Mitsubishijeva nova zvijezda sada i u Zadru

Slika korisnika admin
U Autohrvatskoj su posebno ponosni što svojim kupcima mogu ponuditi treću generaciju Outlandera

Početkom godine zadarska tvrtka Autohrvatska Zadar d.o.o., ovlašteni prodavatelj i serviser Piaggio vozila, postala je i ovlašteni prodajno servisni centar Mitsubishi motorsa. U salonu na adresi Jadranska cesta 60 u ponudi je široka ponudu vozila Mitsubishi motorsa te ovlašteni servis. U Autohrvatskoj su posebno ponosni što svojim kupcima mogu ponuditi treću generaciju Outlandera, Mitsubishijeva modela "soft" terenca, čija je prva generacija debitirala na tržištu 2003. godine. Unatoč prefiksu "soft", Outlander zapravo nikada nije bio "soft" s obzirom da ga krasi, između ostalog, i pogon na sva 4 kotača s centralnim diferencijalom. Na izbor su prednji pogon, pretežito prednji (60:40) i pretežito stražnji pogon (40:60), a postavke pogona je moguće mijenjati i tijekom vožnje. Druga generacija Outlandera ugledala je svjetlo dana 2007. godine, donoseći znatno povećanje dimenzija vozila i pripadajuće udobnosti. Kao novitet je uveden dizelski motor 2.0 DI-D, preuzet od VW grupacije, no kako se pokazao relativno podmotoriziranim za Outlandera već je za tri godine zamijenjen znatno snažnijim motorom od 2.2 litre (156 KS i 380 Nm).

Nakon što je Mitsubishi osvježio izgled vanjštine i unutrašnjosti Outlandera početkom 2010. godine, za Božić iste godine proširila se i ponuda raspoloživih motora. Kupci mogu nabaviti potpuno novi MIVEC dizel niske kompresije (14,9 : 1), za sada samo za modele s ručnim mjenjačem. Taj inovativni 2,2 litraš iz obitelji "4N1", predstavlja izdanak nove serije 4-cilindričnih dizelskih motora, opremljenih DOHC 16-ventilskom common rail tehnologijom. Ovaj motor potpuno aluminijskog bloka motora ispunjava Euro 5 normu o ispušnim plinovima.

Mitsubishi je osim izgleda i otpora zraka, poboljšao i unutrašnje vrijednosti vozila te prvi na svijetu primijenio sustav varijabilnog upravljanja ventilima kod dizelskog motora, ostvarujući rekordno nizak stupanj kompresije. Time su, osim smanjenja mase samog motora, postigli smanjivanje vibracija i nižu emisiju kancerogenih Nox spojeva, radi nižih temperatura u komorama za sagorijevanje. To je rezultiralo i jednostavnijim sustavom katalizatora, koji opet povoljno utiču na ukupnu masu vozila.

Ovaj biser od motora je po svojim svojstvima sličniji turbo benzinskom nego turbo dizelskom motoru, prije svega zbog ravnije krivulje okretnog momenta i šireg raspona upotrebljivog broja okretaja. Razvija 177 KS i 380 Nm okretnog momenta s ručnim mjenjačem, a razvijen je suradnjom Mitsubishi Motors Corporation i Mitsubishi Heavy Industries. U salonu vjeruju da će Zadrani znati prepoznati kompaktan i lagan motor koji nudi visoke performanse, nisku potrošnju goriva i emisiju CO2 kao idealan izbor SUV-a, a s obzirom na tradiciju i ugled proizvođača, dugovječnost mu je zajamčena.

Kategorija: 
Ocjena: 
Nije još ocijenjeno