima čuda što ih povremeno izlože muzeji kad zagrebu u svoja skladišta i funduse, spoznali smo da najveći dio poklona i uspomena vezanih uz ples potječu od klasične baletne estetike i najčešće su uljepšana imitacija umjetnosti nastala po uzoru na umjetničko djelo. Kič kao predstavnik jednog dijela plesne umjetnosti, snažno je prisutan, začuđuje i zabavlja publiku pa smo mu posvetiti i jedan dio ove izložbe nazvane Kabinet (plesnih) čuda.
U doba korone zbog nemogućnost javnih nastupa i izvedbi, Odsjek za klasični balet pri Plesnom odjelu Glazbene škole Blagoje Bersa i Narodni muzej Zadar, ostvarili su suradnju koja je trajala mjesec dana. Svake subote, mlade balerine hodočastile su u ovaj sjajan prostor, stoljećima centar kulturnog života Dalmacije, i pričale svoju priču tijelom i pokretom. Šest salonskih priča Kneževe palače i klasični balet se nadopunjuju. Nekada je u jednoj od dvorana, drugoj po redu Salonskoj priči, Kuzma Beović vodio svoj Baletni studio punih 18 godina, a nakon njega, narednih 20 godina u istom prostoru s radom nastavlja škola suvremenog plesa koja se seli nakon ratnog stradanja palače. Slike koje su nastale uspomena su na jedno vrijeme, istovremeno i čežnja da neka buduća postanu kao prošla,« ističu organizatori. Fotografije potpisuju Sanja Petrovski i Natali Perić.

Plesne minijature

Izvedene su sljedeće plesne minijature.
»Bol«, koreografska minijatura nastala prema motivima pripovijetke Bila sam žohar autorice Jelene Alfirević. Glazba: Max Richter Sarajevo, izvodi: Bernarda Klarin, koreografija: Jasna Frankić Brkljačić.
»Opera Mediterranea«, autorice, izvođačice, koreografija: Matea Bilosnić i Josipa Štulić, kostimografija: Anita Goreta, savjetnik za glas i zvuk: Marta Kolega, svjetlo: Tomislav Kraljević Shome, produkcija: Zadarski plesni ansambl.
»Quarantina«, glazba: Paul Carpentier, izvedba: Anđela Matulić, koreografija, izbor kostima i glazbe: Sanja Petrovski.
»Infinity«, izvedba: Marta Vidas i Lana Perković, Plesna udruga Kissa otok Pag, koreografija: Kristina Alaburić, glazba: James Young.
»16 shots«, koreografija i izvedba: Matea Končurat, glazba: Stefflon Don.
»Solo u perivoju«, autorica: Tanja Ruta Grgić.
»Duh plesa nema boje«, autorica: Selma Mehić.
»Dwelling Place«, koreografija i izvedba: Stošija Zrinski, glazba: Jamie McCarthy, Seir (Journey Through Iran), svjetlo: Marino Frankola, tehnička podrška: Tomislav Zrinski

Kategorija: 
Ocjena: 
Nije još ocijenjeno