Petak, 19. travnja 2024

Weather icon

Vrijeme danas

16 C°

Dok je čekala, taksist se provozao i onda poslao račun za neodrađenu vožnju

27.07.2021. 10:51


Javila nam se ogorčena čitateljica i podijelila svoje negativno iskustvo s jednom od popularnih platformi za prijevoz s ciljem da upozori javnost na problem taksista koji pomoću aplikacije naplaćuju vožnju koju ne odrade.
– Naručila sam vozilo u Zadru nakon čega je vozač, koji je bio udaljen sedam minuta, prihvatio vožnju. Nakon manje od deset minuta, poslao mi je poruku s upitom preko aplikacije. Naime, zanimala ga je moja destinacija. Kada sam mu rekla, on je vožnju odbio i rekao da se njemu to ne isplati, ispričala nam je čitateljica.


«Prošetaj, nije daleko«
Pitala ga je zatim zašto je uopće prihvatio vožnju i tako potrošio njeno vrijeme. Razumije se, tražila je prijevoz upravo zato što joj se žurilo i bilo joj je vruće. Tada je, vozač, prepričava čitateljica, postao jako neugodan i bahat.
– Vožnju nisam otkazala jer sam jednom to učinila i aplikacijama mi je to naplatila 15 kuna. To nisam htjela jer niti sam ja otkazala vožnju, niti ću mu plaćati njegovo bahato ponašanje. Rekla sam mu da on otkaže vožnju, što nije htio učiniti, nego mi je nabio 40 kuna računa tako što je, dok sam naručivala drugi taksi, automobilom otišao do kraja grada. I onda poslao račun, govori čitateljica i dodaje kako joj je rekao da će on ići i do Sukošana, a ona neka čeka.
Čitateljica je priložila i poruke koju su razmijenili.
– Htio sam vidit di idete, napisao joj je na pitanje zašto je prihvatio vožnju, a onda joj sugerirao da prošeta, da nije daleko.
Rekla mu je da otkaže vožnju dok ne ide s tim porukama prema medijima.
– Samo ti idi u medije zbog 15 kuna. Ja idem do Sukošana, a ti čekaj. Bok, odgovorio joj je taksist.
– J**, drugi put pogledaj di je koji vozač. Moja firma, ja ću raditi što se meni isplati, opet je neprofesionalno i neprimjereno odgovorio vozač.


Upozorenje sugrađanima
Sama čitateljica istaknula je što ju je potaknulo na medijski istup.
– Najprije, mogao je otići do Splita pa bi mi aplikacija skinula 1000 kuna. Dakle, želim upozoriti sugrađane da pripaze! Drugo, on tako može imati jako dobar biznis. Vožnje ne odradi, a naplati. Policija se neće baviti njim jer su iznosi koje ukrade manji od 1000 kuna, a zapravo je ukupna svota ukradenog puno veća, zaključuje čitateljica i naglašava kako je nije briga za 40 kuna, već jednostavno ne želi da se ovo događa ni turistima ni domaćim ljudima jer ne želi da šaljemo takvu sliku u svijet.
Ovo nije izoliran slučaj, nažalost. Vozači te platforme smatraju kako su teško prezimili i da sad treba podignuti tarifu kako bi zaradili što više. I zbog toga, iz inata, ne prihvaćaju vožnje koje im nisu, prema njihovoj osobnoj procjeni, isplative.
Ili pak, kao što je slučaj i u ovoj priči, traže od korisnika da otkažu vožnju koju potom naplate.




Odgovor iz platforme za prijevoz
– Izrazito nam je žao čuti ovakvo iskustvo u korištenju platforme. Činimo sve što je u našoj moći kako bi korisnici bili što zadovoljniji, a za svaki slučaj koji je kao navedeni ili sličan, postupamo prema internim pravilima platforme, odgovorili su iz platforme za prijevoz.