Četrdeseti rođendan kamp će obilježiti rekordima

Poruka greške

Deprecated function: The each() function is deprecated. This message will be suppressed on further calls u _taxonomy_menu_trails_menu_breadcrumb_alter() (linija 436 od /opt/nginx-1.17.9/htdocs/zadarskilist.hr/sites/all/modules/taxonomy_menu_trails/taxonomy_menu_trails.inc).
Slika korisnika asaric
Turisthotelov Zaton Holiday Resort očekuje iznadprosječne rezultate
Ove smo sezone Zaton Holiday Resort otvorili dva tjedna ranije nego je uobičajeno. Odazivom gostiju vrlo smo zadovoljni. Uskrsne blagdane u Zaton Holiday Resortu provelo je u prosjeku nešto više od 1000 gostiju, što smatramo vrlo dobrim rezultatom i odličnim pokazateljem za nastavak sezone, kazao je Skoblar
Marin GOSPIĆ
Frane Skoblar, voditelj marketinga Turisthotela

Kampiranje je danas u Republici Hrvatskoj popularniji i luksuzniji oblik odmora nego ikada. Kamping je postao životni stil, te zauzima značajno mjesto u hrvatskom turizmu. Hrvatski kampovi sve su kvalitetniji i imaju sve bolju turističku ponudu. Zadarska je županija odavno prepoznata po svojim kvalitetama i predispozicijama za razvoj ove vrste specifičnog turizma te broj poslovnih subjekata koji se bave ponudom kamping smještaja raste iz godine u godinu. Dvije godine pandemije promijenile su naličje turizma na koje smo naviknuli. Strani su gosti sve više zahtijevali osamu, visoku razinu epidemioloških standarda i povećan nivo zaštite zdravlja. U takvim se uvjetima kamping turizam, uz nautiku, pokazao kao najsigurniji, ali istovremeno i najfleksibilniji oblik turizma, jer je sam turist taj koji kroji svoju svakodnevicu i uvjete u kampu prilagođava svojim potrebama.

Svijetli početak predsezone

Kako bi provjerili ritam bukinga i očekivanja u sektoru kamping turizma za ovu sezonu, kontaktirali smo Franu Skoblara iz Turisthotela, čiji je kamp Zaton Holiday Resort redovito na listi najkvalitetnijih i najposjećenijih kampova u županiji.
- Ponajviše zahvaljujući rasporedu blagdana, odnosno nešto kasnijem Uskrsu, ove smo sezone Zaton Holiday Resort otvorili dva tjedna ranije nego je uobičajeno. Odazivom gostiju vrlo smo zadovoljni. Uskrsne blagdane u Zaton Holiday Resortu provelo je u prosjeku nešto više od 1000 gostiju, što smatramo vrlo dobrim rezultatom i odličnim pokazateljem za nastavak sezone, kazao je Skoblar i dodao kako su u strukturi posjetitelja, s obzirom da se radilo o kraćem odmoru, najzastupljenija bila geografski nama najbliža tržišta južnih njemačkih pokrajina, domaće tržište, te gosti iz Češke Republike, Mađarske, Slovačke, Austrije i Slovenije.
Nakon uskrsnih blagdana, sljedeći veliki test u predsezoni je prvomajski vikend, za koji u Zaton Holiday Resortu pripremaju jedno zanimljivo događanje.
- U organizaciji Hrvatskog kinološkog saveza, u razdoblju od 29. travnja do 2. svibnja, Zaton Holiday Resort bit će domaćin međunarodne izložbe pasa. Očekujemo velik broj izlagača iz većine europskih zemalja, a izložba će biti otvorena i za vanjske posjetitelje, pozvao je Skoblar.

Optimistično u novu sezonu

Odmor u kampovima se, uz boravak u kućama na osami i nautički turizam, zbog lakšeg održavanja socijalne distance, boravka u prirodi i manjeg protoka ljudi, pokazao kao najsigurnija opcija za turizam pod stiskom pandemije koronavirusa.
- U protekle dvije sezone, pandemija je u velikoj mjeri odredila »pravila igre« te smo primijetili određene promjene u strukturi i navikama kamping gostiju. Bukiralo se znatno kasnije nego je uobičajeno, tradicionalno nama gravitirajuća tržišta poput Danske i Nizozemske bilježila su minuse dok je poljsko tržište unatoč pandemiji bilo u snažnoj ekspanziji. Svjesni okolnosti, naše marketinške aktivnosti koncentrirali smo na bliža tržišta te na taj način nastojali, koliko god je to moguće, neutralizirati negativne učinke pandemije, rezimirao je Skoblar i dodao kako ove sezone svi pokazatelji upućuju da će 2022. biti godina potpunog oporavka na svim za nas relevantnim tržištima.
- Ako se ostvare optimistične prognoze, rezultati bi mogli biti na razini rekordne 2019. godine. Ove najave za nas dolaze u odličnom trenutku s obzirom da upravo ove godine Zaton Holiday Resort slavi svoj 40. rođendan, istaknuo je Skoblar.

Obilježja modernog kampista

Najpoznatiji produkt razvoja kamping industrije danas je glamping, tj. kampiranje u luksuzno opremljenim objektima i razvoj malih boutique kampova, u kojima posjetitelji mogu uživati u svim blagodatima kampinga bez velikih gužvi. Zbog toga što kamping turizam, u odnosu na hotelski i privatni smještaj ima najmanji negativni utjecaj na okoliš i zbog činjenice da sve više turista želi boraviti u prirodi, dolazi do porasta korisnika kamping usluga. Blizina emitivnih tržišta uvijek je bila najjača strana kamping turizma u Hrvatskoj.
- Za razliku od nekadašnje percepcije kampinga kao jeftinog načina provođenja godišnjeg odmora, situacija se posljednjih godina značajno promijenila. Kamping je danas prvenstveno stvar životnog stila pojedinca. Dominantni trend koji obilježava modernu kamping industriju u prvom redu je održivost - suvremeni kampist ima iznadprosječno razvijenu svijest o zaštiti prirode. Nadalje, osim »klasičnog« kampista koji koristi vlastitu opremu za kampiranje, postoji i nova kategorija kampista, a to su korisnici »hibridnih« proizvoda poput glamping smještajnih jedinica te mobilnih kuća. Ove smještajne jedinice korisnicima omogućavaju boravak u prirodi koristeći istovremeno sve udobnosti hotelske sobe ili apartmana, rezimirao je Skoblar i dodao kako je ono što je zajedničko svim kategorijama kamping gostiju osjećaj slobode i jedinstva s prirodom koji boravak u kampu pruža.
- Vjerujemo da su upravo ovo ključni faktori sve veće popularnosti kampinga u Europi te jedan od razloga zašto se kamping pokazao kao jedna od najrezistentnijih grana turizma u vremenima obilježenim pandemijom, zaključio je Skoblar.

Kategorija: 
Ocjena: 
Prosječno: 4 (1 glasova)