Popularni reality dovodi norveške turiste

Poruka greške

Deprecated function: The each() function is deprecated. This message will be suppressed on further calls u _taxonomy_menu_trails_menu_breadcrumb_alter() (linija 436 od /opt/nginx-1.17.9/htdocs/zadarskilist.hr/sites/all/modules/taxonomy_menu_trails/taxonomy_menu_trails.inc).
Slika korisnika martinazd
U organizaciji Filmskog ureda i INOVAcije
Autor: 
Riječ je o realityju koji je krajem prošloga ljeta sniman u Zadarskoj županiji, a Norvežani vrlo rado putuju za lokacijama snimanja na kojima su se natjecali njihovi omiljeni sportaši. Promocija koju je norveška televizija napravila za Zadar je golema
Vedran SITNICA
Panel rasprava održana je u sklopu projekta InnoXenia

Bilježimo porast broja norveških gostiju. A, na pitanje kakvi su Norvežani gosti, mogli bismo reći dobri jer preko 90 posto Norvežana je sklono turističkim putovanjima. Na destinaciji prosječno borave 13 dana, a najviše troše na financiranje dječjih aktivnosti, kupnju odjeće i biraju bolje hotele - to je među ostalim rekla dr.sc. Božena Krce - Miočić s Odjela za turizam i komunikacijske znanosti zadarskog Sveučilišta u sklopu svoje prezentacije na temu - Reality ili promocija destinacije?
Naime, jučer je u Kneževoj palači u organizaciji Filmskog ureda i Ustanove za razvoj kompetencija, inovacije i specijalizacije Zadarske županije INOVAcija, održana panel rasprava na temu - »Popularni reality dovodi norveške turiste« u sklopu projekta InnoXenia. Riječ je o realityju koji je krajem prošloga ljeta sniman u Zadarskoj županiji, a Norvežani vrlo rado putuju za lokacijama snimanja na kojima su se natjecali njihovi omiljeni sportaši.
Upravo to je i u svom pozdravnom govoru naglasio Njegova Ekselencija g. Haakon Blankenborg veleposlanik Kraljevine Norveške u Republici Hrvatskoj.

Godišnje oko 200 tisuća Norvežana posjeti Hrvatsku

- Nikad me nije teško nagovoriti da dođem u Zadar, osobito danas na ovaj sunčani dan nakon što su jučer snježne pahulje zabijelile Zagreb. Možda o ovom realityju većina vas zna više od mene, ali ja sam ga gledao zbog Zadra. Republika Hrvatska i Norveška imaju odličnu suradnju i dobar odnos na svim poljima, ali uvijek može bolje i taj se odnos uvijek može još više intenzivirati. Dio smo iste europske obitelji. Poslovanje u Norveškoj jednako je kao i u Hrvatskoj. Dio smo istog tržišta rada, dio smo zajedničke obrane Europe jer smo članice NATO saveza. Imamo i dobru studentsku razmjenu, a kad je o turizmu riječ prosječno, godišnje oko 200 tisuća Norvežana posjeti Hrvatsku što nije mali broj ako se zna da brojimo oko pet milijuna stanovnika. Većini Norvežana prva asocijacija na Hrvatsku je uživanje i godišnji odmor. Vjerujem da će emitiranje ovog realityja imati utjecaj na sve segmente koje sam spomenuo, zaključio je norveški veleposlanik.
Vedran Sušić direktor Predstavništva Hrvatske turističke zajednice za Skandinaviju rekao je kako su povratne, prve informacije sa skandinavskog tržišta izvrsne jer je unutar prva tri dana prikazivanja realityja, došlo preko 30 upita samo za vilu gdje se reality snimao.

Prvu epizodu gledalo 1,4 milijuna Norvežana

- Svi su bili oduševljeni lokacijom i destinacijom i svi su htjeli saznati kakva je i gdje je ta vila te na koji se način može »bukirati«. Jako se povećao interes za Zadar i zadarsko područje. Sada bi nam još samo trebalo da imamo što više aviolinija koje su ključne u ovoj cijeloj priči da bismo uspjeli sve to konkretizirati i imati još veći »benefit«. Za sada za Zadar ima samo jedna aviolinija i to je pod upitnikom. Riječ je o avioliniji iz Osla za Zadar preko aviokompanije Norwegian. No, zbog nekih problema i s tim u vezi reorganizacije njihovih letova, još uvijek nije sigurno hoće li biti te linije ili,pak, ne, rekao je Vedran Sušić.
Objasnio je kako se upravo danas emitira zadnja epizoda realitiyja i očekuje se najveća gledanost do sada. Dodao je i kako su općenito i producenti norveške televizije oduševljeni glednošću i to svake epizode.
- Prvu epozodu je gledalo 1,4 milijuna Novrežana i to je bilo jedno od najboljih otvaranja do sada u zadnjih 12 sezona koliko se reality prikazuje, tako da možemo stvarno biti oduševljeni s promocijom koju je za Zadar norveška televizija napravila, otkrio je Sušić.

Norvežane nije strah koronavirusa

A, na neizbježno novinarsko pitanje o epidemiji koronavirusa, odgovorio je kako nema panike i kako u Norveškoj do sada nije još zabilježen niti jedan slučaj zaraze, a nema niti puno govora o tome, ni negativnih konotacija.
- U vrijeme kada većina Skandinavaca počinje letjeti prema Hrvatskoj, a to je krajem travnja i početkom svibnja, pa nadalje, vjerujem da će se ta velika ‘pompa’ stišati i ne bi trebalo biti većeg utjecaja na bukinge. Svi Norvežani jesu informirani, ispituju, provjeravaju, ali doista oko toga nema trenutačno, nikakvih velikih problema, naglasio je Sušić.


»Nikad me nije teško nagovoriti da dođem u Zadar, osobito danas na ovaj sunčani dan nakon što su jučer snježne pahulje zabijelile Zagreb. Možda o ovom realityju većina vas zna više od mene, ali ja sam ga gledao zbog Zadra«

Haakon BLANKENBORG

Kategorija: 
Ocjena: 
Nije još ocijenjeno