Skupština Tankerske plovidbe jednoglasno je usvojila sve predložene odluke, a ključna je zadržavanje lani, srećom i vještinom, ostvarene dobiti od 81,9 milijuna kuna u svrhu preživljavanja sadašnjeg stanja vozarina
U hotelu Pinija po ustaljenoj tradiciji održana je, u petak u podne, Glavna skupština dioničara Tankerske plovidbe na kojoj su sve odluke brzo usvojene. Usvojeno je, dakle, Izvješće o radu uprave, Nadzornog odbora, godišnja financijska izvješća, izvješća i mišljenje revizora te razrješnice (odobrenja za rad) Upravi i Nadzornom odboru društva. I ona bitna odluka usvojena je kako je i predloženo, a riječ je o rasporedu dobiti ostvarenoj u 2010. godini. Dakle, 81,9 milijuna kuna dobiti raspoređuje se u potpunosti u zadržanu dobit.
Kako nam je prenio predsjednik Glavne skupštine Marko Krpina, sve su odluke usvojene jednoglasno.
Dobit zadržana zbog stabilnosti tvrtke
Isplate dividende neće biti, a namjena je tih sredstava, kao i većeg dijela dobiti kroz niz prethodnih godina, kada su bile unosne, stabilnost tvrtke u ovim teškim vremenima.
Tankerska plovidba Zadar ostaje ključna tvrtka Zadarske županije i najveći brodar u Hrvatskoj sada s nastavkom i produbljivanjem krize naftnih brodara. U tom je smislu bilo zanimljivije što će predsjednik Uprave Mustać kazati o aktualnim prilikama, nego već znanim i objavljenim.
– Neminovno je bilo Skupštini najaviti da sadašnja kriza nosi neminovne gubitke u 2011. godini, ako se prilike na svjetskom tržištu radikalno ne primijene, za što, nažalost, nema najava niti indikatora. Uglavnom, Tankerska plovidba brodila je i lani i preklani kroz krizu, ali je ugled tvrtke među naručiteljima usluge prijevoza nafte i derivata, vješto manevriranje između spot tržišta i čartera, ali i prodaja jednog ostarjelog broda ipak donijela dobit. No, gubici se voze već s prvim kvartalom ove godine i nastavljaju i dalje.
Godina brodarske muke
Tržište, posebice temeljnog posla Tankerske plovidbe – prijevoza nafte u dubokoj je krizi, koja je odraz svjetskih ekonomskih pa i političkih (ne)prilika. Vozarine već dugo ne pokrivaju troškove. Ipak, najznačajniji hrvatski brodar i u takvim uvjetima nastavlja svoj razvojni program uz uvjerenje da će prethodno čuvani “bijeli novac za crne dane” biti dostatan za pokriće gubitaka i osiguranje nastavka investicija. U brodarskom svijetu oči su već uprte u 2012. za dobre poslove već otpisane 2011. godine. Na žalost, informacije koje se trenutačno mogu dobiti u svijetu ne daju velike i dobre nade niti za iduću godinu. Osim smanjenja svjetske trgovine naftom, kao posljedica slabog oporavka niza zemalja, opće nestabilnosti i pada svjetske trgovine, prilike se kompliciraju stalnim uvećanjem flote. Kada je posla malo, a brodova previše, prisiljeni su voziti gubitke ili obustaviti posao. No, kako se brodovi naručuju dvije pa i više godina unaprijed, na svjetska mora stižu brodovi građeni za prethodne višegodišnje konjukture, i otežavaju ionako težak položaj brodarskih usluga.
najnovije
najčitanije
Hrvatska
raskol u mostu
Selak Raspudić: Od liste za EU parlament sam odustala zbog Marina Miletića
Kultura
KOLIKO ČITAMO
Većina Hrvata pročita samo – dvije knjige godišnje
Zdravlje i ljepota
mentalno zdravlje
Znanstvenici su otkrili vezu između maratonskog “bingeanja” i – depresije
Zadar
prognoza
Pred nama je hladan dan s promjenjivim vremenom
Nogomet
Nogomet
Tudorov Lazio slavio u uzvratu, ali Juventus ide u finale Kupa Italije
Nogomet
TRENER MLAĐIH KATEGORIJA
Zadarski trener Patrik Puljić o borbi s bolešću: ‘Najteža faza bila je suočavanje s dijagnozom…’
Zadar
velika promjena
NOVI KONCEPT Od sljedeće godine uvodi se devetogodišnje obrazovanje. Evo kako će funkcionirati
Crna Kronika
NAPAD
TEŽAK NAPAD U VIRU: Staklenom bocom i fizičkom snagom udario 53-godišnjakinju, ozlijeđena je
Rukomet
bliži se kraj sezone
Dvije generacije Zadrana potvrdile titulu prvaka Dalmacije
Zadar
NIZ ŠALJIVIH KOMENTARA