Sajamske novine "nakitile" Zadar

Slika korisnika admin
Josip PEDIŠIĆ

O ovogodišnjem CMT sajmu u Stuttgartu višekratno smo pisali. Iako smo to činili i prethodnih godina, ove smo godine tome posvetili puno veću pažnju. Prvi razlozi svakako leže u nekim iznimno optimističnim najavama koje smo s tog tržišta čuli. Neke su bile takve da su čak i naljutile ozbiljne ljude u turizmu (samo se sjetimo TUI-jeve izjave o tome da im je "booking" do ovog razdoblja porastao 57 posto) u kojem ima i uspona i padova, ali revolucije baš i nema.

Povod sadašnjem vraćanju Stuttgartu, koji je eto nakon punih deset dana trajanja (obuhvaćanje dvaju vikenda) konačno i završio, je objava reportaže o Zadru kao i drugih - o okolnim nacionalnim parkovima kojima je ovaj kraj u sajamskoj novini počašćen s dvije pune stranice nekadašnjeg Vjesnikovog formata (davnije i svih novina u nas).

Odmah ćemo kazati da TZ Zadarske županije niti TZ Zadra nisu objavu platile već su organizatori sajma pripremajući ga još ovo ljeto poslali ekipu da to odradi.

Kako je Hrvatska njemačkim kampistima treće odredište uopće - kažimo i to, kad se inzistira na tome da smo mi kojima su njemački gosti najvažniji njima tek dva posto turizma, da je to naravno golem dio sajamskih novina posvećen našoj zemlji. I da je informacija kojom su nas naši stručnjaci trijeznili od euforije s tih dva posto djelomično točna jer se odnosi na putovanja ukupno a ne turizam, što je u poslovno moćnoj Njemačkoj bitna razlika.

Stuttgartski kamping sajam u posljednjih je nekoliko godina nadmašio i zasjenio minhenski i očito postaje u ovom vidu turizma Hrvatskoj najvažniji sajam uopće. Značajno je tome doprinio ADAC koncentrirajući niz svojih događanja upravo uz ovaj sajam. TZ Zadarske županije od početka je pratitelj sajma, a sve je više naših poslovnih subjekata iz sektora kampinga ovdje nazočno.

 Ovdje pak vidimo učinke pružanja dobrog servisa i usluga novinarima tijekom obilazaka.

 POZIV U STARIGRAD

Jako Andabak, vlasnik tvrtke Alan Starigrad Bluesun, pobrinuo se Nijemce podsjetiti na svoj autokamp i cijeli kompleks pozivnicom na 50. godišnjicu Winnetoua - početkom lipnja s višednevnim programom.

 ZADAR - BISERNI ČETVEROKUT

Povod naslovu je dominantna slika iz zraka iz kojeg je Zadar približno to (iako mi više volimo kazati kameni brod).

Riječ je o preglednom članaku koji vrvi od lijepih pjesničkih opisa moćnog mediternskog sunca visoko na nebu, zrcalenja neba u modrini mora, uzbibanih lađica u portima, šuma valova o kamene rive.

Članak ukratko navodi i sve znamenitosti, spomene se mediteranskog načina života, odmora za "zvizdan" i potom živosti i veselja toplih ljetnih večeri. Članak navodi i čitavo područje županije pa i spominje izlete u pravo biserje ovdašnjih i dohvatljivih nacionalnih parkova.

 DVA TJEDNA S WINNETOUOM

Urednik Cannstatter Zeitunga objavio je pak na cijeloj stranici, s atraktivnim predstavljanjem prave lepeze nacionalnih parkova ovog područja, poziv kupcima na putovanje uz veliki jubilej serijala Winnetoua. Ponuda je za 14-dnevni uzbudljivi boravak koji pokriva i Plitvice, Paklenicu, Zrmanju, Starigrad, skokom do Paga pa i Kornata, uz smještaj u Plitvicama prvih pet odnosno devet dana u Starigradu za cijenu od oko 1.500 eura uz čitav niz mogućih doplata i dodatnih atrakcija. Dakle, ovu stranicu valja nam gledati kao komercijalnu, ali koja je itekako pohvalna i reklamna za naše područje.

Inače u Njemačkoj nije neobično da novine organiziraju putovanja i pozivaju kupce da se uključe. U članku se navodi i niz pozitivnih reakcija oko 700 ljubitelja čuvenog njemačog vestern serijala koje je samo ova novina dosad provela ovim putovima. Djelatnici TZ Zadarske županije bili su naravno na usluzi Sigfried Baumannu za njegova boravka na našem području.

Kategorija: 
Ocjena: 
Nije još ocijenjeno