Od osnutka 2009. godine do danas u Cromaris je uloženo milijardu kuna, rezultat čega je povećanje prodaje

Slika korisnika mkvanja
U prodaji riba filetirana i očišćena od kosti
Skin filet od brancina

Prateći trendove u prehrambenoj industriji, riboprerađivačka tvrtka iz Zadra, Cromaris, započinje s proizvodnjom ribe u novom tzv. skin pakiranju koje će se uskoro pojaviti na tržištu. U razvoj Cromarisa, koji posluje u sastavu Adris grupe, od osnutka 2009. godine do danas uloženo je milijardu kuna, rezultat čega je snažan rast svih poslovnih pokazatelja - prodaja je povećana gotovo deset puta uz brojne tehnološke i proizvodne inovacije. Razvija se i proizvodni portfelj s naglaskom na proizvode dodane vrijednosti kao ključnih elemenata razlikovnosti u odnosu na konkurenciju.

Inovativno pakiranje

Skin pakiranjem će uskoro omogućiti potrošačima da im kvalitetna bijela riba - brancin, orada i hama, bude dostupna filetirana i očišćena od kosti, u inovativnom pakiranju bez nabora koje čuva svježinu, boju i cjelovitost proizvoda te pruža neposrednije iskustvo kupnje. Proizvod je pokriven tek tankim slojem zaštitne folije, tako da se može osjetiti i doživjeti već na prodajnom mjestu. Skin pakiranje prati i moderan dizajn koji ističe prednosti Cromarisove ribe i potrošaču donosi informacije o pojedinoj ribljoj vrsti i načinu uzgoja. Pakiranje ima QR kod koji omogućava virtualnu šetnju uzgajalištem pa se potrošači mogu uvjeriti u kakvim uvjetima se riba uzgaja. Uz virtualnu šetnju, na stranici www.cromaris-riba.com dostupni su i novi recepti za jela s Cromaris filetima i odrescima.
Ovaj zadarska tvrtka danas je sedma tvrtka u Europi u uzgoju orade i brancina, a ujedno i najbrže rastuća te izrazito izvozno orijentirana tvrtka. Više od tri četvrtine proizvodnje plasira se u inozemstvo - Cromaris riba prisutna je na svim važnijim tržištima Europe, a glavno izvozno tržište je Italija.

U 2019. prodali 4.334 tone ribe

Cromaris je u prvom polugodištu 2019. godine ostvario prodaju od 4.334 tone, što je za 16 posto više u usporedbi s prvih šest mjeseci prošle godine. Na izvoznim tržištima ostvaren je količinski rast od 18 posto. Cromaris na inozemnim tržištima ostvaruje 81 posto prodanih količina i 83 posto prihoda od prodaje. Zabilježen je i rast prosječnih cijena od dva posto, što je dovelo do rasta prihoda od prodaje za 18 posto. Prihodi od diferenciranih proizvoda, prije svega svježe očišćene i pakirane ribe, fileta i hame, porasli su za 29 posto. Trenutačno čine oko 43 posto udjela u ukupnoj prodaji, što je u skladu s Cromarisovom strategijom diferencijacije. Cromaris je u prvih šest mjeseci 2019. godine ostvario neto dobit iz redovnog poslovanja od 12,2 milijuna kuna, što je za 44 posto više u usporedbi s istim prošlogodišnjim izvještajnim razdobljem. Prognoze za drugi dio godine ukazuju na zadržavanje trenda dvoznamenkastog rasta količinske prodaje i prihoda. U 2019. godini Cromaris će dostići razinu prodaje od gotovo 10.000 tona ekvivalenta svježe ribe ili WFE-a (engl. Whole Fish Equivalent).

Kategorija: 
Ocjena: 
Prosječno: 4 (2 glasova)