Zadarska županija bez turističkih »mega događaja« ?!

Poruka greške

Deprecated function: The each() function is deprecated. This message will be suppressed on further calls u _taxonomy_menu_trails_menu_breadcrumb_alter() (linija 436 od /opt/nginx-1.17.9/htdocs/zadarskilist.hr/sites/all/modules/taxonomy_menu_trails/taxonomy_menu_trails.inc).
Slika korisnika martinazd
Ministarstvo turizma i TZ Grada Zadra odlučile o prvim potporama za 2020.
Odluke o bespovratnim potporama čekaju se iz niza izvora za razne namjene i subjekte, a za sad je jedino objavljeno da sportska i mega događanja za hrvatski turizam - ne stanuju ovdje
Potpore TZ Zadarske županije vezivat će se uz brendiranje regije

Vrijeme je u kojem uz pripremu sezone, sajmove, projekcije i očekivanja, ovog trenutka opterećene i Coronavirusom, očekujemo i rezultate niza natječaja za potpore turizmu. Prve su objave stigle iz HTZ-a i Ministarstvu turizma gdje su dijeljenje potpore za projekte »Mega događanja« i »Sportska Hrvatska«, a Turistička zajednica Grada Zadra objavila je listu podržana 43 događanja - manifestacije. Naravno, pred nama je vrijeme čekanja niza drugih potpora iz Ministarstva turizma, Hrvatske turističke zajednice, Zadarske županije i Turističke zajednice Zadarske županije. Krenimo redom.

Turističko vijeće HTZ-a odobrilo sredstva projektima »Mega događanja« i »Sportska Hrvatska«

Turističko vijeće HTZ-a odlučilo je o marketinškoj i PR suradnji u sklopu projekta »Sportska Hrvatska« te suradnje s organizatorima mega događanja u Hrvatskoj »koja se uspješno organiziraju niz godina i predstavljaju motiv dolaska velikog broja gostiju«, a navedeni su: Snježna kraljica, Ultra Europe Festival, INmusic festival i teniski turnir ATP Croatia Open Umag.

Potpore oglašavanje na emitivnim tržištima

Članovi Turističkog vijeća su usvojili i prijedlog Javnog poziva za iskazivanje interesa za provedbu posebnih promotivnih projekata i aktivnosti oglašavanja na emitivnim tržištima u 2020. godini za čiju je provedbu osigurano 9.250.000 kuna za projekte i aktivnosti na 15 tržišta među kojima su Njemačka, Velika Britanija, Austrija, Švicarska, Italija, Francuska, Švedska, Norveška, Nizozemska, Poljska, Rusija, Ukrajina, Mađarska, Češka i Slovenija.

Ostali programi potpora Ministarstva turizma

Ministarstvo turizma ima do 1. svibnja otvoren poziv za dodjelu potpora u Programu razvoja javne turističke infrastrukture u 2020.. U njemu se dodjeljuju potpore iz Fonda za razvoj turizma za: plaže, centre za posjetitelje i interpretacijske centre i j javnu turističku infrastrukturu u funkciji aktivnog turizma, a mogu se javljati: Jedinice područne (regionalne) samouprave – županije i Jedinice lokalne samouprave – gradovi i općine.


»Kako je sport jedan od važnih čimbenika prepoznatljivosti, ove godine u okviru projekta Sportska Hrvatska financirat ćemo nekoliko vrhunskih sportskih događanja

Gari Cappelli

Aktivan je i poziv za podnošenje zahtjeva za dodjelu potpora temeljem Programa razvoja cikloturizma na kontinentu, a rok je 13. ožujka, ali vrijedi isključivo za kontinetalne županije, dakle ne i za »kontinentaln djelove« ove županije. Najavljeno je i kako Ministarstvo turizma priprema objavu Javnog poziva za program Konkurentnost turističkog gospodarstva za dodjelu bespovratnih sredstava male vrijednosti, de minimis, u svrhu podizanja konkurentnosti turističkog gospodarstva kroz potporu ulaganjima u povećanje standarda, kvalitete i dodatne ponude ugostiteljskih objekata, razvoj novih i inovativnih turističkih proizvoda u destinaciji, internacionalizaciju poslovanja, održivi razvoj, diversifikaciju ponude, korištenje novih tehnologija i druge aktivnosti za subjekte malog gospodarstva (trgovačka društva izvan javnog sektora, obrt i zadruge) te OPG koja pružaju ugostiteljske i/ili turističke usluge. Prijava na taj Javni poziv biti će moguća isključivo preko sustava e-Građani u koji se potrebno na vrijeme registrirati.

