Da bi učenik u potpunosti svladao kurikulum nastave matematike mora postojati suradnja između nastavnika matematike, stručne službe škole, obitelji i učenika, a i s učenjem matematičkih principa trebalo bi početi u najranijoj djetetovoj dobi
Djeca s oštećenjem vida razvijaju matematičke koncepte iskustvom i toga trebaju što više, odmah na početku predavanja na Novom Kampusu Sveučilišta u Zadru upozorila je zadarske studente i stručnjake Susan A. Osterhous, stručnjakinja na polju poučavanja slijepe i slabovidne djece matematičkim konceptima. Ona je svoja iskustva sa zadarskim sudionicima na predavanju u srijedu navečer podijelila preko videolinka predavajući iz svoje radne sobe u Teksaškoj školi za slijepe i slabovidne i tijekom tog vremena nastojala je sudionicima pružiti što više korisnih podataka počevši od tehnika učenja pa do materijala do kojih se može doći na internetu.
– Učenici s oštećenjem vida moraju doživjeti odnose sa stvarnim predmetima s ciljem da ih se pripreme za razumijevanje istih odnosa s brojevima, pojasnila je Osterhous, ističući da najviše koristi imaju od višeosjetnog pristupa. Također, da bi učenik u potpunosti savladao kurikulum nastave matematike mora postojati suradnja između nastavnika matematike, stručne službe škole, obitelji i učenika, a i s učenjem matematičkih principa trebalo bi početi u najranijoj djetetovoj dobi. Oni u Sjedinjenim američkim državama, nastavila je Osterhous, u podučavanju matematičkih principa koriste Nemethov kod koji su materijali jako bitni i na njih bi se trebala obraćati posebna pažnja. Primjerice, učenici preferiraju upotrebu normalnog tiska u kombinaciji s povećalom nego udžbenik s velikim tiskom. Također, Osterhous je sudionike provela kroz upotrebu taktilnih crteža te drugih pomagala kroz koja slijepa i slabovidna djeca lakše stječu spoznaje o razlomcima, algebri, geometriji, kao i različitim vrstama mjerenja.
Videokonferencija sa Susan A. Osterhous održana je pod sponzorstvom Sveučilišta u Zadru i u suorganizaciji Matematičkog društva Zadar. Inicijativa je započeta nakon što su se studenti Odjela za izobrazbu učitelja i odgojitelja u sklopu svojih vježbaonica po školama susreli sa slijepim djetetom koje se u svom radu suočilo s teškoćama u učenju matematiku. Ovo predavanje ne bi trebalo biti i jedino, pa će se tako inicijativa u obliku dodatne edukacije ako je suditi po najavama nastaviti i dalje.
najnovije
najčitanije
Nogomet
Bundesliga
Andrej Kramarić postigao dva pogotka u porazu Hoffenheima kod Bochuma
Nogomet
Španjolsko prvenstvo
Real Madrid pobjedom u San Sebastianu napravio još jedan korak prema naslovu prvaka
Ostali sportovi
ATP Madrid
Borna Ćorić je doživio težak poraz od Zvereva i ispao u drugom kolu Madrida
Moda
zadarski concept store
[FOTO] Tiramol proslavio 10. rođendan. Sana Baraba: ‘Na rubu sam suza od sreće’
Ostali sportovi
Fair play vrijedan nagrade
Odbojkaši Medicinske škole Ante Kuzmanića ispravili suca na svoju štetu
Nogomet
Nogometaš iz Vrane
Ante Zurak nakon nogometne karijere ‘ušao’ u poljoprivredne vode: ‘Ovo mi je puno manje stresnije…’
KK Zadar
POVIJESNA UTAKMICA
ČUVENA POBJEDA ZADRA Pogledajte video od kojeg ćete se naježiti: ‘Posebnija je od drugih…’
Županija
EDUKACIJA I INTEGRACIJA
Radnici iz Filipina i Nepala čine 10 posto zaposlenih u Cromarisu: ‘Posao je izvrstan, jako mi se sviđa…’
Zadar
zatvaranje cesta
VAŽNA OBAVIJEST Uskoro utrka Wings For Life uz posebnu regulaciju prometa
Moda
zadarski concept store