Petak, 29. ožujka 2024

Weather icon

Vrijeme danas

20 C°

Od općinske preko županijske pa do državne razine

Autor:

29.01.2009. 23:00
Od općinske preko županijske pa do državne razine

Foto: Ivan JAMIČIĆ



Općinsko-gradska natjecanja i smotre učenika osnovnih i srednjih škola u školskoj godini 2008./2009. jučer su započela natjecanjima iz matematike za gradske i otočne osnovne škole, koje je održano u OŠ Bartula Kašića te za ostale osnovne škole u OŠ Stjepana Radića u Bibinjama, dok je za srednje škole natjecanje iz matematike također održano jučer i to u zadarskoj Gimnaziji Franje Petrića.
 Riječ je, naime, o natjecanju što ga svake godine organizira Zajednica tehničke kulture Zadarske županije, a koje se provodi prema uputama što ih je objavila Agencija za odgoj i obrazovanje Republike Hrvatske te pravilima državnih povjerenstava. U pitanju je isključivo prirodoslovno-matematičko i tehničko područje, a koje obuhvaća natjecanja iz matematike, fizike, kemije, biologije, geografije, astronomije, mladih tehničara te natjecanje i smotra iz informatike – računarstva.
Kako pojašnjava Anđelka Marin, voditeljica Županijskog vijeća matematičara, na jučerašnjem je natjecanju u OŠ Bartula Kašića nastupilo ukupno 177 učenika iz dvanaest zadarskih škola i škola zadarskih otoka.
– Riječ je o natjecanju koje se organizira svake godine, a već duži niz godina natjecanje iz matematike održava se upravo u OŠ Bartula Kašića, koja je već odavno poznata po dobrim matematičarima. Natječu se učenici od četvrtog do osmog razreda, a najbolji nakon ovog općinskog odlaze na županijsko natjecanje nakon čega učenici sedmog i osmog razreda odlaze na državno, dok se najbolji iz četvrtog, petog i šestog razreda plasiraju na regionalno, pojasnila je Anđelka Marin, napomenuvši kako je prošle godine državni prvak iz matematike bio upravo učenik OŠ Bartula Kašića kojemu je ona bila mentorica.
Osnovni razlog zbog kojeg ovi učenici ostvaruju ovako zavidne rezultate su stručni učitelji i nastavnici koji im uspješno prenose znanje, ali prije svega to je zainteresiranost učenika za brojke i računanje.