Gligorini sirevi postali Superbrand

Slika korisnika admin
gligora_1
Josip PORTADA
Paški sir među 90 domaćih brandova

Međunarodna organizacija Superbrands dodijelila je „Sirani Gligora" iz  Kolana nagradu Superbrands Croatia 2010.  Na dodjeli priznanja predstavljena je i najnovija publikacija Superbrands Croatia  2010. te 90 najvećih hrvatskih Superbrandova za 2010. godinu.

- U posljednjih godinu dana dobili smo  dosta međunarodnih nagrada, u Bruxellesu,  dvije u Engleskoj pa je ova domaća nagrada  "točka na i". Nagrada nam jako puno znači  jer je dobivaju samo poznati brendovi u  Hrvatskoj, a posebno značenje nagrade je u  tome što u odabiru superbrandova sudjeluju  i potrošači, rekao je Šime Gligora, izvršni  direktor „Sirane Gligora".

Stručno vijeće međunarodne organizacije  Superbrands je od travnja prošle godine  prikupljalo podatke o raznim proizvodima.   Kako je rekao Borut Zemljič, generalni  direktor Superbrands Adriatica, na listi finalista nalazilo se 1.100 domaćih i stranih  brendova, a lista je sastavljena u suradnji s  vodećim hrvatskim agencijama za istraživanje tržišta kao što su GfK Croatia, AGB  Nielsen, Hendal, Ipsos Puls, Memrb, Nielsen i Prizma. Za najbolje se glasovalo na  temelju prepoznatljivosti, reputacije, kvalitete, pouzdanosti i dugogodišnje dosljednosti. Stručno vijeće bilo je sastavljeno od  marketinških, poslovnih, akademskih  stručnjaka i predstavnika medija, a vrlo  važnu ulogu imalo je i mišljenje 23.000  potrošača koji su glasovali za svoje najdraže  marke te time dali dodatnu vrijednost izabranim brandovima. Međunarodna organizacija Superbrands djeluje na četiri kontinenta, a cilj joj je identificirati vodeće  brendove na svakom pojedinom tržištu.

Kategorija: 
Ocjena: 
Nije još ocijenjeno