SEZONA PRED VRATIMA Iznajmljivači se upoznali s novim trendovima u turizmu i turističkim kreditima

Slika korisnika mkvanja
U Privlaci održana edukativna radionica
Teme predavanja bile su poslovanje s portalima, marketing obiteljskog smještaja, na koji način privući goste uređenom okućnicom, na koji način napuniti smještaj ako je on bez pogleda na more, zašto je važno primati goste s kućnim ljubimcima, kako pripremiti smještaj za fotografiranje i način fotografiranja, kako odgovoriti na pritužbe gosta i privoljeti ga da se ponovno vrati
Teme edukacije privukle veliki broj Privlačana

Turistička zajednica Općine Privlaka u suradnji s Turističkom agencijom Adriagate iz Splita organizirala je ovih dana u OŠ Privlaka edukaciju za vlasnike obiteljskog smještaja. Na edukaciji je sudjelovalo preko 70 iznajmljivača koji žele pratiti u nove trendove u turizmu.

Na početku je sve nazočne pozdravila direktorica Turističke zajednice Općine Privlaka Iva Zorić i prepustila riječ predstavnicima agencije Adriagate iz Splita, Antoniji Pivac zaduženoj za marketing i Krešimiru Glavanu referentu zakupa za zadarsku regiju koji je ukratko predstavio turističku agenciju Adriagate.

Predavanje je održala Antonia Pivac, a teme su bile novi trendovi u turizmu koji nas očekuju u 2019., poslovanje s portalima, marketing obiteljskog smještaja, objašnjavala je na koji način privući goste uređenom okućnicom, na koji način napuniti smještaj ako je on bez pogleda na more, zašto je važno primati goste s kućnim ljubimcima, kako pripremiti smještaj za fotografiranje i način fotografiranja, kako odgovoriti na pritužbe gosta i istog privoljeti da se ponovno vrati kod istog domaćina, zakonske odredbe privatnih iznajmljivača (kako sastaviti kućni red, kako napraviti cjenik, kako izdavati račune), promjene u svakodnevnom poslovanju povezano s GDPR-om.

Kratko predavanje održao je i Robert Svilović direktor Regije za poslovanje sa stanovništvom, Raiffeisen banke koji je prisutnima predstavio povoljne turističke kredite. Domaćini su imali priliku slušati kako u vremenu u kojem su tehnologija i internet potpuno promijenili turističko poslovanje što uspješnije poslovati i unaprijediti svoj odnos s gostom te ostvariti popunjenost izvan glavne sezone.

Cilj edukacije je bio pomoći domaćinima u razumijevanju modernog poslovanja, te se što bolje pripremiti za nadolazeću sezonu.

Ocjena: 
Prosječno: 5 (1 glasova)