Etnovrijednost i novi pogled na turizam

Poruka greške

Deprecated function: The each() function is deprecated. This message will be suppressed on further calls u _taxonomy_menu_trails_menu_breadcrumb_alter() (linija 436 od /opt/nginx-1.17.9/htdocs/zadarskilist.hr/sites/all/modules/taxonomy_menu_trails/taxonomy_menu_trails.inc).
Slika korisnika admin
Velimir BRKIĆ
Bibinjci su nudili delicije svoga kraja

Turistička zajednica Općine Bibinje proteklog  vikenda uspješno se predstavila  na sajmu CroTour 2011. koji se  održao na Zagrebačkom velesajmu. CroTour je najvažnija sajamska priredba u Hrvatskoj koja ima za cilj osigurati podršku u  planiranju, pripremi i realizaciji  sljedeće turističke sezone.

Izlagači iz 11 država

- Međunarodni sajam turizma  CroTour 2011. okupio je izlagače  iz 11 država svijeta koje su predstavljala 135 izlagača. Među hrvatskim izlagačima predstavljene su gotovo sve važnije turističke destinacije, dok je Zadarsku županiju predstavljao TZO  Bibinje, kaže predsjednik TZ-a,  načelnik Nino Šimunić.

Četvrti međunarodni sajam  turizma CroTour, koji je u nazočnosti ministra turizma Damira Bajsa otvorila premijerka Jadranka Kosor, održan je pod pokroviteljstvom Ministarstva turizma kao i još tri specijalizirana  proljetna sajma. Osim sajma  CroTour, to su InGa (sajam hrane, pića i gastronomskih inovacija), Vinovita (sajam vina i opreme za vinarstvo) i Hotel&Gastroteh (sajam hotelsko-ugostiteljske opreme i cateringa). Na  ova četiri istodobna proljetna  sajma sudjelovalo je 525 izlagača  i sudionika iz čak 28 zemalja.

- Osim zadovoljnog gosta koji  je Bibinje odabrao za ljetovanje i  tiskanja kataloga, marketinške  aktivnosti vezane uz turističku  djelatnost odnose se i na  održavanje prezentacija, predstavljanje na sajmovima te na  web-stranicama Turističke zajednice Općine Bibinje, direktorica TZ Senada Delija, dodajući  da je sudjelovanje na CroTouru  čvrsta podloga za stjecanje i razvoj novih ideja, globalni pristup i  ciljani marketing.

Međunarodni sajam CroTour  na jednom je mjestu okupio turističku ponudu i potražnju, turističke agencije, touroperatore,  vlasnike hotela, restorana, kampova i drugih turističkih sadržaja.

- Interes je velik, materijali su  razgrabljeni, zadovoljno će zamjenica predsjednika TZ Katarina  Kandić, dodajući da je na sajmu  bila naglašena jedinstvena prigoda promocije i usmjeravanja  turističke ponude ciljnim tržištima, mogućnost sveobuhvatne  prezentacije vlastite turističke  ponude, ali i ostvarivanje izravnih kontakata i pregovaranja s  postojećim i potencijalnim poslovnim partnerima i kupcima.

Prednosti Bibinja

Bibinjci su pod budnim okom  Senade Delija, Katarine Kandić,  stručne suradnica za društvene  djelatnosti Općine Bibinje Suzane Lisica i drugih turističkih i  općinskih djelatnika plijenili pozornost touroperatora, agencija i  građana kombinacijom etnovrijednosti, zanimljivih destinacija i  izvornih delicija, a poput šlaga na  tortu bio je nastup Ivice Iće Sikirića i klape Bibinje. Dovoljan  razlog za odlične komplimente  turističkih djelatnika Europe i ostatka svijeta koji su boravili na  štandu županijske i bibinjske Turističke zajednice.

- Tradicionalna gostoljubivost i otvorenost Bibinjaca je itekako važna osobina koja se ne  može stjecati preko noći, tvrdi  Šimunić.

Govoreći o naporima kako bi se  Bibinje dodatno afirmirale u turističkom smislu načelnik Šimunić  je ocijenio kako je lanjsko povećanje broja posjetitelja dokaz  ispravnosti komunalno-infrastrukturnih ulaganja. Odgovarajući na pitanja novinara ponovio je  strateška opredjeljenja u gospodarskom razvoju Bibinja, gdje turizam ima zasebno važno mjesto.

- Naravno da je za nas ključno  da smo proteklu turističku godinu  završili uspješno s plusom, što  znači da nas turisti sve više prepoznaju kao poželjno odredište.  Tu je i nositelj nautičkog turizama  Marina Dalmacija, blizina autoceste, trajektne luke i nacionalnih  parkova, jeftini zračni prijevoz  Ryanairom i individualci kojih je  na sreću sve više, ističe Šimunić.

U sklopu CroToura održan je i  susret touroperatora i turističkih  tvrtki "Last Minute Booking" za  2011. i ugovaranje za 2012. godinu, kao i upoznavanje s potrebama i željama kupaca turističkih  aranžmana i konkurencijom.

- Interesi turista ponekad se  naglo i nepredvidljivo mijenjaju,  ali je ovaj put ta promjena uvjetovana situacijom na sjevernom  dijelu afričkog kontinenta. Svim  potencijalnim turistima treba slati  precizne poruke da je Hrvatska  sigurna zemlja i da je svaki turist  dobrodošao, zaključio je Nino  Šimunić.

Kategorija: 
Ocjena: 
Nije još ocijenjeno