Ostali programi potpora HTZ-a

Također se čekaju i odluke po natječajima iz programa de minimis potpora za razvoj turističkog sektora u 2020. godini iz HTZ-a a odnosi se na Potpore TOP događanjima i Potpore programima destinacijskih menadžment kompanija.
Zatvoren je i poziv HTZ-a (13. siječnja 2020.) za Potpore TOP događanjima u 2020. godini, a za bespovratnih novčanih sredstava mogli su se javiti organizatori događanja koja su glavni motiv dolaska turista u destinaciju i doprinose promociji Hrvatske, unapređuju ponude uže ili šire destinacije i Hrvatske, produljuju sezonu, uvećavaju promet posebno u pred i posezoni i jačaju brend hrvatskog turizma.
Na ovotjednoj sjednici Turističkog vijeća HTZ-a usvojen je prijedlog Javnog poziva za dodjelu potpora programima destinacijskih menadžment kompanija (DMK), a sredstva će se dodjeljivat za programe i turističke proizvode koji pridonose aktiviranju neiskorištenih turističkih resursa i kreiranju novih motiva dolazaka turista s posebnim naglaskom na razdoblja pred i posezone, te na kontinent.Odluke se željno iščekuju.
​Najvažnije za turističko gospodarstvo ostaje čekanje odluka o sredstvima za udruženo oglašavanje u promotivnim kampanjama javnog i privatnog sektora, odnosno one o tzv strateškim projektima i strateškim promotivnim kampanjama (zrakoplovni i autobusni dolasci grupa).

Potpore Zadarske županije i Turističke zajednice Zadarske županije

Rokovi za prijave na ove potpore su istekli, a naravno i ovdje se željno očekuju objave.
Turistička zajednica Zadarske županije objavila je poziv za dodjelu triju vrsta potpora. Prvi za događanja na teritoriju županije, koji predstavljaju motiv dolazaka, stvaraju dodatnu ponudu, poglavito u pred i posezoni, te imaju snažan promidžbeni efekt. Drugi je za pružiti podršku turističkim agencijama (DMK) koje su specijalisti za destinaciju kod uvođenja doživljajnih paket aranžmana na tržište složenih turističkih proizvoda posebnih interesa. Treći je model novost jer otoci i zaleđe trebaju i dobit će dodatna sredstva u težim naporima za dovođenje gostiju.
Zadarska županija želeći podići svijest o svojoj turističkoj atraktivnosti dijelit će bespovratna sredstava za kulturna/zabavna, sportska te eno-gastronomska, povijesna, tradicijska i ostala događanja koja predstavljaju motiv dolaska i obogaćuju destinaciju, Objava je išla 14. siječnja, rok prijava od 30 dana je istekao,.

Hrvatska »«ECTAA’s Preferred Destination«

Usvojen je i prijedlog suradnje s Europskim udruženjem putničkih agenata i turoperatora (ECTAA) u 2020. godini. Kampanja kojom će ECTAA identificirati Hrvatsku kao preferiranu destinaciju (»Preferred Destination«) započinje 1. srpnja 2020., a kroz šestomjesečno razdoblje ECTAA će Hrvatskoj turističkoj zajednici osigurati vidljivost kroz apliciranje loga hrvatskog turizma na svim materijalima i platformama koji uključuju web stranicu, društvene mreže, svu pisanu i elektroničku komunikaciju prema članstvu, priopćenja za medije, istraživanja, javna i godišnja izvješća, javne prezentacije i dr. Dodatno, ECTAA će u dogovoru s Hrvatskom turističkom zajednicom distribuirati promotivne materijale, newslettere, kao i sve relevantne informacije od značaja za hrvatski turizam, dok tijekom razdoblja suradnje Hrvatska turistička zajednica ima pravo koristiti logotip ECTAA-e na promotivnim materijalima s naglaskom na status »ECTAA’s Preferred Destination«.

Za programe turizma posebnih interesa

Osim toga, na povećanju prepoznatljivosti Hrvatske u međunarodnim okvirima radimo i kroz osmišljavanje novih kreativnih aranžmana koji postaju motiv dolaska te u tu svrhu i ove godine dodjeljujemo bespovratna novčana sredstava za programe razvoja i uvođenja na tržište složenih turističkih proizvoda koji obogaćuju turističku ponudu, pridonose produljenju turističke sezone, smanjenju sezonalnosti i stvaranju prepoznatljivog imidža Hrvatske kao destinacije turizma posebnih interesa, rekao je ministar turizma Gari Cappelli.


9.250.000 kn
Osigurano je za posebne programe oglašavanja na 15 tržišta

Kategorija: 
Ocjena: 
Nije još ocijenjeno