Subota, 20. travnja 2024

Weather icon

Vrijeme danas

15 C°

Vinar snuje, potrošač odlučuje

26.11.2010. 23:00


Marčina se živo zanima što će novoga donijeti moje predavanje na završnici vinske priredbe Vincro 2010., u biogradskoj marini Kornati 27. studenoga.
Ono što najviše zanima vinogradare i vinare, velim ja, kako poboljšati tržništvo vina, da bi se više uprihodovalo.
Ciljevi su jasni, stvoriti proizvod koji najbolje odgovora potrošačima vina.
Prema vrijednostima i kakvoćama koje nudi podneblje Zadarske županije. Koje nove tržne niše osvojiti. Kako se približiti turističkim potrošačima.
Koji oblik prodaje izabrati, kojim se prodajnim putovima prikloniti.
Namjeravam govoriti o već uhodanim načinima stvaranja proizvoda, popunjavanje asortimana, ali i novom razvoju prodaje vina.
Ako pitate vinogradare i vinare što bi poboljšalo prodaju vina, najčešće će odgovoriti, reklama, trebam bolju reklamu.
Živimo u doba potrošačkog društva koje se osjeća više nego ikada opterećeno takozvanim promidžbenim oglasima u kojem se televizijska promidžba ocjenjuje kao negativna, a više od polovice promidžbenih listića završavaju u smeću.
Današnji potrošač ne da se više nagovoriti, prevariti ili čak trikovima ili savjetima osvojiti. Ključ uspjeha na tržištu nalazi se ubuduće u okretanju aktivnom marketingu potrošača.
Važno je spoznati što zbilja želi potrošač.
Istraživanje tržišta potrošača, praćenje potrošačkih ukusa u svezi s razvitkom proizvoda poznavanje ciljnih tržišta, stvaranje prihvatljive cijene, uz udobnu dostavu i dostupnost proizvoda, znanja su koja proizvođačima otvaraju put potrošačima.
Dakle, veli Marčina, uspije li vinar sastaviti asortiman vina čija kakvoća (okus, izgled) privlači potrošača uz prihvatljivu cijenu i bocu koja izgleda atraktivno, onda će potrošač kupiti vino i dati mu prednost u odnosu na konkurenta. Vrlo dobro, pohvalim Marčinu.
Vaš Bage