Podvožnjak u Zemuniku kasnit će sedam mjeseci i bit će skuplji nego što se planiralo!

Poruka greške

Deprecated function: The each() function is deprecated. This message will be suppressed on further calls u _taxonomy_menu_trails_menu_breadcrumb_alter() (linija 436 od /opt/nginx-1.17.9/htdocs/zadarskilist.hr/sites/all/modules/taxonomy_menu_trails/taxonomy_menu_trails.inc).
Slika korisnika valentinam
Podzemne vode
Pojava ovolike količine vode zahtijevala je izradu novog tehničkog rješenja adekvatne zaštite predusjeka podvožnjaka od prodora vode na način da se umjesto klasičnog usjeka predvidi izrada armirano betonske zaštitne građevine, za što će biti potrebna dodatna financijska sredstva, odgovorili su nam iz Hrvatskih cesta
Zvonko KUCELIN
Pumpe ne mogu ispumpati svu količinu vode koja izvire

Projekt izgradnje podvožnjaka ispod rulne staze Zračne  luke Zadar u problemima je zbog podzemnih voda. Cijena radova zbog  nepredviđenog problema će narasti, još se ne zna koliko, dok će planirani rok završetka koji je bio 18 mjeseci biti prekoračen.

Problem je nastao zbog ogromne količine vode. Pumpe su, kako doznajemo, radile neprekidno i nisu uspjele ispumpati svu vodu već neko vrijeme. Zbog toga je moralo doći  do određenih korekcija u projektu, pa je napravljeno novo tehničko  rješenje.

Podsjetimo, projekt izgradnje podvožnjaka bez novonastalih troškova  vrijedan je 33 milijuna kuna, riječ je o cijeni s PDV-om, a investitor su  Hrvatske ceste, dok je izvođač radova tvrtka Colas iz Varaždina. Na  naša pitanja o problemima iz tvrtke Colas nisu odgovorili, dok nam je  Ivica Šarić, načelnik Općine Zemunik kazao kako se na terenu radi te  da bi radovi prema optimističnim prognozama trebali biti gotovi u  travnju ili svibnju 2019. godine.

Iz Hrvatskih cesta odgovorili su nam da putem ugovornog izvođača  radova tvrtke Colas d.d. izvode radove na izgradnji podvožnjaka ispod  rulne staze Zračne luke Zadar te da je istina kako je prilikom izvođenja  zemljanih radova iskopa građevinske jame budućeg podvožnjaka došlo  do pojave velike količine podzemne vode.

- Pojava ovolike količine vode zahtijevala je  izradu novog tehničkog  rješenja adekvatne zaštite predusjeka podvožnjaka od prodora vode na  način da se umjesto klasičnog usjeka predvidi izrada armirano betonske zaštitne građevine, za što će biti potrebna dodatna financijska sredstva. Radovi na samom podvožnjaku odvijaju se usporenom dinamikom, a sve zbog potrebe crpljenja iznimno velike količine vode kako bi  se omogućio nastavak radova. Prema očekivanjima, podvožnjak bi zajedno sa pristupnim cestama bio završen do travnja 2019. godine, napisala nam je Tamara Pajić, glasnogovornica Hrvatskih cesta.

Kategorija: 
Ocjena: 
Prosječno: 4.2 (5 glasova)