Osim po pitanju cijene kad pretjera s listom dodatne opreme, S-Max, i to upravo s dizelskim agregatom, je vrhunski odabir za duga putovanja
Sasvim sigurno jedan od najkvalitetnijih i najluksuznijih velikih monovolumena na tržištu Europe, jer SAD je u toj domeni nedostižan svjetski prvak, je Ford S-Max. Napravljen zapravo na bazi Galaxyja, također vrsnog monovolumena s višegodišnjom tradicijom, S-Max je dobio zadaću da “kombijevski” stil pretvori u nedvojbeni luksuz. I – uspio je u svakom segmentu.
Vanjština je možda ostala najsličnija uzoru, no ono što se događa u unutrašnjosti stil je koji kao zanimljiv pamtimo i iz Mondea. Pravi, originalni S-Max počinje u zoni središnje konzole i mosta koji razdvaja prednja sjedala. Iznimno funkcionalno i vrlo lijepo. Svim je komandama lako vladati, a ono gdje se komplimenti nastavljaju je zona upravljivosti. Po standardnoj Fordovoj tehnologiji, i S-Max odlično “drži cestu” ili da ostanemo u zoni tipične automobilske frazeologije – upravljiv je automobil. Sumnja u ovu tvrdnju koja se može javiti zbog njegovih dimenzija i proporcija razbija se već samo nakon nekoliko uzastopnih zavoja i sve nevjerice čini suvišnim. S-Max je naime više nego jednostavno voziti, a kad k tome steknete međusobno povjerenje, vožnja počinje graničiti sa zabavom. Tome svakako pomaže i odlično proračunati motor. Zapremina od 2,2 litre sa 175 KS je ona zona gdje, naravno nadopunjen i odličnim okretnim momentom, automobil “hvata gas” ma u kojom se režimu rada nalazili. Dodatno zadovoljstvo, čak i nakon vrlo temperamentne i brojnim putnicima opterećene vožnje, je izvještaj o potrošnji. Prosjek od 8 litara uistinu nije teško održavati, a kad se nađete u zoni najjednostavnije vožnje, bez puno “gasa” putni vam kompjutor može pokazati da ste trošili nevjerojatno niskih 6,5 litara.
Ono gdje se pak definitivno nećete oduševiti je cijena automobila. Dobro, u najjednostavnijoj formi S-Max se može dobiti za 220 tisuća kuna. No, kako se radi o pravoj cestovnoj krstarici, logičan je odabir dizelski agregat. Ali, tada već cijena značajnije raste. A kada se još nađete u “titanium” razini opreme, s mnoštvom dodatnih poslastica poput ekrana u naslonima za glavu kako bi putnici, dodatno opskrbljeni individualnim bežičnim slušalicama, mogli pratiti film s DVD playera, ili posebnih alunaplataka, grijanih i u svim smjerovima eklektromotorima namjestivih prednjih sjedala, bi-xenon svjetlima i još ponekim “čudom” moderne tehnike, krajnji će vas račun nemalo iznenaditi jer će vam poručiti kako ste dužni uplatiti 350 tisuća kuna. Jest da smo nahvalili S-Max, ali iznos je unatoč svemu definitivno pretjeran.
Zaključak se svodi na stav kako je svima koji putuju, i to u pravilu čine u većem društvu, S-Max savršeno vozilo. Sve preporuke idu i u smjeru dizelskog agregata, no budite na oprezu i nemojte se baš pretjerano zaigravati s dodatnom opremom. Poslušate li glas razuma, zadovoljstvo ovim automobilom može dugo potrajati.
najnovije
najčitanije
Nogomet
Tužna obljetnica
Prije 16 godina stradao je Hrvoje Ćustić
Zadar
RADNO VRIJEME
Pogledajte kako rade trgovine na Veliku subotu, Uskrs i Uskrsni ponedjeljak
INFOteka turizma
SPOMENIK KULTURE
Sv. Nikola napokon sjaji novim sjajem
INFOteka turizma
SKRIVENI BISER PAŠMANA
Ostaci bizantinske tvrđave iz 6. stoljeća ponovno će vrvjeti žamorom i posjetiteljima
Zadar
KONCERT
Jet Set Band na Uskrsni ponedjeljak na Narodnom trgu
Scena
DAO PODRŠKU BABY LASAGNI
URNEBESNI VIDEO ZADARSKE LEGENDE Pogledajte kako Grdović pleše na Rim Tim Tagi Dim!
Zadar
PREDBLAGDANSKA PONUDA
BILI SMO NA ZADARSKOJ TRŽNICI I RIBARNICI: ‘Prodaja ide slabo, mislim da su centri učinili svoje…’
Plodovi zemlje i mora
NAJULOV 2024.
IMPRESIVAN ULOV DOMAGOJA BAŠIĆA: ‘Samo što san spustija skosavicu u more, bum…’
Zadar
ĐIR PO KVARTU
ĐIR PO KVARTU (6) Kanalizacija na Ploči trebala bi biti prioritet: ‘To je sramota. Nervira me kad…’
Crna Kronika
KRAĐE