Petak, 29. ožujka 2024

Weather icon

Vrijeme danas

21 C°

Biogradski turistički panoi na naplatnim kućicama u Lučkom

27.05.2021. 10:17


Usprkos koronavirusu i epidemiološkoj situaciji Grad Biograd na Moru, Turistička zajednica i komunalno poduzeće Bošana d.o.o. od početka godine u intenzivnoj su pripremi za ovogodišnju turističku sezonu.
– Očistila se šuma, ograđuje se cijela Park šuma Soline, uređuju se plaže, sadi se cvijeće i desetak stabla na Dražici i dvadesetak tamarisa na Bošani, a u uz južni dio šetnice na Dražici podzidao se zid i nasipao kamenim oblutkom te se znatno povećala sigurnost i prostor za kupače, kazao je Ivan Knez, biogradski gradonačelnik koji je po funkciji i predsjednik gradske Turističke zajednice.


Vjeruj mi, bio sam tamo
Mediteran koji u normalnim godinama privlači trećinu svih svjetskih turista i u 2021. bit će najpoželjnije ljetno odredište.
– Zahvaljujući cijepljenju i tzv. zelenoj covid putovnici u tom društvu je i Hrvatska koja je još u veljači pokrenula kampanju »Safe stay in Croatia« (Sigurni boravak u Hrvatskoj), a protekli tjedan lansirala kampanju sa stranim turistima u glavnoj ulozi »Trust me, I’ve been there« (Vjerujte mi, bio sam tamo), rekao je Knez, istaknuvši kako slijedi borba za svakog turista.
– Na naplatnoj postaji Lučko na deset naplatnih kućica postavili smo 1,5×1,9 metara oslikane panoramom Biogradom, te brendirane dobrodošlice s logom Biograda i web stranicom: www.discover-biograd.com, naglasio je Knez.
Prema službenim podacima, A1 autocesta broji preko 11,5 milijuna prolaza godišnje, od toga 8,5 milijuna prolaza tijekom ljetnih mjeseci.
– Na naplatnoj postaji Lučko u osobnim automobilima uđe preko 90 posto turista koji se voze prema odabranim destinacijama Plitvička jezera, Istra, Kvarnersko primorje, Dalmacija. Tijekom ljetnih mjeseci stvaraju se duge kolone ispred naplatne postaje Lučko. Barem na 20 minuta 100 posto vozila se zaustavlja na naplatnim kućicama ispred reklame, kazao je Knez.
Prednosti oglašavanja na naplatim postajama, kaže on, jesu poboljšana komunikacija prema turistima koje treba zainteresirati za dolazak u grad u središtu Jadrana.
– Zašto su turističke reklame na 10 naplatnih kućica u Lučkom važne. Naime, uslijed pandemije koronavirusa bit će daleko najveći broj turista s osobnim automobilima. Oni su zbog sigurnog boravka odabrali upravu Lijepu Našu jer je to prioritet za izbor destinacije za odmore ove godine, naglasio je biogradski gradonačelnik.
U povratku turista na naplatnu postaju Lučko na naplatnim kućicama će ih dočekati uska ali gotovo dva metra visoka reklama s logom Biograda, panoramskom slikom i oznaka web stranice.


Biogradski spot u Puli
– Osim oslikanih promidžbenih turističkih panoa na naplatnim kućicama tijekom pet vikenda u špici sezone hostese će dijeliti promidžbene letke na kojim će biti i turistička događanja poput Biogradske noći, Slovenskog vikenda, Biograd boat showa i drugo što će ovisiti o epidemiološkim mjerama. Do dolaska na svoju turističku destinaciju letak će zasigurno pročitati što nam je veliki plus za naredne sezone, istaknuo je Knez, dodavši kako će se u Zračnoj luci Pula pri dolasku zrakoplova prikazivat spot o Biogradu.
– Vjerujemo da će od iduće godine dio tih putnika umjesto Istru izabrati Dalmaciju, odnosno Biograd za svoju novu destinaciju za odmor, uvjeren je Knez.
Biograd na Moru, popularna europska destinacija u centru Jadrana, grad nautike, obiteljskog turizma i spektakularnih međunarodnih događaja, godinu prije pandemije koronavirusa ostvario je 1.200.000 noćenja.
– Kao grad na moru, i Biograd živi od mora. Imamo viziju, dobre ideje, ustrajnost i znanje koje je potrebno za realizaciju. Imamo i iznimno aktivnu lokalnu zajednicu i prijatelje preko granica Hrvatske. Kontinuiranim radom Grada, Turističke zajednice i privatnog sektora, biogradski turizam teži da bude ukorak s mediteranskim turizmom, s tendencijom da se razvije u cjelogodišnji turizam i postane jedan od osnovnih nosilaca zaposlenosti, razvoja i rasta te bogatstva grada, zaključio je Knez.




Najinovativniji hrvatski turistički promotori
Biograd na Moru je jedan od najinovativnijih i najpoznatijih turističkih promotora u Hrvatskoj, bio je domaćin više od 20 tisuća Harley-Davidson motocikala H.O.G. Rallyja (Harley-Davidson Owners Group Rally), Vespa World Days s više od 5 tisuća vespaša i 59. Svjetskog prvenstva u oranju na poljoprivrednom gospodarstvu Vrana na kojem je sudjelovalo 29 država, višegodišnji domaćin Porina, najprestižnije hrvatske glazbene nagrade.
Organizator je spektakularnog Festivala izvorne hrane, pića, gastronomskih delicija, izvornog suvenira i folklora »Najduži stol u Hrvata«, preko 400 izlagača iz Hrvatske i nekoliko europskih zemalja na preko tisuću metara dugom stolu, međunarodne manifestacije Slovenski vikend koji je dobitnik nacionalne nagrade Simply the Best, Biograd street music festivala, domaćin je Biograd boat showa, najvećeg hrvatskog i srednjoeuropskog sajma na moru kojeg organizira hotelska kuća Ilirija, itd.


Gradonačelnici za mir, biogradski svjetski brend
Gradonačelnici za mir, najveći biogradski svjetski brend
Biograd je organizator i domaćin brojnih međunarodnih spektakularnih manifestacija, a najveću slavu i svjetsku prepoznatljivost mu je donijelo članstvo u najvećoj svjetskoj nevladinoj organizaciji »Gradonačelnici za mir« (Mayors for peace,) u 165 država i regija 8.027 gradova i preko milijardu stanovnika. Biograd, odnosno gradonačelnik Knez je jedan od dopredsjednika te organizacije koja se bori protiv nuklearnog naoružanja.
Za veliki doprinos u radu u Gradonačelnicima za mir Ivanu Knezu, odlukom Vlade Japana, dobijeljen je prestižni Orden izlazećeg sunca sa zlatnim zrakama i rozetom kojeg je 1875. uspostavio japanski car Meiji.