ISTINA I ODGOVORNOST Ključne riječi u masovnom komuniciranju

Slika korisnika admin
Fabio ŠIMIĆEV

Suvremena znanost o komuniciranju dobila je knjigu "Masovno komuniciranje" koja će definitivno poslužiti svim studentima i profesorima studijskih programa s predmetima vezanim uz medije i komuniciranje, ali i novinarskoj struci. Autori knjige su Stjepan Malović, Franjo Maletić, Gordana Vilović te Najil Kurtić, a jučer je u povodu Dana grada Zadra pred mnoštvom zainteresiranih predstavljena u prostoru Gradske lože.

Promotor prof. dr.sc. Josip Faričić, prorektor zadarskog Sveučilišta rekao je nešto više o analizi djela i temama, među kojima su povijest i razvoj područja, najvažniji koncepti i ideje, medijska politika i zakonodavstvo te medijska pismenost i etički aspekti, istaknuvši kako je ovo djelo hvalevrijedno te će osobito poslužiti svim studentima komunikacijskih znanosti, ali i svima koji se obrazuju za akademske građane. Drugi promotor, prof. dr.sc. Nenad Prelog okupljenima se obratio putem videolinka iz Južnoafričke Republike, u kojoj obnaša dužnost veleposlanika. Za knjigu je kazao kako će biti ključna za sve istraživače, ali i obrazovanje studenata. Dodao je i kako ovo djelo neće nazvati Biblijom masovnih medija, no da će svakako biti jedan od osnova obrazovanja.

O knjizi su govorili i mr. sc. Renata Peroš ravnateljica Narodnog muzeja Zadar, kao i Omer Rak, izvršni urednik koji je napomenuo da je riječ o djelu s međunarodnim značajem na kojemu su radili međunarodni stručnjaci, napominjući kako samo djelo ima inovativna rješenja.

Jedna od autorica Gordana Vilović, izvanredna profesorica na zagrebačkom Fakultetu političkih znanosti ističe kako je svoj dio posla odradila imajući na umu odgovornost koju ima kada nešto šalje u javnost.

- Po meni su istina i odgovornost ključne riječi, kazala je profesorica Vilović na predstavljanju knjige.

Stjepan Malović, urednik i autor djela "Masovno komuniciranje" rekao je kako su na knjizi radili temeljito, dodajući kako je već ušla u studentske programe i ispite te da započinje svoj samostalan život.

Predstavljanje knjige u povodu Dana grada organizirali su Narodni muzej Zadar i Golden marketing - tehnička knjiga, a pokrovitelj je Sveučilište u Zadru.

Kategorija: 
Ocjena: 
Nije još ocijenjeno