Katamaranom nismo prevezli 200, nego 80 putnika

Poruka greške

Deprecated function: The each() function is deprecated. This message will be suppressed on further calls u _taxonomy_menu_trails_menu_breadcrumb_alter() (linija 436 od /opt/nginx-1.17.9/htdocs/zadarskilist.hr/sites/all/modules/taxonomy_menu_trails/taxonomy_menu_trails.inc).
Slika korisnika mkvanja
Direktorica Miatradea Mirjana Šarin opovrgnula prozivke mještanke Silbe
Prema mjerama koje su propisane od strane HZJZ treba se ograničiti broj putnika tako da najviše 50 posto sjedećih mjesta bude zauzeto na način da se održava propisani razmak, navela je Šarin
MIATOURS
Katamaran Princ Zadra vozio je na liniji Zadar-Molat-Ist-Premuda-Silba-Olib

Nakon što smo objavili reagiranje Milene Lordanić iz Silbe koja nam se javila ogorčena onim što je doživjela u petak, 24. travnja poslijepodne putujući katamaranom Princ Zadra tvrtke Miatrade na državnoj brzobrodskoj liniji 9401 koja spaja Olib, Silbu, Premudu i Molat s gradom Zadrom, javila nam se i Mirjana Šarin, direktorica Miatradea. Lordanić je prozvala Miatrade da je na ovom njihovu katamaranu u popodnevnoj liniji iz Zadra »bilo oko 200 ljudi koji ne samo što nisu mogli biti jedan od drugoga udaljeni dva metra, nego su u gužvi pri ukrcavanju i iskrcavanju doslovce ‘puhali’ jedan drugome za vrat, a da pritom nisu imali maske i rukavice«.
U svojem odgovoru direktorica Šarin je navela kako je na liniji br. 9401 Zadar-Molat-Ist-Premuda-Silba-Olib u petak, 24. travnja bilo točno 80 putnika.
- Kapacitet našeg katamarana je 300 putnika. Prema mjerama koje su propisane od strane HZJZ treba se ograničiti broj putnika tako da najviše 50 posto sjedećih mjesta bude zauzeto na način da se održava propisani razmak, a da nema stajaćih mjesta. Na osnovu propisanih mjera katamaran bi mogao previziti najviše 150 putnika. S ukupnim brojem putnika od 80 ove mjere su u potpunosti poštivane, posebno kada se uzme u obzir da je ova linija povezala pet otoka zadarskog arhipelaga, ističe direktorica Miatradea dodajući kako je, s obzirom na ograničenja kretanja ljudi iz drugih županija i država, broj putnika sveden na minimum.
- Šokirani smo do kuda može ići zloba pojedinaca koji i dalje iznose laži o našoj brzobrodskoj liniji. Svoj posao nastojimo raditi maksimalno odgovorno, u ova ružna vremena nastojimo izaći otočanima ususret. Dat ću Vam za primjer kako naša posada više vremena u Zadru provede u ljekarnama i na tržnici kako bi nekim starijim otočanima napravili uslugu da sami ne moraju dolaziti u Zadar, zaključuje se u odgovoru Mirjane Šarin, direktorice Miatradea. 

Kategorija: 
Ocjena: 
Prosječno: 5 (3 glasova)