25 GODINA TEŠKIH PREDIZBORNIH TRAUMA

Slika korisnika admin

U cilju očuvanja integriteta vlastitog razuma, već dulje vrijeme ne pratim nikakve predizborne emisije i politiku općenito. Neki kažu da to nije dobro i da ta indiferentnost običnog stanovnika ne može voditi u opći prosperitet, ali, realno govoreći, nakon 25 godina raznih kampanja i koalicija, mislim da sam naučio sve što treba, a pogotovo što sve ne treba. I taman sam nekako preživio ove zadnje izbore, a naši televizijski pregaoci počeše sve češće najavljivati amerikanske izbore. Sve češće smo mogli slušati o predizbornim koalicijama, što je rekla Hillary, a što onaj drugi i tako sve malo po malo sve češće i češće, pa kao da su ti izbori kod nas, a ne tamo daleko u Americi i kao da ću, suprotno zdravom razumu, ja glasovati i odlučivati tko će voditi američki narod (zvuči poznato - zar ne?). U svakom slučaju, prije neku noć, dok pošten svijet spava, ja na televiziji ugledah to dvoje kako su se našli na tom zadnjem sučeljavanju. Naravno da sam odmah okrenuo program, ali već sutra popodne išla je repriza, pa sam malo ipak i pogledao. I što sam dobroga vidio?. Nakon što su se mjesecima prozivali za ovo i ono, vrijeđali, iznosili razne pikanterije, sada su se doveli u red i nastojali biti pristojni. On joj je, s onako simpatično zategnutim i preplanulim lišcem, malo upadao u riječ, ali to je još i dobro, s obzirom na druge njegove navike.

DONALD JE U STVARI „PAJO"

Najsmješnije je bilo sljedeće. Dakle, običaj je da se za ovakve stvari uzmu tzv. simultani prevoditelji, tj. ljudi koji tako dobro govore neki strani jezik, tako da mogu istoga časa prevesti što ovi govore. To je veliko znanje i umijeće, samo je problem u tome što se rijetko dogodi da ti prevoditelji imaju tako savršen glas i dikciju kao npr. Oliver Mlakar, Miljenko Kokot ili Ivan Hetrich. U ovom slučaju, Trumpa je prevodila osoba za koju ja nisam mogao odrediti je li to žena s dubljim glasom, ili, pak, muškarac s visokim glasom. U svakom slučaju, a s obzirom da Trump ionako ostavlja dojam neozbiljnosti, sve je to djelovalo u najmanju ruku neobično, toliko da je isključivalo bilo kakvo ozbiljno praćenje, a pogotovo ako uzmemo u obzir da je taj glas pomalo podsjećao na Donalda Ducka ili po naški Paju Paška Patka, jer Donald se zove i spomenuti Disneyev junak. A kada smo kod ozbiljnosti i neozbiljnosti vezanoj uz Trumpa, odmah se sjetim jedne pjesme Elvisa Costella u kojoj on kaže : -„Misliš da su glupi, misliš da su smiješni / sve dok te ne natjeraju da trčiš na njihovim noćnim zabavama". Brrrrrr... Odmah sam se smrznuo. Sreća što živim u Hrvatskoj, a ne u Americi.

JEDNA ČETKICA ZA CIJELU OBITELJ

Znamo da se reklame kreću u širokom spektru od jako smiješnih i zabavnih (vrlo rijetko), pa do onih iznimno glupih i iritantnih (puno češće). Svako se malo pojavi neka koja iritira svojim sadržajem ili likovima koji u njoj glume. U ovoj su reklami glumci sasvim solidni, što je inače rijetkost, osobito kada se reklamiraju deterdženti i čokoladice, ali je sama ideja grozna. Cijela obitelj strpljivo stoji u redu u kupaonici jer siroti imaju samo jednu jedinu četkicu za zube pa je moraju dijeliti. To se odmah uspoređuje s nekom novom tarifom za mobitel ili televiziju (ne znam precizno o čemu se radi) i kako se četkica ne smije dijeliti, ali tarifa može. Postavlja se pitanje, može li netko tko je toliko siromašan da dijeli jednu četkicu, uopće imati novca za mobitele i televizore? Najgore je od svega, što ispada da može, jer, ako realno pogledamo - takve stvari imaju i najsiromašniji. Za kruh se nema, ali se kupuju razni 'ajfoni', 'ajpodi', tableti ili kako se to sve ne zove. Znam obitelji koje već desetljećima imaju mizernu plaću, kažu kako jedva spajaju kraj s krajem, kako ne znaju što će sutra ručati, ali im djeca uredno imaju te najskuplje spravice. Da bi cijela priča bila još gora, ti se „siromasi" uredno sjete mene ismijavati što još koristim neki stari mobitel na preklapanje, jer sam glup, zaostao i nazadan. Pri tome nema veze što su mi isti već godinama dužni parsto eura, koje sam im posudio za hranu. Nije dakle ova reklama ni toliko nelogična.

Kategorija: 
Ocjena: 
Nije još ocijenjeno